חי ובועט: מגדל העמק הפתיעה את ריינה ופתחה את המאבק על הפלייאוף

החבורה הנהדרת של עומרי ביטון שוב נראתה טוב על הדשא כשהיממה את ריינה ופתחה מחדש את המאבק על המקום השני בבית ב'. אשרף רבאח כבש ראשון, טל בויס ולואיס זומה הפכו את התוצאה ונתנו 2-1 מפתיע למגדל העמק שיכולה להתקרב למרחק נקודה מהמקום השני.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-03-2021
  • 18:28

מכבי ריינה אירחה את הפועל מגדל העמק למשחק במסגרת המחזור ה-14 בבית ב'. המארחת הגיעה למפגש כשהיא בנסיגה במחזורים האחרונים כשערב המחזור היא ניצחה רק פעם אחת בשלושת משחקיה האחרונים והיא קיוותה להתקרב לעבר המטרה - הבטחת המקום בפלייאוף. מנגד, החבורה של עומרי ביטון מציגה במשחקים האחרונים כדורגל טוב אך לא תמיד היא השכילה לנצח.

 

בפתיחת המשחק הקבוצות נראו מהוססות והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה אך המאחרת היא הראשונה שיצאה מההלם, לאחר כמה מצבים טובים לכיבוש, בדקה ה-25 אשרף רבאח בעט חזק לפינה והעלה את קבוצתו ליתרון חשוב, 1-0 ריינה. השחקן, שהגיע לקבוצה מהלאומית, כבש את שערו השני העונה. עד למחצית ריינה ניסתה להכפיל את התוצאה אך מגדל העמק עמדה מסודר מאחור.

 

ריינה חגגה ראשונה (צילום : חגאג רחאל)

 

גל בר אל ולואיס זומה במאבק על הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת לכר הדשא, האורחת ממגדל העמק. בדקה ה-48 הרמה של אופק מלול פגשה את ראשו של טל בויס שהימם את ריינה וקבע שיוויון. מגדל העמק לא הורידה את הרגל מהגז ועשר דקות מאוחר יותר היא הפכה את התוצאה, אביב כהן מסר נהדר ללואיס זומה שבמבצע אישי אדיר הוא קבע מהפך. 2-1 גדול למגדל העמק.

 

מגדל העמק עלתה נהדר למחצית השנייה (צילום : חגאג רחאל)

 

לאחר השער ריינה הפעילה לחץ כבד על הגנת מגדל העמק שעמדה בצורה מסודרת ושמרה על התוצאה עד לסיום. טל בויס, שכבש את השער הראשון נפגע וחומרת פציעתו טרם ידועה עדיין.

 

לסיכום : עומרי ביטון וחניכיו יכולים לרשום לזכותם תוצאה סופר מרשימה במגרש קשה ואם תשכיל לנצח גם ברביעי הקרוב את בני זלפה בבית, היא תעלה למקום השלישי ותהיה במרחק נקודה בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף. מנגד, ריינה קיבלה נורת אזהרה רצינית להמשך הדרך. הקבוצה מלאת הכוכבים של אדהם האדיה נראת לא טוב במחזורים האחרונים ואם לא תשתפר היא עלולה לסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

 

עומרי ביטון בסיום : ''אני גאה בשחקנים שלי. למרות פיגור של 0:1 הם לא הורידו את הראש, עלו למחצית השנייה והצליחו להפוך את התוצאה בעיקר בזכות משחק לחימה של כל אחד ואחד שהיה על המגרש. זה היה משחק לא פשוט מול קבוצה איכותית. אני שמח שהצלחנו לחזור עם שלוש נקודות חשובות. את המשחק אפשר לחלק לכמה חלקים, כאלה שהיו יותר טובים שלנו וכאלה שפחות. כשהגענו למצבים ידענו לנצל אותם. אני אמנם מאמן צעיר אבל חי את המועדון הזה כבר מספר שנים טובות. אני חי את השחקנים והם אותי. יש כאן חשיבה אחרת ורואים את זה על המגרש.''

 

עומרי ביטון היה מאושר בסיום (צילום : חגאג רחאל)

 

המאמן התייחס גם לסיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף : ''הליגה הזאת כל כך צמודה שכל שבוע אתה יכול למצוא את עצמך עם מטרה שונה. אסור לנו להסתנוור מהניצחון הזה ולחשוב עכשיו שאנחנו בחוף מבטחים. יש לנו משחק עוד יותר חשוב כבר ביום רביעי הקרוב נגד זלפה וכרגע אנחנו מרוכזים אך ורק במפגש הזה.''

 

אדהם האדיה בסיום : ''נכון התוצאה אתמול לא טובה גם בשני המשחקים לפני, אנחנו צריכים להתעורר היכולת והתוצאות לא טובות התחלנו בתוצאות טובות עכשיו אנחנו לא נראים טוב, עדיין זה תלוי באנו ואני מאמין שאנחנו יכולים לעלות לפלייאוף.''

 

לאדהם האדיה יש עוד המון עבודה (צילום : חגאג רחאל)

 

טל בויס בסיום : ''שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ועשינו ניצחון גדול, במהלך המחצית השנייה הצלחנו לעשות מהפך עם הרבה אופי וכדורגל טוב.
אני רוצה לתת הרבה קרדיט למאמן עומרי ביטון ולכל הצוות המקצועי. הגיע לנו הניצחון,  מחצית ראשונה ריינה הייתה הדומיננטית במגרש וירדנו להפסקה בפיגור 1-0. במהלך המחצית השנייה חזרנו לעיניינים ואני שמח שזה בא לידי ביטוי במהפך גדול שלנו. אנחנו חיים ממשחק למשחק בליגה צמודה ביותר, אנחנו חייבים להמשיך במומנטום שלנו כדי לברוח כמה שיותר מהתחתית ובזה אנחנו מתרכזים.''

מגדל העמק עם ניצחון גדול (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוזר שסעיד לא נפנף אותך (האדיה ביג בלוף 21-03-2021, 19:20)
  2. השם החם הבא (עומרי ביטון 21-03-2021, 20:17)
    להתכונן גודל פה מאמן ענקקקקקקק
  3. מגדל העמק (תודה רבה אין פחד 21-03-2021, 23:32)
    פחדתם מאמן צעיר בלי ניסיון הביא יותר נקודות מאחלה מאמן עם ניסיון ואם ירצו עוד קצת גם יהין בפליאוף יופי מגדל העמק.
  4. נצחון גדול רוצים פליאוף עליון (כרמל 23-03-2021, 11:35)
    כל הכבוד לשחקנים מאמן הנהלה פליאוף עליון קרוב מתמיד מקסים כל הכבוד הכל בשקט איין עלייך
  5. המשכיות לנצח את זלפה (נצחון גדול 23-03-2021, 17:48)
    יאלה מגדל