משחק עונה: מכבי הרצליה תארח את ירמיהו חולון

הצמרת בבית א׳ של ליגה א׳ דרום ממשיכה להיות צמודה, מה שהופך את המפגש בין מכבי הרצליה לירמיהו חולון למשחק עונה! שתי הקבוצות שתופסות את המקום השני והשלישי בטבלה בהפרש של נקודה אחת מהשנייה, יגיעו להילחם במטרה לקחת נקודות על מנת לבסס את מקומן בצמרת. האורחת חולון ללא הפסדים עד כה, ואילו הרצליה אחרי ניצחון גדול על האדומים כשלה יתרון הביתיות, איך המפגש הזה יסתיים? ומה הקבוצות צריכות לקחת בחשבון לקראת המשחק?

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-03-2021
  • 07:08

 

מכבי הרצליה:

מכבי הרצליה היא אחת מקבוצות הליגה הטובות העונה, אותה מוביל בהצלחה המאמן עידן בראון. הרצליה קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל חיובי ומשלבת בין שחקנים מנוסים לצעירים והתוצאות לא מאחרות לבוא! החבורה של עידן בראון, תופסת את המקום השני בטבלת הבית עם 18 נקודות, מרחק של נקודה אחת מהמוליכה אשדוד, ומקום אחד מעל היריבה חולון, כשהיא רשמה עד כה שישה ניצחונות, וארבעה הפסדים.

 

אם הרצליה רוצה להתבסס בפלייאוף העליון היא חייבת לנצח את חולון, ולמזלה היא מגיעה עם ביטחון ובמומנטום מצוין למשחק אחרי ניצחון גדול על מוליכת הטבלה הפועל ״אדומים״ אשדוד. אך תצטרך לקחת בחשבון שירמיהו היא קבוצה מחוברת ומגובשת וטרם הפסידה העונה. לחולון יש מס׳ שחקנים שאליהם הרצליה תצטרך לתת תשומת לב כמו: ליאור חדיראן, טל בנש, אלון סולטן, מאור אסור, נבו מזרחי. בראון העמיד קבוצה ראויה, והיא תעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית. 

 

 

עידן בראון מאמנה של הרצליה בתגובה לקראת המשחק: ״צפוי לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצויינת, שלא במקרה עדין לא הפסידה העונה. אנחנו נעשה הכל בשביל להשיג תוצאה טובה אני מאוד מאמין ביכולות של הקבוצה שלי.״

 

 

ירמיהו ״גריל טאון״ חולון: 

החבורה הבלתי מנוצחת של צחי אילוז, מציגה יכולת טובה במחזורים האחרונים, ובעיקר חיבור. כשהיא ממקומת שלישית בטבלת הבית בהפרש של שתי נקודות בלבד מהמוליכה האדומים אשדוד (אותה הצליחה לנצח) , ובהפרש של נקודה אחת בלבד מהסגנית הרצליה. חולון רשמה עד כה ארבעה ניצחונות, וחמישה תוצאות תיקו והוכיחה עד כה כי היא בלתי מנוצחת. למרות שלהרצליה יתרון הביתיות, חולון מגיעה למשחק אחרי שבוע חופש ומספיק זמן כדי להתכונן ליריבות שכזאת.

 

האם החבורה של אילוז תמשיך להיות בלתי מנוצחת? (צילום: אלעד שומינוב)

 

צחי אילוז וחבורתו יצטרכו לקחת בחשבון שהם הולכים לפגוש את עידן בראון, מאמן מהטובים בליגה וקבוצתו שעברה שינוי מאותה קבוצה שנוצחה בסיבוב הקודם. חולון תצטרך לתת תשומת לב לכמה שחקנים בולטים של הרצליה כמו: אבי איבגי השוער המנוסה, הבלמים לני אהרון המוכשר וברק לביא אחד מהבלמים הטובים ביותר בליגה א׳, דולב אזרואל שחקן צעיר עם יכולת מעל הליגה, דניאל גרץ ששיחק בליגות גבוהות יותר, מוחמד בדיר קשר מנוסה ואדיר חליפה שנחשב לחלוץ מנוסה.

 

 

על כר הדשא צפוי לנו משחק מסקרן וטקטי מאוד. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בניצחון של חולון, ויהיה מעניין לראות כיצד יסתיים בסיבוב הזה. 

 

המשחק יערך היום, יום שישי, בשעה 12:45 באצטדיון בהרצליה.

הרצליה מחכה לחולון (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש עוד משחק עונה במגרש ליד (ביתר הרצליה 12-03-2021, 08:15)
    יש עוד משחק עונה במגרש הסינטטי ליד האצטדיון בהרצליה ליגה ג מחוז שרון בני הרצליה נגד בני רעננה מקום 1 נגד 2 הרבה יותר מעניין ממכבי הרצליה לגיון זרים שאין להם בכלל זהות עם העיר הרצליה מנגד בני הרצליה קבוצה שעדיין לא הפסידה העונה 11 שחקנים תושבי העיר הרצליה וילדי המקום בעזרת השם בקרוב נהיה המועדון המוביל בעיר מכבי הרצליה שיימן הרס אותה רק לוקח ממנה כספים
  2. אינטרסנטים (אוהד מכבי 12-03-2021, 11:43)
    עוד מאה שנים לו תגיעו לרמה של הרצליה נ בסגן ראש העיר שיחפס את החברים שלו בושה
  3. מכבי מקבלת 3 בבית ולא מכבי קקה בחיים לא תעלו רק תרדו ותרדו כי אתם זבל (אלון אוהדמכבי המסריח מגיע לך מכבי זה הזבל של הרצליה והפועל מיצגת את העיר 12-03-2021, 13:06)
    יחתיכת מסכן מזל שאתם בדרום בצפוח היתם מפסדים כל משחק והיום אתם מפסדים ינשאלה ואז אתה תקבל התקף לב מג
  4. כל הכבוד לבני הרצליה ולא למכבי הזבלים ששימן מענין אותו רק לגנוב את הכסף שמעבירה העריה (אלון 12-03-2021, 13:10)
    ילה בני הרצליה תחרבנו על מכבי הזבלים שיש להם בקושי אוהד וחצי קדימה בני הרצליה והפועל מכבי לזבל הביתה
  5. לאוהד מכבי הזבל אמרתי לך שמכבי אפסים והם יפסדו הבנתה יטמבל דפוק (אלון מכבי משחק העונה אלק מכל קבוצה בצפון כולל הפועל היתם חוטפים כל משחק שלוש ארבע געלים הדרום זה כמ 12-03-2021, 14:33)
    לאוהד מכבי שחוזב שמכבי שלו הזבלים ברצלונה אתם יכולים לעלות על טיל או במדרגות תגיד תודה אם אתם לא תרד
  6. אלק מכבי חרצליה אוהד מכבי המםגר הדפוק אתם רוצים לעלות ליגה אתם יכולים לעלות רק על הזיין מכבי אפסים ה (אלון קדימה הפועל למטה מכבי אוהד מסכן תמשיך לאכול את הלב ולהשלות את עצמך לא תעלו בחיים 12-03-2021, 14:45)
    המזל שלכם שאתם בדרום בצפון מזמן היתם בליגה באוג קבוצ אפס לא מסודרת כמו הפועל תמותו ולא תגיעו כמו הפ