תחזית ליגה א׳ דרום המחזור ה-15: אוהד רון מארח את פרדי צרפתי

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב המאמן פרדי צרפתי. פרדי אימן בעברו בליגה א׳ ומכיר את כל הקבוצות וחושב שהרצליה ואזור יפרדו בתיקו, שחולון תנצח את דימונה בבית, ושהאדומים אשדוד ינצח את אור יהודה. ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-03-2021
  • 07:17

ונעבור למשחקים:

בית 1:

מכבי הרצליה- הפועל אזור

אוהד: הרצליה איבדה גובה מעט מאז הניצחון הגדול על האדומים, אבל זה טבעו של השחקן הישראלי, להביא תוצאה טובה אחת ולנוח חודש. אזור מגיעה למשחק בכושר נהדר אחרי 4 משחקים ללא הפסד, ומגיע שאפו לליאור ראובן שספג הרבה ביקורת הפנים ובעיקר הוציא את אזור לדרך חדשה. הרצליה עדיפה ואדיר כליפה ישמח לנצח את האקסית מאזור. ניצחון להרצליה.

 

פרדי: משחק מסקרן בין שתי קבוצות שהמילה יציבות לא מדברת אליהם. למרות תוצאות טובות של אזור לאחרונה ,ואדיר רחמים החם בכיבוש שערים הרצליה לא מראה סוג של קבוצה ששואפת למשהו מלבד להישאר בליגה הימור שלי תיקו.

 

מכבי יבנה- שמשון כפר קאסם

אוהד: יבנה ממש מעייפת העונה, לא מרשימה ובעיקר לא צוברת רצף ניצחונות שיעלה אותה במעלה הטבלה, כפר קאסם קבוצה חזקה מאד עם סגל מצויין אם הם יגיעו למשחק כמו שהגיעו נגד אור יהודה, אין ספק שהם ינצחו בקלות את יבנה. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם החזקה. 

 

פרדי: יבנה נראה לי נשארה עם וירוס הקורונה, ונראת כמו קבוצה שלא מצליחה לתת חותם למועדון גדול מימי העבר. הראייה לכך התוצאות הלא טובות שלה וכמות ספיגת השערים. מנגד שמשון כפר קאסם אם רוצה להצטרף למירוץ עם הגדולות צריכה להצדיק את ההשקעה שמוציאים שם. הימור שלי 1-0 קטן שמשון.


האם מכבי יבנה המאכזבת תרשום תבוסה לשמשון כפר קאסם (צילום: מני בן ארי) 

 

ירמיהו חולון - מ.ס. דימונה

אוהד: צחי אילוז עושה עונה אדירה בחולון, והאמת מגיע לו שאפו ענק! אבל בכדורגל אצלנו לא זוכרים מעבר למשחק שהיה אתמול, וכל משחק חשוב לחולון כדי להגיע לפלייאוף. דימונה למרות מיקומה היא נראית כקבוצה שלא תוותר על העונה הזאת ויש לי תחושה שהיא לא תרד ליגה. חולון בבית קבוצה חזקה מאד וקשה לתת נגדם גול ולדעתי הם ינצחו אבל קל לא יהיה להם...ניצחון לחולון. 

 

פרדי:כמה עצוב לראות את דימונה מתפרקת ממשחק למשחק אומנם רונן וינשטיין הגיע לנסות להציל משהו העונה, אבל לדעתי גם קוסם לא יעזור שם עם כל מה שקורה במועדון ללא קשר לכדורגל. מנגד חולון קבוצה מאומנת צחי אילוז עושה שם עבודה טובה מאוד. למרות התיקו במחזור האחרון בכפר קאסם חולון ינצחו וייקחו 3 נקודות.

