נותרה מושלמת: חולון גברה על מ.ס דימונה 0-2

ירמיהו חולון ממשיכה להוכיח שהיא הקבוצה הכי יציבה בליגה, כשהיא רושמת ניצחון על מ.ס דימונה נועלת הטבלה משערים של איילי חן ואור אילוז, ועושה את דרכה בצעדי ענק לפלייאוף זאת ללא הפסדים העונה! מגיע שאפו אדיר לרונן קנפו הבעלים ולצחי אילוז המאמן. מנגד, דימונה עם רגל וחצי בליגה ב׳, וזה הזמן של רונן ווינשטין להתחיל לדאוג. רונן קנפו: ״הרבה אנשים הרימו גבה שמיניתי את צחי אילוז, והיום הם מבינים שזכינו במאמן ענק״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-03-2021
  • 20:38

ירמיהו ״ גריל טאון״ חולון, הקבוצה הכי יציבה בבית א׳ של ליגה א׳ דרום, אירחה היום (חמישי) את נועלת הטבלה מ.ס דימונה במסגרת המחזור ה-15. החבורה המאומנת של צחי אילוז הגיעה למשחק במומנטום מצוין! כשהיא ללא הפסדים העונה, ונמצאת במקום השני מתחת למוליכה אדומים אשדוד עם אותו מאזן של 24 נקודות. חולון הגיע למשחק במצב רוח מרומם אחרי תיקו במחזור הקודם עם שמשון כפר קאסם, וידעה שדימונה היא יריבה חלשה יחסית והיא חייבת להשאיר את הנקודות בבית. מנגד, החבורה המאכזבת של רונן ווינשטיין המאמן שהגיע לדימונה במהלך העונה, אך עדין לא מצליח להוביל אותה לניצחון, כשהיא מגיעה למשחק אחרי תיקו עם האדומים אשדוד ולאחר 12 מחזורים ללא ניצחון!

 

המשחק נפתח בקצב טוב, חולון במגרשה הביתי החלה להניע כדור. מנגד, דימונה הפתיעה וניסתה להילחם מול חולון המאומנת אך, נתקלה בהגנת הקבוצה המצוינת והתקשתה לכבוש. בדקה ה-13 נבו מזרחי פורץ מאגף ימני מוציא כדור רוחב , אבירם אוחנה בלמה של מ.ס דימונה לא מצליח לשמור על איילי חן שמקבל את הכדור ובועט ישירות לשער של גל נבון, ומעלה את חולון ליתרון 0-1. 

 

מרגע השער המשחק נפתח! דימונה התעוררה מעט יצרה מצבים, אך התקשתה מאוד לסכן את השער של חולון. החבורה של ווינשטין ירדה להפסקת המחצית בפיגור ובאכזבה גדולה על מחצית טובה יחסית. המחצית השנייה הייתה שקולה עם שליטה לפרקים של חולון. בדקה ה-64 טעותבהגנת דימונה , אור אילוז מקבל כדור רוחב מנצל את הגנת דימונה המונמנמת, מכפיל וסוגר עניין!

 

אור אילוז סוגר עניין עם השער השני בדקה ה-64 (צילום: מני בן ארי)

 

חולון נשארת מושלמת, רושמת ניצחון חשוב ועושה את דרכה בצעדי ענק לפלייאוף. מנגד דימונה קבורה עמוק בתחתית ובדרך הבטוחה לליגה ב׳. במחזור הבא חולון תצא למשחק חוץ באור יהודה, ואילו דימונה תארח את יבנה. 

 

לסיכום: למרות שהייתה לחולון פתיחת עונה מדשדשת יחסית היא ידעה להתעורר מהר מאוד ולהתמודד עם כל השינוים בגבורה, ומגיע שאפו אדיר לרונן קנפו הבעלים, לליאור שולמן וכמובן לצחי אילוז על ניהול משחק מצוין! חולון הקבוצה הכי יציבה בבית ממשיכה לשמור על מבצרה הביתי, וגם על מאזן מושלם ללא הפסדים ולהציג הגנה מצוינת!!! אחרי הניצחון על דימונה המאכזבת היא עלתה למקום הראשון עם 27 נקודות ועושה את דרכה בצעדי ענק לפלייאוף. מנגד, דימונה כרגיל נשארת עם המחמאות.

 

בכדורגל אומרים תמיד ״מי שלא כובש סופג״, וגם ההגנה המצוינת שדימונה מתפארת בה כל העונה נחלשה מאוד ולא הייתה מרוכזת במשחק וכתוצאה מכך גם ספגה. מעבר לכך, לדימונה יש חוליית התקפה שלא מצליחה לבוא לידי ביטוי, ואם רונן ווינשטין לא דאג עד עכשיו זה הזמן שלו להתחיל לדאוג! כי גם המאמן שהגיע במטרה להשאיר את דימונה בליגה לא מביא תוצאות והוא עומד על מאזן של 3 נקודות בלבד מתוך 18 מאז הגעתו. 

