נבחרת המחזור ה-12 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-12 בליגה א' דרום הגיע לסיומו וסיפק לנו המון שערים, דרמות והפתעות. במשחק המרכזי הפועל מרמורק סחטה נקודה מול מכבי יפו. שמשון כפר קאסם השפילה את אור יהודה, חולון ניצחה בחוץ את מכבי הרצליה ואדומים אשדוד רשמו ניצחון שני ברציפות. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור בחסות RICCO - מספר 1 במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-03-2021
  • 13:36

שוער

בן וולובלסקי (מכבי יפו)

השוער של מכבי יפו, רשם משחק גדול מול מרמורק כשהציל מספר מצבים קורצים של מרמורק. לצערו זה לא הספיק בשביל לנצח.

 

בן וולובלסקי ומכבי יפו איבדו יתרון בדקה ה-90 (צילום : דדי ברק)

 

הגנה 

ליאור לוי (מכבי שעריים)

מגנה של מכבי שעריים, ליאור לוי, היה נהדר במשחק האחרון של הקבוצה מול הפועל אשקלון. השחקן היה פעיל בשני צידי המגרש ועזר לקבוצתו לשמור על רשת נקייה.

 

קיריל לאונוב (ירמיהו חולון)

לאונוב, שהגיע לחולון באמצע העונה, היה מעולה במרכז ההגנה מול מכבי הרצליה. הבלם מנע משחקני היריבה ליצר מצבי כיבוש ונראה שקט ובטוח. לא מן הנמנע שנראה אותו כבר בשנה הבאה בליגה בכירה יותר.

 

דור אלברמן (הפועל בקעת הירדן)

הבלם הנהדר של בקעת הירדן, דור אלברמן, שלט במרכז השדה, נתן ביטחון לחבריו ועזר לקבוצה לשמור על שער נקי ולנצח.

 

קשרים

סוהיל ארמלי (שמשון כפר קאסם)

סוהיל ארמלי, שחקנה של שמשון כפר קאסם, להט על הדשא מול אור יהודה. השחקן, שמציג יכולת נהדרת מתחילת העונה, כבש במחזור האחרון ועזר לחבריו להיראות טוב יותר על הדשא. 

 

סוהיל ארמלי רקד על הדשא (צילום : מוחמד סמיר)

 

אוהד אדלשטיין (הפועל אדומים אשדוד)

הקשר ההתקפי של הפועל אדומים אשדוד, אוהד אדלשטיין, המשיך את היכולת הנהדרת שלו גם במחזור האחרון כשכבש שער נהדר. אדלשטיין התחמק מהמגן שלו וניצל מסירה נהדרת של עוז ראלי על מנת לכבוש. השחקן כבש את שערו השני העונה.

 

רותם ססטיאל (בית''ר נורדיה ירושלים)

קשרה המרכזי של נורדיה, רותם ססטיאל נראה נהדר על הדשא במחזור האחרון מול הכח עמידר רמת גן כשכבש שער יפהפה, ססתיאל חטף כדור ופרץ איתו עד הסוף. הקשר הצעיר (21) נמצא במגמת שיפור מתמדת ונראה שהוא בדרך הנכונה.

 

משה סולימנוב (שמשון כפר קאסם)

קשרה המנוסה של שמשון כפר קאסם, משה סולימנוב, נתן משחק ענק מול אור יהודה כשמעבר לשער שכבש, הוא הציג יכולת פנומנלית בקישור, הוא סיכל כל ניסיון של אור יהודה לצאת קדימה וסיפק כדורים יפים לחלק הקדמי.

 

מאור אסור (ירמיהו חולון)

שחקנה החשוב ביותר של חולון, מאור אסור, עלה מהספסל במחצית השנייה ושינה לחלוטין את הלך המשחק. מהרגע שעלה לכר הדשא הוא הכניס הרבה רוח בקבוצה ורשם בישול מדהים לאיליי חן. 

 

מאור אסור הוא הכוכב של חולון (מני בן ארי)

 

חלוצים 

עידו אקסברד (שמשון כפר קאסם)

החלוץ, שהגיע באמצע העונה מהפועל מרמורק, להו על הדשא עם צמד נהדר במחצית הראשונה. החלוץ המנוסה התעלל בהגנת אור יהודה בדרך לניצחון ענק. 

 

גל צרויה (מ.ס דימונה)

גל צרויה, שהגיע לדימונה על מנת להשאיר אותה בליגה, חתום על שער המחזור. השחקן בעט מזווית קשה לחיבורים של עזרא חנה וחילץ נקודה קריטית לקבוצה.

 

מאמן המחזור 

איסמעאיל סרסור (שמשון כפר קאסם) וצחי אילוז (ירמיהו חולון)

החבורה של סרסור רקדה על הדשא במחזור האחרון כשהביסה 7-1 מוחץ את אור יהודה ולכן איסמעאיל נבחר למאמן המחזור יחד עם צחי אילוז מאמנה של ירמיהו חולון שעשה ניצחון גדול על מכבי הרצליה בחוץ. מאז שצחי נמצא במועדון-רואים שינוי לטובה . שאפו למאמן שאומנם נראה צעיר אך עם נסיון רב, שמראה יכולות גבוהות!

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה אתה חי תגיד?? (כתב קומבינה 15-03-2021, 20:07)
    ניצחון המחזור ? מאמן המחזור ? מה שתיתה קאסם בבית מול אור יהודה (שפתאום כולם היו פצועים) אם לא ינצחו אז את מי ינצחו , תעבור לסקר קריקט עדיף לך יובל נעים עשה ניצחון פי אלף יותר קשה
  2. גם מנצחים בעאנטה וגם מקבל מאמן המחזור (אוי לבושה 15-03-2021, 20:08)
    אדון כתב אתה שותף לבושה הזאת איפה אתה חי
  3. כתב הזיה (נבחרת החברים 15-03-2021, 20:10)
    קאסם ניצחו את ריאל מדריד או מה אור יהודה היו בושה וקאסם טיילו במגרש על מה בדיוק את בוחר מאמן לא הבנתי