 

 

אדומים אשדוד- מ.כ. אור יהודה

אוהד: אדומים מאכזבים בשבועות האחרונים, וכל הפסטיבל הזה סביב אוהד קדוסי לא עושה טוב למועדון כי אם להגיד את האמת, קדוסי לא מספק את התפוקה ולא מפתיע שהוא בחוץ ודי בצדק, אבל יש עוד שחקנים שהייתי מושיב בחוץ יחד איתו והרשימה ארוכה מדי לכתבה הזאת. אור יהודה משחק אחד נלחמת 4 מתרסקת, הם קיבלו תבוסות לאחרונה והאמת כל הכבוד שהם ניצחו את דימונה כי בלי זה הם היו מקום אחרון. הבעיה באור יהודה שהם שיחררו מהר מדי ולא התחזקו מספיק ובכדורגל אין בלוף, הקבוצה פשוט לא טובה וחייבים להתעורר. האדומים קבוצה עדיפה ולדעתי הם ינצחו בקלות את אור יהודה. 

 

פרדי: אדומים אשדוד מראה לאחרונה שהיא לא מפחידה כמו שחשבתי שתהיה. המון שינויים בסגל ויתור על שחקן כמו אוהד קדוסי שאין לי מושג איך מוותרים על שחקן כזה, אימנתי אותו בשנה שעברה בבאקה והוא חלוץ מעל הליגה הזו. התוצאה 1-1 עם דימונה מעידה שחסר מחץ. אור יהודה קבוצה לא יציבה ועדיין מחזור 15 קבוצה לא מחוברת עם סגל לא רע בכלל אבל לא מחוייב. התוצאה האחרונה 4-1 לאזור במחזור האחרון מעידה על כך. הימור שלי נצחון לאדומים

 

האם יובל נעים והאדומים יתאוששו מהתיקו מול דימונה (צילום: דדי ברק) 

 

בית 2:

עירוני כסייפה- עירוני אשדוד

אוהד: כסייפה מרוסקת ומאז לכתו של אמיר כהן מהקבוצה הקבוצה נמצאת בצלילה עמוקה אל עבר חזרה לליגה ב ואיך היו"ר לא זיהה את זה. אמיר כהן היה הדבר הכי טוב שלהם העונה, ורק כשחסר יודעים להעריך, אבל ככה זה תמיד כשאין לך אתה יודע להעריך. עירוני אשדוד זאת קבוצה שאני מאד מכבד ואפילו מחבב, יש מאמן ומנהל מקצועי מהכדורגל, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שעושים עבודה נהדרת עם השחקנים הצעירים המוכשרים שיש להם, אבל השחקנים צריכים להעריך כל יום שהם במועדון הזה והם מתקדמים. אשדוד עדיפה, אבל במשחק חוץ המשחק יכול להסתיים גם בתיקו. לדעתי אשדוד ינצחו ויתחילו לחשוב על עונה הבאה. 

 

פרדי: כסייפה מתפרקת ולא יודע כמה שמעון ביטון יכול לעזור לקבוצה להתרומם מהמצב העגום שלה. מנגד עירוני אשדוד נמצאת בתקופה טובה ואבי אבינו עושה עבודה מצויינת הימור שלי נצחון לעירוני אשדוד.

 

הפועל מרמורק- הפועל אשקלון

אוהד: מרמורק מאכזבת מאוד העונה. הקבוצה לא מצליחה לחבר ניצחונות ועם סגל כזה כמו שיש להם היו חייבים לנצח. אשקלון זה כישלון אדיר, מועדון שירד ליגה ומציג כאלה תוצאות זה הכל עניין של ניהול לקוי. מאמן ללא נסיון בליגה א׳ או באימון בכלל אני בספק אם יש לו, שחקנים שחייבים לשחק על פי מקורות שהגיעו אלינו, בקיצור מועדון שמנוהל ככה לא פלא שלא מצליח. מרמורק עדיפה אבל לא מתחברת, ואם הם לא מנצחים הם מאבדים גם את הפלייאוף. מרמורק ינצחו אחרת יצטרכו לעשות חישוב מסלול מחדש..

