רק לעלות : טייבה ניצחה את זלפה ועלתה למקום הרביעי בבית

בתחילת העונה טייבה נחשבה לאחת המועמדות המרכזיות לרדת לליגה ב'. אך מאז שעדנאן וואחידי הגיע למועדון הוא רק בהמראה. אמש הקבוצה ניצחה באופן מרשים 3-1 את בני זלפה והתרחקה משמעותית מהאזור המסוכן, כעת יהיה מעניין לראות עד כמה רחוק היא תלך. שייך יוסף, דן עובדיה הנהדר ובראא קאסם כבשו, ביאן אבוריא רק צימק.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 20-03-2021
  • 16:26

בני זלפה אירחה את צעירי טייבה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-13 בבית ב'. האורחת הגיעה למפגש לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות ובידיעה שניצחון על יריבתה מהתחתית עשוי להקפיץ אותה קדימה בטבלה. מנגד, זלפה עברה מיני טלטלה השבוע וזאת לאחר פיטוריו של יובל שטרית ומינויו של חנא פרהוד. זלפה לא ניצחה מאז המחזור הרביעי, אמש היא ניסתה לשבור את הרצף השלילי 

 

דקות הפתיחה היו שקולות ונראה ששתי הקבוצות באו לתת הכל, מצד אחד, טייבה ניסתה להחזיק בכדור וליזום ומהצד שני חניכיו של פרהוד נראו מלאי מוטיבציה להוכיח למאמנם החדש את מקומם. הראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה טייבה בדקה ה-30 משער של מוסטאפא שייך יוסף שדייק מהנרודה הלבנה, 1-0 טייבה.

 

מוסטפא שייך יוסף מדייק מהנקודה (צילום : חגאג רחאל)

 

מוסטפא שייך יוסף היה הראשון לכבוש (צילום : חגאג רחאל)

 

לאחר השער זלפה ניסתה להגיב אך לא הייתה מספיק מדויקת והמחצית הסתיימה ביתרון לאורחת. בחצי השני טייבה השתחררה והציגה משחק נהדר וחמש דקות מפתיחת המחצית היא הכפילה את התוצאה משער של מי עם לא דן עובדיה. השחקן, שהגיע למועדון באמצע העונה מהליגה השלישית בספרד, הוא אחת הסיבות לשינוי החיובי שעוברת טייבה.

 

דן עובדיה נראה נהדר על הדשא (צילום : חגאג רחאל)

 

עשר דקות מאוחר יותר, בדקה ה-60 זה כבר הפך לתבוסה. בראא קאסם כבש את שערו הראשון העונה ונתן 3-0 אדיר לקבוצתו. רבע שעה לסיום הכובש המצטיין של זלפה, ביאן אבוריא, צימק את התוצאה ל3-1 וקבע את תוצאת הסיום.

 

טייבה חגגה בסיום (צילום : חגאג רחאל)

 

לסיכום : טייבה חזרה לנצח ועלתה למקום הרביעי בבית וממצב של קרבות הישרדות היא פתאום רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף. אם היא תציג את היכולת הזו במשחקים שנותרו לה היא יכולה לחלום על מקום במשחקי העלייה. מנגד, זלפה נמצאת במצב מאוד בעייתי כשהיא רחוקה נקודה בלבד מהמקום האחרון, נראה שאם היא לא תשתפר מהר, היא עלולה לשחק בעונה הבאה בליגה ב'.

 

גיורגי שלמברידזה במלחמה על הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

עדנאן וואחידי בסיום : ''היה משחק קשה מול יריבה שנלחמת על החיים בליגה. אני שמח מאוד מהיכולת במחצית השנייה בה הצגנו כדורגל שמח. מודה לשחקנים שנתנו הכל על כר הדשא ואני גאה בהם מאוד על משחק ההקרבה. יש לנו קבוצה טובה וחזקה מאוד וחשוב שנשאר מרוכזים עד לסיום העונה. 

 

עדנאן וואחידי התייחס לשינוי החיובי שעברה הקבוצה : ''שהגעתי לטייבה ראיתי שצריך לעשות שינויים, שיחררנו והחתמנו שחקנים חדשים שהוציאו אותנו מהמקום האחרון. היה חשוב להביא ''דם'' חדש לקבוצה שיבוא עם מוטיבציה מחודשת. חדר ההלבשה עכשיו מתנהל בצורה נהדרת ושקטה ויש הרבה פרגון בין השחקנים, דבר שלא היה לפני. כולנו מאוד שמחים על המצב אך חשוב לזכור שליגה כזו הכל יכול להיות ולכן חשוב להישאר מרוכזים ולהבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה.''

 

דן עובדיה, שהגיע באמצע העונה ומאז לא חוווה הפסד עם הקבוצה, נשמע מאושר בסיום : ''שלטנו במשחק ואני שמח שיצא לי לכבוש ולעזור לקבוצה. מאז שהגעתי ראיתי שיש בטייבה קבוצה חזקה ותנאים טובים להצליח. יש לנו מאמן נהדר שמכין אותנו לכל משחק בצורה הטובה ביותר מבחינה טקטית, משמעתית ומנטלית. מכוונים כמה שיותר גבוה ורוצים להגיע כמה שיותר רחוק.''

 

 

טייבה נראתה נהדר על כר הדשא (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות