עו״ד שי אבני מארח את אחמד סבע בטור התחזית לליגה א' צפון-מחזור 12

הפעם אני מארח את מאמן הפועל בועיינה- אחמד סבע. בתקופה שאין הרבה חלוצים בארץ, כיף להיזכר בחלוץ דוגמת סבע שהיה מלך השערים בליגת העל לעונת 2011/12 בה כבש 20 שערים! בנוסף, הוא היה קפטן מכבי נתניה באותה עונה ונבחר לכדורגלן העונה. כיום הוא עושה חיל עם הפועל בועיינה אשר רק עלתה לליגה א' וכבר מאיימת על המקום השני המוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון המוביל לליגה הלאומית. אחמד מוכיח שהוא לא רק היה חלוץ גדול, אלא גם מאמן גדול וזו רק שאלה של זמן עד אשר יאמן בליגות הבכירות.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 11-03-2021
  • 14:00

משחק עונה מצפה לנו במחזור ה-11 בבית א' בין טמרה השנייה לטירה הראשונה כאשר טמרה תרצה לנקום במגרש הביתי על התבוסה בטירה בסיבוב הקודם. במידה ובועיינה תנצח את מג'דל כרום וטמרה לא תנצח את טירה-בועיינה תעלה למקום השני המוביל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העלייה לליגה הלאומית. בבית ב' יש מצב ייחודי כאשר בין המקום השלישי לאחרון מפרידות רק 3 נקודות ובעצם שבע קבוצות מתמודדות על ההישארות בליגה. שתי הראשונות בבית, כאוכב וריינה, מטיילות בנחת לפלייאוף העליון. 

 

המשחקים:

בית א':

עירוני טבריה-הפועל כפר כנא

שי אבני: טבריה עם ממוצע של נקודה ושער למשחק ומגיעה לאחר הפסד להפועל הרצליה. כפר כנא איכזבה מול פרדיס עם הפסד דווקא לאחר הנצחון הגדול על טמרה. משחק עם שלל שחקנים טובים בשתי הקבוצות כמו מישל בטבריה ומנגד גדי מלסה והייתם חלבי. משחק צמוד.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

אחמד סבע: משחק שקול מאוד. טבריה טובה בבית, כפר כנא מפתיעה עם תוצאות מול קבוצות הצמרת אך עדיין לא יציבה. עדיפות לקבוצה הביתית כי ידוע שבמגרש הזה קשה להוציא נקודות.

הניחוש שלי: עירוני טבריה.

 

איך יסתיים המפגש בין טבריה לכפר כנא? (צילום: עודד חסין) 

 

הפועל פרדיס- מכבי צור שלום

שי אבני: פרדיס הפתיעה עם נצחון חוץ בכפר כנא וכעת יתמודדו מול צור שלום שהוציאו נקודה מטמרה החזקה. צור שלום במקום הלפני אחרון ויבואו בכל הכח להוציא שלוש נקודות.

הניחוש שלי: מכבי צור שלום.

 

אחמד סבע: פרדיס אחרי הנצחון בחוץ על כפר כנא יצליחו לחבר עוד נצחון בבית.

הניחוש שלי: הפועל פרדיס.

 

האם חיים לוי יוביל את צור שלום לניצחון? (צילום: באדיבות דוברות מגדל העמק)

 

איחוד מג'דל כרום-הפועל בועיינה

שי אבני: מזמן לא ראיתי קבוצה במקום האחרון שמשחקת כדורגל יפה כמו מג'דל כרום עם הנעת כדור מרגל לרגל וכזה חוסר מזל. הקבוצה הזו עוד תאסוף נקודות רבות אך מול בועיינה לא יהיה פשוט. במידה ובועיינה תנצח וטמרה לא תנצח את טירה-בועיינה תעלה למקום השני ויכולה להתמודד על עלייה לפלייאוף העליון.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אחמד סבע: מג'דל כרום התחזקו בכמה שחקנים ועדיין מאמינים שיש להם סיכוי להישאר, מחכה להם קבוצה קשה. משחק שיכול להיות לכל הכיוונים בעיקר כאשר מג'דל כרום רגילה למגרש הסינטטי ובועיינה לא. עדיין בועיינה עדיפה ולא לחוצה.

הניחוש שלי: הפועל בועיינה.

 

מכבי טמרה-מ.ס טירה

שי אבני: משחק עונה ועל הרבה יוקרה בין שתי המועמדות לעליית ליגה. טמרה מינתה את המאמן אמיר כהן שינסה להשלים את המטרה לעלות ללאומית. לטמרה יש שחקנים מצויינים עם עבר בליגת העל ובלאומית והפעם הם יהוו יריב שקול יותר לטירה מאשר בסיבוב הראשון.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

אחמד סבע: לטמרה יש הרכב עם שחקנים מצויינים והיא עושה הכל על מנת להגיע לפלייאוף אך הם עדיין לא התחברו.  טירה היא הקבוצה המסודרת בליגה עם ניהול מצוין וסגל עמוק. למרות שהמשחק בטמרה, טירה היא קבוצה שיכולה לנצח בכל מגרש.

הניחוש שלי: מ.ס טירה.

 

חיים סירוטקין, התפטר וחזר כדי להשלים את המטרה (צילום: עודד חסין) 

 

בית ב':

עירוני באקה אל גרבייה- מ.ס צעירי טייבה

שי אבני: שתי הקבוצות עם 12 נקודות. המנצחת תפתח פער מהתחתית והמפסידה תמצא את עצמה קרוב לקו האדום. באקה עם סגל טוב יותר אך טייבה בהחלט עושים עונה יפה בהתאם לתקציב ולסגל השחקנים. נצחון דחוק של באקה.

הניחוש שלי: עירוני באקה.

 

אחמד סבע: שתי הקבוצות צריכות נקודות. משחק שקול וקשה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס רובי שפירא חיפה- הפועל מגדל העמק

שי אבני: שתי הקבוצות עם 12 נקודות אך למגדל העמק משחק חסר. שתי הקבוצות הבקיעו רק 9 שערים מתחילת העונה ונראה שצפוי כאן משחק טקטי ושקול.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אחמד סבע: רובי שפירא היא קבוצה צעירה שחייבת להביא נקודות. מגדל העמק עשו במחזור האחרון תיקו ואני חושב שיש עדיפות כאן לקבוצה הביתית.

הניחוש שלי: רובי שפירא חיפה.

 

הפועל זלפה- הפועל ערערה

שי אבני: שתי הקבוצות עם 9 נקודות אך לזלפה משחק חסר. ערערה אמנם במקום האחרון אך היא בתקופה טובה יחסית למרות ההפסד במחזור האחרון לריינה. ערערה היא קבוצה עיקשת שקשה מאוד לנצח ואני מאמין שהיא תוציא פה נקודות.

הניחוש שלי: הפועל ערערה.

 

אחמד סבע: דרבי קשה מאוד, זלפה קבוצה חזקה מאוד, ערערה קבוצה צעירה שעברה שינויים רבים גם בגזרת המאמן. עדיפות קבוצה הביתית אך אני חושב שתהיה חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

האם מאמנה הצעיר של זלפה יובל שטרית יצליח לעצור את הרצף הרע? (צילום: חגאג ראחל) 

 

מכבי ריינה-מ.ס דבוריה

שי אבני: לכאורה אמור להיות נצחון קל לריינה. מצד שני, דבוריה לאחר נצחון ולא פשוט לנצח אותה. אם ריינה לא תכבוש בהתחלת המשחק-צפוי לה משחק קשה מאוד.

הניחוש שלי: מכבי ריינה.

 

אחמד סבע: לריינה סגל השחקנים הטוב ביותר בליגה והיא רוצה לעלות ליגה. בסיבוב הראשון דבוריה הפתיעה וניצחה אך כעת ריינה תנצח.

הניחוש שלי: מכבי ריינה.

הוסף תגובה
תגובות