 

פרדי: מרמורק קבוצה שסימנתי כעולה בטוחה לליגה הלאומית צירוף שחקנים בעלי רקורד בליגות הבכירות, היה יחצן שניהל מקצועית את המועדון וברח לעסקי ההצמדות לאייל גולן. לדעתי מיהרו עם השחרור של אקסברד כי חסר מחץ בהתקפה וערן לוי לא יכול לקחת את הקבוצה לבד.אשקלון קבוצת תיקו מובהקת מה שמעיד על חוסר יצירתיות וחוסר רצון לשחק על נצחון אלא קודם לא להפסיד. כדורגל צריך להיות יעיל ומהנה נגמרו ימי הבונקר. הימור שלי נצחון למרמורק

 

האם ערן לוי יוביל את מרמורק לניצחון אחרי התיקו מול נורדיה (צילום: דדי ברק) 

 

מכבי יפו- מכבי שעריים

אוהד: מכבי יפו מציגה יכולת נהדרת העונה, מתן בית יעקב כוכב כדורגל והאמת כייף לראות שחקן ברמה כזאת בליגה שלנו. יפו מנוהלת נכון, ורואים תוצאות בשטח. יש כדורגל שמח והתוצאות בהתאם. שעריים זה ההפך הגמור, ניהול של קוסמים, ממש הנהלת שעריים קוסמים לקחו קבוצה של חמשת אלפים צופים והעלימו אותה! איפה הקהל של שעריים? איפה הקבוצה בטבלה? איך ההנהלה לא מודה ולוקחת אחריות ובעיקר עוזבת את המועדון שנחשב מהגדולים בליגה א׳. יפו ינצחו ללא בעיה ונקווה לעוד קונצארט של מתן בית יעקב. 

 

פרדי: מכבי יפו הוכיחה במחזור האחרון שצריכים לסמוך על המאמן איציק ברוך, שעושה עבודה מצויינת ונותן לשחקנים חופש פעולה בחלק הקדמי. התוצאה האחרונה 6-0 על כסייפה המפורקת מעידה על שמחה אצל השחקנים, ועל מחוייבות למועדון ולמאמן. שעריים קבוצה לא ברורה, אך מהגעתו של ארז בלפר מתחילה להיראות כמו קבוצה. הימור שלי תיקו

 

הפועל בקעת הירדן- הכח ר"ג הסתיים 0-4. 

אוהד: המשחק הסתיים, וללא ספק הייתי מהמר על בקעת הירדן הנהדרת. הכח בדרך הבטוחה לליגה ב - וחבל.

 

פרדי: בקעת הירדן קבוצה מאומנת לוהטת חנן אזולאי עושה עבודה מעולה הכח רמת גן חייבים להתעורר לפני שימצאו את עצמם בליגה ב איציק זוויגי חברי היקר זה הזמן לנער ולהיכנס לעובי הקורה. הימור שלי נצחון לבקעה.

אוהד רון מארח את המאמן הבכיר פרדי צרפתי. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו קבות ספונסר קטן (מושיקו 24-03-2021, 11:49)
  2. הפסד למכבי הרצליה קדימה אזור (אלון הרצליה הולכת להפסיד עוד פעם בבית 24-03-2021, 12:08)
    עד עכשיו מכבי נצחה במזל זו קבוצה שאם היתה במחוז הצפוני היתה יורדת מזמן קבוצה פח לא שווה אפילו לליגה
  3. צרפתי צודק (הוגה דעות 24-03-2021, 13:21)
    שחרור אקסברד ללא הבאת מחליף ראוי היא מחדל שיעלה באבדן האליפות
  4. אוהד. ניכשלת בהערכת יכולת של של אזור (מאיר 24-03-2021, 16:09)
    לקבוצה הנמצאת במומנטום נותנים יותר כבוד.
  5. עמידר הכח (זיוהכח עמידר 27-03-2021, 09:39)
    איציק זוויגי חברך היקר תלווה לו כסף ואז הוא כבר לא יהיה חבר פרדי תראה לי מי חברך ואדע מי אתה