נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-14 בליגה א' דרום הגיע לסיומו וסיפק לנו לא מעט רגעי דרמה, שערים יפים ותוצאות מפתיעות. במשחק המרכזי שמשון כפר קאסם וחולון נפרדו בתיקו משמים, דימונה הפתיעה עם תיקו מול אדומים אשדוד, הפועל בקעת הירדן הביסה את אשקלון ויפו התפוצצה על כסייפה, כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 22-03-2021
  • 16:02

שוער 

דודי אלון (שמשון כפר קאסם)

שוערה של שמשון, דודי אלון, הציל פנדל דרמטי מול חולון ובכך השאיר את קבוצתו במאבק על הפלייאוף. השוער, שגדל בהפועל תל אביב, מראה שהוא שווה נקודות העונה בליגה.

 

הגנה 

 

דור אלברמן (הפועל בקעת הירדן)

הבלם ממושב תומר, דור אלברמן, ממשיך שבוע נוסף בנבחרת המחזור. השחקן נותן המון שקט וביטחון בחלק ההגנתי, נגד הפועל אשקלון הוא אף הוסיף שער.

 

קיריל לאונוב (ירמיהו חולון)

פשוט תענוג לראות את הבלם של ירמיהו חולון, קיריל לאונוב. השחקן, שהגיע לקבוצה בתחילת פברואר מראה יכולת פנטסטית במרכז השדה, לא ברור איך הוא לא ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי.

 

פיראס עוואד (מ.ס דימונה)

בלמה המזוהה של דימונה, פיראס עוואד, רשם עוד משחק נהדר מול אדומים אשדוד. החלק האחורי של הקבוצה נראה טוב מול היריבה החזקה וזה הרבה בזכותו.

 

קישור 

 

מתן בית יעקב (מכבי יפו)-כוכב המחזור של אתר גולר!

שחקנה החשוב ביותר של מכבי יפו העונה, מתן בית יעקב, הוא ללא ספק שחקן המחזור. הקשר ההתקפי הנהדר התפוצץ עם רביעיה לרשת של כסייפה שהחזירה את יפו למסלול הניצחונות.

 

מתן בית יעקב-כוכב המחזור של אתר גולר! (דדי ברק)

 

תומר בן חיים (הפועל אזור)

אפשר לחלק את העונה של אזור מלפני ואחרי הגעתו של בן חיים. הקשר ההתקפי פשוט הרים את אזור שנראתה מפורקת בתחילת העונה. בשישי האחרון הוא רשם צמד אדיר ונתן לליאור ראובן ניצחון גדול.

 

תומר בן חיים, הניצחון רשום על שמו! (צילום : יח''צ)

 

מתן ארביב (מכבי שעריים)

השחקן שהצטיין אשתקד במדי אור יהודה, מתחיל לחזור לעצמו כשב2-3 משחקים האחרונים הוא מראה שיפור גדול, במחזור האחרון הוא כבש שער חשוב מול הכח שנתן ניצחון והרבה שקט לארז בלפר.

 

מתן דהדי (בני לוד)

קשרה הנהדר של בני לוד, מתן דהדי, משתפר ממשחק למשחק ובהחלט מצדיק את האמון שאביבי זוהר נותן לו. במשחק האחרון נגד מכבי יבנה הוא הציג משחק נהדר ועזר לקבוצתו לנצח.

 

התקפה

 

נתי ארזואן (מכבי יפו)

משחק אדיר לנתי ארזואן שאולי רשם את משחקו הטוב ביותר במדים הלבנים - כחולים. שחקן ההתקפה נראה לוהט במחצית השנייה ורשם צמד מרהיב לרשת של כסייפה. החלוץ קשר התקפי הראה לאיציק ברוך שיש על מי לסמוך.

 

אדיר רחמים (הפועל אזור)

תגידו מה שתגידו, עם מספרים אי אפשר להתווכח, אדיר רחמים הוא החלוץ הלוהט ביותר בליגה א' דרום. השחקן, שהגיע הקיץ לאזור, כבש 12 שערים בכל המסגרות בקבוצה שכמעט לאורך כל הדרך הייתה מסובכת בתחתית. ייתכן מאוד שנראה אותו מתקדם לליגה בכירה יותר בעתיד הקרוב.

 

הדר לוי (בית''ר נורדיה ירושלים)

החלוץ של ויקטור גניש, הדר לוי, כבש שער סופר דרמטי עמוק בדקה ה-90 ונתן לקבוצתו נקודה קריטית מול הפועל מרמורק החזקה. לוי כבש את שערו השני בכל המסגרות.

 

מאמן המחזור 

חנן אזולאי (בקעת הירדן) ואיציק ברוך (מכבי יפו)

שני המאמנים שמתחרים ראש בראש על המקום לפלייאוף, הכינו את קבוצתם בצורה נהדרת למחזור ונראה שהן ראויות להיות בפלייאוף העלייה.

מצטייני הדרום של אתר גולר!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר (אוהד 22-03-2021, 16:38)
    גולר האתר מיספר 1 בלי טריקים ושטיקים אמיתי בלי שום אינטרסים אישיים כל הכבוד
  2. מתן (אוהד יפו 22-03-2021, 17:01)
    כל הכבוד מתן מגיע לךוכל הכבוד לאתר גולר שבחר בך לעומת האתר המקביל שפועל על אינטרסים אישיים