גיא וייס מארח את שלומי שלמה בתחזית ליגה א׳ דרום מחזור 13

סוכן השחקנים גיא וייס בחר לארח השבוע את שלומי שלמה, אחד מהמאמנים המוערכים בליגות הנמוכות שאימן בעבר קבוצות כמו: ירמיהו חולון, מכבי שעריים ועוד. שלומי מכיר את הליגה מקרוב וחושב שהאדומים וכפר קאסם יפרדו בתיקו, ושנורדיה תנצח את בקעת הירדן. ומה עם שאר המשחקים? שווה לקרוא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-03-2021
  • 09:37

 

המשחקים:

ירמיהו חולון- בני לוד:

גיא: ירמיהו חולון מארחת את בני לוד. ירמיהו אחת מ4 המועמדות בסוף עונה שנלחמות על פליאוף עליון בבית זה באה אחרי ניצחון מאוד קשה על הרצליה, ותשאף לנצח את בני לוד שמיקומה לא משקף את יכולתה העונה. הייתי וראיתי את נצחונותיה של לוד על אור יהודה ושמשון כפר קאסם, וזו קבוצה שביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה בליגה. בהקשר של חולון אני מעריך אנשים עם שאיפות וחלומות, ורונן קנאפו הוא כזה שגם חולם וגם נותן מאחל לו בהצלחה. חולון פייבוריטית ברורה, אך המשחק יסתיים בתיקו.

 

שלומי : ירמיהו חולון עם סגל שחקנים ששווה ליגה לאומית, מגיעה אחרי ניצחון חוץ על הרצליה. יש לה הגנה הכי טובה בליגה, והתקפה מאוד איכותית. לוד מגיעה אחרי הפסד, קבוצה חסרת ניסיון ההימור שלי חולון.

 

צחי אילוז עושה פלאים בחולון. יוביל את קבוצתו לניצחון על לוד?(צילום: מאור אלקסלסי)

 

מכבי יבנה-מכבי הרצליה:

גיא: מכבי יבנה מארחת את מכבי הרצליה. יבנה בירידה גדולה מאוד. התחילה את העונה בצורה סבירה והיה נדמה לאור התוצאות שתעביר עונה שקטה ללא בעיות. ואז הגיע הקורונה ליבנה וכאשר יוסי זוזוט לא היה על הקוים הקבוצה נראתה לא טוב, והייתה חדירה מאוד גם נגד אזור וגם נגד האדומים. אם נוסיף את פציעתו של תום מדהלה שהוא כל כך חשוב ליבנה נבין את עומק הבעיה. מכבי הרצליה קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים כמו אדיר חליפה, אביהו עזר ורז יצחק היא גם תכבוש ותנצח את המשחק.

 

שלומי: הרצליה מגיעה ליבנה אחרי הפסד ביתי לחולון אבל קבוצה טובה ממושמעת טקטית חייבת לנצח אם היא רוצה פלייאוף. יבנה קבוצה לא יציבה שתלויה הרבה ביכולת של תום מדהלה ההימור שלי תיקו.

 

הפועל ״אדומים״ אשדוד-שמשון כפר קאסם:

גיא: משחק משובח מצפה לנו בין אדומים אשדוד ושמשון קאסם. אשדוד מפתיעה לטובה בשתי המשחקים האחרונים, כאשר צפיתי בהם וראיתי איך כל שחקן שעלה למגרש מחוייב עובד ומשקיע ולא משנה מי משחק, וזה המתכון הכי חשוב למי שרוצה לנצח בליגה הזו ואם נוסיף את העובדה שיש לך גם איכות מטורפת ב11 ועל הספסל זה מביא רק למקום טוב. אגב זה בניגוד לתחילת עונה שם ראיתי אותם והופתעתי לרעה. שמשון קאסם עשו ניצחון ענק שבוע שעבר ועם סוללת כוכבים שלא נופלת מהאדומים בחלקם יהוו יריב קשוח ואיכותי במשחק שהכל בו אפשרי, ולדעתי יסתיים בתוצאת תיקו.

