מ.ס דימונה: בור תחתית אפל

חג הפסח בפתח, ואת המרור שאכלו אוהדי מ.ס דימונה השנה יהיה להם קשה לשכוח. במועדון מתקשים לראות את הקבוצה עושה את הדרך חזרה לליגה ב׳, ובכל זאת דימונה כבר 13 מחזורים ללא ניצחון. גם ההגנה הטובה נחלשה, ורונן ווינשטיין שנקרא לדגל כדי להוציא אותה מהבוץ עדין, לא מצליח להביא תוצאות. נראה שאם אף אחד לא יתעורר ירידת הליגה תהיה קרובה מתמיד

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-03-2021
  • 15:13

מ.ס דימונה רושמת עונה קשה ומאכזבת בלשון המעטה, ואמש רשמה הפסד מאכזב, הפעם במשחק יחסית טוב מול חולון. דימונה שוב נותרה עם המחמאות וסוגרת 13 מחזורים ללא ניצחון. ואם מישהו במועדון הדרומי לא דאג עד עכשיו, זה הזמן להתחיל לדאוג.

 

המצב של דימונה בכי רע, ונראה שסביב המועדון יש קארמה רעה שבסיום העונה ולא מן הנמנע תוביל את דימונה בחזרה לליגה ב׳, אחרי עונה אחת בלבד בליגה א׳. לא ממש ברור מה לא עובד במועדון מדימונה, יש לקבוצה מתקן אימונים ברמה גבוהה, תקציב גדול ביחס לקבוצות בליגה וסגל ששווה הישארות. ובכל זאת הקבוצה לא מצליחה לנצח, והיא רושמת רצף רע ואפילו מביש שמתסכל את חדר ההלבשה שנראה שכבר מזמן איבד כיוון.

 

מ.ס דימונה כבר 13 מחזורים ללא ניצחון, ככה לא נשארים בליגה! (צילום: יח״צ) 

 

אחד משחקני הקבוצה אמר: ״שום דבר לא עובד השנה לא ברור למה, מה שכן דימונה עשתה הרבה טעויות השנה שהיא תצטרך ללמוד מהן, אבל בינתיים המטרה להישאר בליגה.״

 

נראה שמשהו משפיע על הקבוצה מעבר ליכולת על המגרש, וסביר להניח שזהו הניהול הכושל של המועדון שמשום מה בדימונה כולם רוצים להיות חלק ממנו. לקבוצה אין יו״ר מאז התפטרות של שמוליק אטיאס ובניהול המועדון מעורבים לא מעט אנשים, ביניהם ראש העיר בני ביטון שהוביל את הקבוצה לשרשרת של החלטות שגויות לאורך העונה הנוכחית. ובמידה ודימונה תרד ליגה הוא גם זה שיצטרך לתת את הדין אחרי שהוקצה עבור הקבוצה כ1.4 מיליון שקלי מכספי הציבור. 

 

בצד המקצועי, אחרי שהמאמן אבי בוחבוט נכשל עם הקבוצה רונן ווינשטין נקרא לדגל. היו סביב למינוי לא מעט הרמות גבה לאור העובדה שלא הצליח בעבר לעלות את הקבוצה ליגה, וכי אינו מכיר מספיק את ליגה א׳ החזקה ובשנים האחרונות מאמן בליגה ב׳ לא בהצלחה גדולה. ובכל זאת, מאז הגעתו נראה שבדימונה נעשה שינוי בגישה, אבל גם זה לא מספיק כנראה כדי להישאר בליגה. ואם נסתכל על מאזן הנקודות מאז הגעתו, דימונה הצליחה לגרד תחתיו 3 נקודות מתוך 18 אפשרויות וככה בטוח לא נשארים בליגה! המאמן לא הצליח להביא לפה אפילו שחקן אחד שיעשה שינוי למרות שעמד לרשותו תקציב, מנגד ברור ומובן שאף שחקן שמכבד את עצמו לא ירצה לחתום בקבוצה שנמצאת רגל וחצי בליגה ב׳.

 

רונן ווינשטיין, לא מביא תוצאות בדימונה (צילום: מני בן ארי) 

 

אוהדי הקבוצה קראו למאמן להתפטר אמש, אך בשלב הזה של העונה לא ברור מי יכול לעזור למועדון שכל ההתנהלות סביבו היא בגדר תעלומה, ושקוע עמוק בתחתית הטבלה עם 8 נקודות בלבד. 

 

אוהד מ.ס דימונה: ״ הנהלה כושלת, ראש עיר כושל וחדר הלבשה של שכירי חרב שבאו לקחת כסף וללכת! אני מאמין עמוק בלב שדימונה לא תרד, אבל שיזכרו שם למעלה שבבחירות הבאות זה יעלה למישהו בהרבה קולות.״

 

לדימונה נותרו שלושה משחקים עד לסיום העונה הסדירה. וכבר השבוע השבוע מחכה לה מפגש לא פשוט בבית מול יבנה, ולא מכן מפגש מול מכבי הרצליה של עידן בראון ובני לוד, הקבוצה היחידה שדימונה הצליחה לנצח! אך החבורה של אביבי זוהר כבר מזמן נראית אחרת מפתיחת העונה , ולא תעשה לדימונה חיים קלים. 

 

דימונה כבר רגל וחצי בליגה ב׳ וחבל! וכדאי שמישהו המועדון יתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. 

האם מ.ס דימונה תפתח את העונה הבאה בליגה ב׳? (צילום : דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל פעם שעולים מתחיל הבלאגן (אבי 27-03-2021, 13:03)
    מביאים שחקנים בעשרות אלפי שקלים של ליגה ב רפי עמוס עונה שניה שלו פה בליגה 0 שערים בדיחה לא יכול לשחק
  2. פשוט בושה חסרי כבוד (יורם 27-03-2021, 13:07)
    הדבר היחידי הטוב שיש בקבוצה זה פחימה האגדי שתורם מכיסו הפרטי שנים נוסע עם רכבו הפרטי משדר הכל בחינם
  3. עבודה בעיניים בני ביטון הכל בגללו (שירן 27-03-2021, 13:11)
    בני ביטון האיש השתלטן שהרס את העיר קבוצה עלתה ליגה זרק את כולם הבייתה הביא את האנשים שלו שהרסו הכל
  4. תרדו ליגה (תצי 27-03-2021, 13:34)
    קבוצה חלשה עים הרבה בעיות ליגה ב המתאימה ביותר עבורכם בהצלחה רבה בליגה חובבנים ב
  5. מגיב (אוהד שרוף 28-03-2021, 08:41)
    בושה וחרפה כל מה שקרה במועדון הזה בתחילת העונה מינו חברי הנהלה לא מתאימים ראש העיר האשם הבילעדי בכל הבלגן שיתן את הדין לאן ניזרקים מיליוני שקלים כספי ציבור