 

קנפו ״יש לנו חדר הלבשה מגובש שחקנים מחוייבים, וכולם ביחד למטרה הפלייאוף״ (צילום: איתן ידגר)

 

רונן קנפו הבעלים של ירמיהו חולון בתגובה:״

״דימונה השנה עם כל זה שהם במקום האחרון הם לא קיבלו 2 שערים במשחק כל העונה, וזו פעם ראשונה שהם מקבלים. אני חושב שדיברו עלינו השנה כקבוצת הגנה הטובה בליגה, ולא סתם ספגנו רק 6 גולים ולא הפסדנו אף משחק. הוכחנו היום במשחק שצריך לפרגן לדימונה למרות שהיא במקום האחרון. הם באו עם הגב לקיר ונלחמו על החיים, ובכל זאת ידענו לבוא ולשחזר את היכולת ההגנתית שלנו ולא לספוג, וגם לכבוש 2 שערים. הצירוף של איילי חן ועוד שחקנים צעירים הוא שילוב מצוין, והם הוסיפו לנו את המחץ שהיה חסר לנו. כמו כן, חשוב לי לפרגן לצחי אילוז באופן אישי! לא מעט אנשים הרימו גבה שמינתי אותו, והיום כולם מבינים שזכינו במאמן ענק שהביא אותנו עד הלום בצורה מבריקה! יש לנו חדר הלבשה מגובש שחקנים מחוייבים משפחה אחת גדולה וכולם ביחד למטרה הפלייאוף.״

 

 

חולון ממשיכה לרוץ ללא הפסדים (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוגג על העירייה (שחקן עבר בירמיהו עקיצות חולון 25-03-2021, 20:58)
    מוטי ששון משקיע בכם הרבה כסף, כל הכבוד!!!
  2. מוטי ששון נותן גרושים (חולון 25-03-2021, 21:50)
    ומי שמביא את הכסף מהבית זה רונון שהוא משקיע את הכסף ניצחון חשוב שלנו היום איזה קבוצה יש לנו קבוצה מצוינת רק להמשיך ככה
  3. ניצחון חשוב (חולון 25-03-2021, 21:53)
    אנחנו בדרך הנכונה
  4. צחי חייב לאמן בליגת העל ((אביב )תמיד ידעתי 25-03-2021, 23:03)
    למד והתפתח במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולקח אליפיות וגביעים ,עשה קסמים בליגה א צפון , ועוד יותר קסמים העלה לליגת העל את הנוער של חדרה והצעיד אותם להצלחות ועכשיו בחולון כולם רואים מה הוא עושה לא עם תקציב גדול ובלי שחקנים נוצצים פשוט מאמן ואדם מיוחד מאחל לך הצלחה כי מגיע לך
  5. הפרשי רמות (חולון טובים בבית א 26-03-2021, 05:09)
    למרות שבהתחלה החשיבו את בית א כחזק לדעתי לחולון ולכל מי שיבוא מבית א אין סיכוי נגד מרמורק , בקעה או יפו מבית ב
  6. בפלייאוף הכל אפשרי (ל5 ימים יגידו מי שטוב על הדשא שינצח ויעלה 26-03-2021, 09:31)
    תכלס 4 הקבוצות שהשיגו תוצאות הכי טובות יעלו.
  7. קומבינה לא קומבינה....תכלס מצליח (חוגג לא חוגג שורה תחתונה ווינר 26-03-2021, 09:32)
    הקנאה אוכלת.
  8. ירמיהו חולון (אדום חכם 26-03-2021, 17:34)
    ירמיהו יפסידו למרמורק ויעופו מהפליאוף שם יגמר הסיפור במבחן האמיתי
  9. כל הכבוד לרונן בבוגרים ובמחלקת נוער לתפארת (ירמיהו חולון 26-03-2021, 18:06)
    היו אצלנו היום ממחלקת הנוער שלכם למשחק אימון בנס ציונה, רואים שבניתם משהו יפה ולא סתם מדברים עליכם בכל הארץ. חבל באמת שאין תקציבים מהעיר ואתם עושים הכל רק מאהבה
  10. לא דבר יפה תתבטא מנומס שמור על פיך (למספר 8....נחיה ונראה ושמור על הפה 26-03-2021, 20:34)
    נבוא לכל מגרש ונשחק כמו גברים.