 

שלומי:כפר קאסם מגיעה אחרי שהביסה את אור יהודה. לכפר קאסם יש חלק קידמי מהטובים בליגה עם אקסברד, שמש, ונאסר ביום טוב יכולים להבקיע מול כל קבוצה. אדומים אשדוד אחרי ההפסד להרצליה התאוששה יובל עשה כמה שינויים וזה עזר, הם במומנטום מצוין. ההימור שלי כפר קאסם ניצחון

 

איך יסתיים המפגש בין שמשון לאדומים? (צילום: דדי ברק) 

 

עירוני כסייפה- מכבי שעריים:

גיא: איזה משחק עם השלכות מטורפות בין כסייפה לשעריים. מודה ומתוודה בחלומות הכי שחורים לא האמנתי ששעריים תהיה במקום שהיא נמצאת היום. הסגל בפירוש שווה מינימום לחימה על מקום בפלייאוף עליון. מולם תתמודד כסייפה שפתחה את העונה טוב מאוד והפכה לסופר לגיטימית בליגה א, ובאה ומסתכלת בלבן של העיניים מול כל יריב. ולאחרונה התוצאות הפחות טובות הביאו אותה למקום שחלילה עלולה להסתבך למטה אם נוסיף את העובדה שהמשחק ישוחק במגרש הסינטטי ברייסר אז אני מהמר על תיקו  עצבני.

 

שלומי:כסייפה קבוצה אגרסיבית, בבית היא חייבת לנצח. שעריים במקום האחרון עם סגל של פלייאוף עליון חייבים להתעורר ולהבין איפה הם נמצאים. הפסד לא בא בחשבון ההימור שלי שעריים

 

בקעת הירדן-בית״ר נורדיה:

גיא: בקעת הירדן המרענן הרשמי של ליגה א דרום בראשותו של חנן אזולאי, ובניצוחו של האיש המדהים והיושב ראש אחד הטובים שהכרתי בכדורגל מופז. כבר לא הפתעה! כולם הבינו שמי שרוצה לקחת נקודות מהבקעה השנה יצטרך להקיז דם. מולם תגיע נורדיה במומנטום חיובי מטורף.משחק שהכל בו אפשרי מה שנקרא משושה. נהמר על תיקו


שלומי:בקעת הירדן בעונה מצוינת בשילוב של הגנה יציבה והתקפה כישרונית, בראשותו של בלילטי שקשה לנצח במושב תומר. נורדיה מגיעה במומנטום מצוין אחרי ניצחונות חשובים, גניש יכין את הקבוצה טקטית ועם גובזה בשפיץ. ההימור שלי נורדיה.

 

בקעת הירדן המרענן הרשמי של הליגה (צילום: אלעד ירקון) 

 

אור יהודה -מ.ס דימונה:

גיא: איזה משחק מחכה לנו באור יהודה ביום שישי. אור יהודה מגיעה מוכה וחבולה אחרי הסיוט נגד קאסם. מכה שלא פשוט להתאושש ממנה, ומול כל יריב אחר הייתי הולך במצב הזה על ניצחון של אור יהודה, אבל וזה אבל גדול מגיעה דימונה שאותה ראיתי בשישי האחרון, ויינשטיין ייצב אותם. הקבוצה ממושמעת לוחמת עומדת נכון, והתחזקה משמעותית. משחק קריטי בהקשר של לאן פני 2 הקבוצות האלו, כי ניצחון של דימונה והתחתית הופכת לסיר אש מטורף, והפסד של אור יהודה מסבך אותה והיא עמוק תהיה במאבקי התחתית.במשחק כזה של עצבים אלך על תיקו.

 

שלומי: אור יהודה מגיעה אחרי תבוסה לכפר קאסם, יעקב טל יעשה את השינויים ובבית אור יהודה חייבת לנצח. דימונה תבוא להוציא נקודות בלחימה והקרבה עם גל צרויה בהתקפה אולי עכשיו יתחילו להבקיע ההימור שלי אור יהודה.

