סוהיל ארמלי נבחר לשחקן המחזור ה-12 בחסות RICCO - מספר 1 במותגים

קשרה הנהדר של שמשון כפר קאסם, סוהיל ארמלי, כיכב על הדשא בניצחון האדיר של קבוצתו 7-1 על אור יהודה. ארמלי הצטיין עם שער נהדר ויכולת פנומנלית ונבחר לשחקן המחזור ה-12 בחסות RICCO - מספר 1 במותגים. השחקן הגיע הקיץ למועדון ומראה הרבה איכויות. - ''מודה על הכל והכי חשוב שנמשיך לנצח"

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-03-2021
  • 16:05

בשישי האחרון שמשון כפר קאסם חזרה לנצח כשהביסה 7-1 מוחץ את אור יהודה. בעקבות הניצחון, החבורה של איהאב ואיסמעאיל סרסור חזרה בגדול למאבקי הפלייאוף. מי שהצטיין על כר הדשא הוא סוהיל ארמלי.

 

הקשר (24) כיכב במחלקת הנוער של מכבי תל אביב יחד עם בכירי השחקנים בישראל ואף ערך כמה הופעות במדי הנבחרת הצעירה. בהמשך ארמלי שיחק בבית''ר תל אביב , בני סכנין והפועל ירושלים עד שהקיץ חתם בכפר קאסם.

 

סוהיל ארמלי התייחס לניצחון : ''שמח מאד על הניצחון נגד אור יהודה. לפני המשחק התכוננו כמו שצריך, היה צפוי לנו משחק מאד קשה אבל אני שמח שהכל התחבר לנו בפתיחה והצלחנו לעשות את המשחק קל עבורינו. לא חשבנו שננצח בצורה גבוהה אבל לפעמים הכל הולך לך אז הכדור נכנס..."

 

הקשר הנהדר דיבר גם על מטרות הקבוצה להמשך : "יש לנו שני משחקים מאד קשים נגד אדומים ונגד חולון. נעבוד קשה ונבוא מוכנים למשחקים. בע"ה נחזור עם תוצאה טובה"

 

לסיום, ארמלי הודה על בחירתו לשחקן המחזור : "תודה רבה לאתר גולר ותודה לRICCO מותגים. מודה על הכל והכי חשוב שנמשיך לנצח"

סוהיל ארמלי הוא שחקן המחזור של אתר גולר (צילום : מוחמד סמיר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מחזיק מארמלי (ערן 15-03-2021, 20:21)
    שחקן בינוני מאוד