״אם מישהו מכר את המשחק זה השופטים בושה"

כך אמר שחקנה של כסייפה מושיקו אביטן, לאחר התבוסה 6-0 של קבוצתו למכבי יפו. המאמן שמעון ביטון הוסיף:"קשה לי להאמין שיש דברים כאלה בכדורגל, פשוט התפרקות שלנו". מתן כהן: "סוג של התפרקות, השחקנים לוקחים קשה את ההפסד.״

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-03-2021
  • 16:28

אחד המשחקים החמים במחזור הנוכחי שוחק בין מכבי ״קביליו״ יפו לבין עירוני כסייפה. החבורה של איציק ברוך הביסה את האורחת 0-6 מרביעייה של מתן בית יעקב המצטיין, וצמד של נתנאל ארז׳ואן. זאת לאחר שבמחצית הראשונה התוצאה הייתה תיקו מאופס. ההתפרקות של כסייפה במשחק לא הייתה ברורה, לאור העובדה שאמיר כהן השאיר למאמן החדש שמעון ביטון קבוצה מחוברת ומאומנת, סביב המשחק והתוצאה הביזיונית עלה חשד לכאורה למכירה, אנשי כסייפה סיכמו את המשחק והתייחסו לטענה. 

 

שמעון ביטון מאמן עירוני כסייפה סיכם את המשחק ואמר: ״חצי ראשון טוב מאד שלנו, עמידה נכונה היתה להם שליטה אומנם אבל עמדנו יפה איתם. חצי שני קיבלנו גול לפני שהספקתי להתיישב על הכסא וממש התפרקנו כל מצב גול. צריך לראות את המשחק שוב וללמוד איפה טעינו.  יש חשד למכירה? אני נגד הדברים. קשה לי להאמין שהיה משהו ואני לא מאמין שיש דברים כאלה בכדורגל.״

 

מתן כהן שחקנה המצוין של כסייפה: ״מחצית ראשונה עמדנו טוב וביטלנו לגמרי את יפו. מחצית שניה עלינו, טעות בהגנה 1-0 ושתי דקות לאחר מכן 2-0 ואי אפשר היה לעצור את זה כבר. זה סוג של התפרקות ואנחנו השחקנים לוקחים את האחריות וננסה לתקן לקראת משחק הבא.יפו קבוצה חזקה שלדעתי תלך עד הסוף.״  עוד הוסיף ואמר: "אין חשד למכירה, רק יום רע שלנו"

 

מושיקו אביטן אמר בסיום:"התפרקנו. מחצית ראשונה עמדנו יפה מחצית פשוט התפרקנו. קיבלנו גול ראשון והתפרקנו.אם מישהו מכר את המשחק, זה השופטים. כל שריקה נגדנו. שופטים בושה. כמו שזה נראה לא היה מכור. אנחנו עומדים לרדת ליגה איך מדברים על מכירות."

 

 

 

יפו מביסה את כסייפה (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב ניבזה (יפואי 19-03-2021, 16:41)
    יפו צריכים לקנות נקודות ושערים מכספייה???לפני חודש נורדיה ספגה מאיתנו חמישייה,גם זה היה מכור?? חולרע
  2. הוא אמר בדיוק להיפך (אריה 19-03-2021, 16:45)
    כמו כולם שאמרו שלא נראה להם שהיה מכור. אז מאיפה הבאת את הפרשנות הזו?
  3. יפו (חיים 19-03-2021, 17:12)
    למתן כהן אחי משחקים 2 מחציות לא אחת ‏מקווה שתישארו בליגה קבוצה נחמדה
  4. קורה לקבוצות הכי גדולות (הוגה דעות 19-03-2021, 20:43)
    תשאלו את אור יהודה
  5. חלאס נו (רון 19-03-2021, 22:21)
    כל שחקן עם תסרוקת ו-20 עוקבים ברשתות שלא מצליח לחבר 2 פסים ישר רץ ומאשים שופטים.. כל הקבוצה שלך לא מבינה איך התפרקתם ואתה מאשים שופטים?