 

הכח עמידר רמת גן - הפועל אשקלון:

גיא: הכח רמת גן מארחת את אשקלון. הכח שיחקה משחק מצוין נגד נורדיה שאומנם הסתיים בהפסד, אבל אם היא תשחק כך היא תוכל להשאר בליגה. נכונה העובדה שעקב גילם הצעיר של שחקניה והעדר הניסיון מציב אותם בעמדה לא טובה בהמשך מאבקי התחתית, אבל מאמן מצויין כמו עידן ליטבק והעובדה שעדיין זו הכח יגרמו להם להילחם ובהמשך נדע אם הצליחו במשימה או לא. אשקלון תסיים את העונה בשקט כפי הנראה ללא מאבקי תחתית וללא מאבקי צמרת, בתקווה שעונה הבאה תאבק חזק על העלייה כי זה מועדון גדול. מהמר על ניצחון להכח הפעם

 

שלומי: הכח בתקופה לא טובה עם סגל שחקנים הכי צעיר בליגה, חייבת להתחיל לנצח בשביל להישאר בליגה כי במאני טיים הניסיון מכריע. אשקלון לא יציבה, אבל שיש לך שחקן כמו ציון צמח שחייב עכשיו לקחת את הקבוצה עליו ההימור שלי ניצחון אשקלון.

 

ערן לוי המנהיג של מרמורק (צילום: דדי ברק) 

 

הפועל מרמורק- עירוני אשדוד: 

גיא: הפועל "ערן לוי" מרמורק, ככה הייתי מכנה את הקבוצה של בנודיס.פשוט מדהים לראות כמה השפעה יש לשחקן אחד על קבוצת כדורגל ואני מדבר כמובן רק לחיוב. פשוט לראות ולהשתהות משחקן אומנם וותיק שעבר המון בכדורגל, ועדיין עם תשוקה של ילד שמשדרג אותם משמעותית. מולם תתייצב הקבוצה המוכשרת והמאומנת של אשדוד בראשותו של אבי אבינו, שאומנם התוצאות הציבו אותם במקום סביר יחסית למה שחשבתי בטרום עונה, כי התקציב שם באמת נמוך וחששתי שיהיו במקום נמוך יותר אבל התבדיתי. מה שכן הצעירים מביאים איתם מידי פעם נאיביות שמתבטאת באיבודי נקודות מיותרים.דווקא כאן צופה מיני הפתעה בדמות תיקו

 

שלומי: מרמורק קבוצת ליגה לאומית שרוצה להבטיח את המקום שלה בפלייאוף. ערן לוי צריך להכניס את אבידור לענינים שיגיעו לרגעי ההכרעה. עירוני אשדוד באים אחרי הפסד ומצידם לצאת עם נקודות מהמשחק הזה זה בונוס. מרמורק צריכים להיזהר מחתוכה וסוויסה בהתקפות מעבר ההימור שלי מרמורק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. חסרי הבנה מינימאלית (הוגה דעות 16-03-2021, 11:08)
    לפי מה שכתבו על שעריים - אין להם מושג בכדורגל
  2. סוכן שחקנים ומאמן עבר שאין להם הבנה בסיסית בכדורגל (פשוט בדיחה לא מצחיקה 16-03-2021, 11:52)
    בחלומות הכי שחורים שלך לא היית מאמין ששעריים יהיו במקום הזה ? אתה דחפת להם את כל השחקנים הגמורים האלה , המקום של לוד לא משקף את יכולתה ? מי שם להם שם חבורה של נגרים ? שלומי כותב שיבנה תלויה במדהלה כשהוא בכלל פצוע , התבדית בנוגע לעירוני אשדוד ? התבדית בנוגע לכל הליגה כי אין לך מושג בכדורגל ורק כסף מעניין אותך , שלומי כותב האדומים במומנטום ושמשון מנצחת , מה זה מה קורה פה ? כמה הם משלמים כדי לקבל במה , כל חסר הבנה יכול לקבל במה ? רמה של ילדים בני 3
  3. אתם קצת שכורים (אזורניק 16-03-2021, 19:59)
    אור יהודה -דימונה היה כבר היום . אור יהודה נצחו 1-0. בשישי אזור -מול אור יהודה
  4. מגיב 2 (חחחחח 18-03-2021, 10:25)
    תוכל תחת ינעל של שלומי ווהבה