על הבאזר : בני לוד סחטה נקודה מול אור יהודה בחוץ

החבורה של יעקב טל כבר הייתה בדרך לניצחון חשוב שהיה אמור לתת לה הרבה אוויר אך שער דרמטי של גיל בן שלוש הצעיר קבע 2-2 והשאיר אותה בתחתית הלוהטת. מנגד, בני לוד אספה נקודה חשובה במשחק חוץ ושמרה על פער יציב מהמקום האחרון

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 23-03-2021
  • 16:51

אור יהודה אירחה את בני לוד למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-11 בבית א'. החבורה של יעקב טל הגיעה למפגש בידיעה ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל. אור יהודה ספגה בשבועיים האחרונים תבוסות כואבות מול כפר קאסם ואזור ובכך התקרבה לתחתית הלוהטת. מנגד, בני לוד של אביבי זוהר מתמודדת בכלים צנועים על הישרדות בליגה א'. לאחר שדימונה לקחה נקודה נגד אדומים אשדוד, בלוד ידעו שהפסד עלול לקרב את הקבוצה למקום האחרון.

 

אור יהודה קיוותה לחגוג בסיום. (צילום : דדי ברק)

 

במחצית הראשונה אור יהודה שלטה לחלוטין בנעשה על כר הדשא. היא הפעילה לחץ על שחקני הגנת האורחת והגיעה למספר מצבים ובדקה ה-33 היא עלתה ליתרון משער יפהפה של מאיר מיחיטר. שחקן ההתקפה הצעיר (21) קיבל הזדמנות בהרכב והחזיר עם שער נהדר. 1-0 אור יהודה. תוצאה זו נשמרה עד למחצית.

 

מאיר מיחיטר כבש את הראשון (צילום : דדי ברק)

 

בחצי השני לוד מעט התעוררה וניסתה להשוות אך דווקא אור יהודה היא זו שהשכילה לכבוש. בדקה ה-68 יניב רפאל חיא הכפיל את התוצאה וקירב את קבוצתו לניצחון ביתי חשוב. בסמוך לשער השני, אביבי זוהר הכניס את מישל חורי למשחק, חילוף ששינה לחלוטין את המשחק.

 

מרגע זה לוד ידעה היא חייבת לשלוח את כל הכלים קדימה וזה השתלם. בדקה ה-74 החלוץ הבכיר של הקבוצה, סאן טוריאל, צימק את התוצאה ל2-1. החלוץ (24) חזר העונה מפציעה טורדנית ועד כה כבש תשעה שערים בכל המסגרות. השער המצמק הלחיץ את אור יהודה שנסוגה אחרונה ונראתה לא מסודרת אך הצליחה לשמור על היתרון, לפחות עד הדקה ה-96. טעות נאיבית בהגת המארחת נוצלה ע''י גיל בן שלוש ונתן לקבוצתו נקודה יקרה מפז כשקבע את תוצאת הסיום, 2-2 דרמטי.

 

לסיכום : יעקב טל יכול להרגיש מאוד מתוסכל מהתוצאה. קבוצתו הובילה בבטחה עד הדקה ה-74 ואיבדה הזדמנות אמיתית לברוח באופן סופי מהתחתית הלוהטת. מנגד, בני לוד ממשיכה לעשות חיים קשים לכל קבוצות הליגה ובהחלט מגיעה מילה טובה לאביבי זוהר שחיבר את חבורת השחקנים האלמונית שקיבל לתלכיד מחובר שעובד קשה על המגרש.

 

אביבי זוהר בסיום : ''מחצית ראשונה פחות טובה שלנו והמגרש הקטן יחסית הקשו על סגנון המשחק הטכני שלנו ובמחצית השנייה התרגלנו יותר לתנאי המגרש והשתלטנו על המשחק ושיחקנו את הכדורגל הטוב שלנו והבקענו שני שערים מוצדקים. אני מרוצה מהנקודה. כשאתה חוזר מפיגור שני שערים ומשווה בדקות הסיום אז תיקו תוצאה לא רעה למרות שקבוצה שלנו בשום משחק אנחנו לא מגיעים לשחק על נקודה. לגבי התחתית, חשש יש לכל הקבוצות .אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ומעדיפים תמיד לחשוב בצורה חיובית. בני לוד בכל מגרש ובכל משחק תמשיך לשחק את הכדורגל שלה ובע״ה ונעמוד במטרה כנגד כל הסיכויים ונישאר בליגה וכמו שאמרתי לאורך כל העונה אני מאוד מאמין בילדים שלנו.''

 

אביבי זוהר לוקח איתו נקודה (צילום : אביחי חיים)

 

המאמן התייחס לחלוצו הלוהט, סאן טוריאל : ''סאן טוריאל לדעתי היום אחד מהשלושה החלוצים הכי טובים בליגה ללא ספק.הוא מקצוען שמתאמן ברמה גבוהה ושיפר המון אלמנטים במשחק שלו והוא ימשיך להשתפר ולהתקדם.''

 

סאן טוריאל בסיום : ''אני חושב שפתחנו קצת בהיסוס ולא הצלחנו להכנס למשחק כמו שאנחנו רוצים, אחרי החצי שעה ראשונה השתלטנו על המשחק והתחלנו לשחק כמו שאנחנו יודעים ועושים ברוב העונה. אפשר להיות מרוצים מהנקודה, אבל אני חושב שאם היו עוד כמה דקות היינו מסוגלים אף לנצח. מה שאביבי זוהר עושה איתנו זה בגדר בלתי יאומן. הוא כל כך אוהב את הקבוצה ואת השחקנים הצעירים ועושה לנו כל הזמן שיחות אישיות וקבוצתיות, הוא לא נותן לנו להרגיש נחות מאף קבוצה ואפילו ההיפך וזה למרות הסגל הצעיר שלנו.

 

כובש השער הראשון, מאיר מיחיטר בסיום : ''תנו 200 אחוז כל אחד לפעמיים הכדורגל יכול להיות אכזרי, היינו ראויים לניצחון הכול עבד לפי התוכנית. לא חוששים מהתחתית, יש לנו צוות חם ואנחנו מקבלים גב מכל אחד אחד ואמונה שלמה בשחקנים. יש אווירה של אמונה אנחנו יכולים לעשות את זה.''

אביבי זוהר (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך הביתה (אמיד חסן 23-03-2021, 17:32)
    עופר רגב אתה מנייק זיבל עבריין אתה רוצה להרוג בני לוד ליך לחברים שלך ברמלה כולם יודאים מי אתה מתעסק זבל לך הפועל לוד
  2. להחליף מאמן (פרמי 23-03-2021, 17:39)
    אור יהודה תרדו ליגה עים לא תחליפו את המאמן הכושל להביא דחוף את ניסן יחזקאל תושב העיר שיא
  3. פוליטיקה בגרוש (אור יהודה 23-03-2021, 18:13)
    נו טוב עידה ושבתאי בספסל כשירים ולא משחקים אז מה מצפים באור יהודה , ככה זה שהנהלה חושבת דרך החור שבגרוש... מי שחושב בקטן מפסיד תמיד!!!!!
  4. יעקוב טל נתן לסרסור יענש עד ירידת ליגה ופיטורים (אור יהודה מי שפותח רגליים לסרסור נענש בירידת ליגה 23-03-2021, 19:53)
    מי שמוכר נענש מהר