טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 25

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 05-03-2021
  • 07:20

אנו במחזור ה-25, כאשר שתי הראשונות לא ניצחו במחזור האחרון וכעת ישנן 4 קבוצות בצמרת כאשר הפער בין הרביעית לראשונה הוא רק 6 נקודות! איכסל ובית"ר ת"א חזרו לתמונת העלייה ופתחו את הליגה. בתחתית, הפועל פ"ת ירדה למקום האחרון ותפגוש לקרב ענק את כפר שלם הצמודה לה.  כפר שלם עם נצחון ענק על עכו חזרה לחיים ויחד עם כפר קאסם מוכיחות שגם בתחתית מאבק ההישרדות פתוח לגמרי.

 

המשחקים:

הפועל עפולה-מכבי אחי נצרת

שי אבני: עפולה הוציאה נקודה בטדי מול הראשונה בטבלה ורחוקה נקודה אחת מאחי נצרת שחיברה שני נצחונות רצופים ונמצאת במומנטום טוב. שתי הקבוצות יכולות להיכנס לחלק העליון של הטבלה אם ימשיכו בכושר הטוב שלהם.

הניחוש שלי: תיקו.

 

אחי נצרת חוגגים ניצחון. האם יחגגו גם בעפולה? צילום: חגאג רחאל

 

בית"ר ת"א/בת ים- הפועל ר"ג

שי אבני: בית"ר ת"א בכושר מצוין על אף ההפסד במחזור האחרון לאחי נצרת. הפועל ר"ג ניצחה את אום אל פאחם לאחר תקופת בצורת ארוכה. בית"ר ת"א קבוצה מחוברת יותר.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל אום אל פאחם-סקציה נס ציונה

שי אבני: אום אל פאחם מינו את סמיר עיסא כמאמן ומול נס ציונה הטקטית ישיג נקודה ראשונה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נוף הגליל- מ.ס כפר קאסם

שי אבני: נוף הגליל הפסידו לאיכסל במחזור הקודם וכעת רחוקה מהם רק שלוש נקודות. כפר קאסם צוברת נקודות וקשה מאוד לנצח אותה בתקופה האחרונה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל פ"ת- הפועל כפר שלם

שי אבני: פ"ת בנפילה חופשית וכעת פוגשת לקרב תחתית על שש נקודות את כפר שלם שהביסה את עכו במחזור הקודם. כפר שלם טובה יותר וצריכה לקחת את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל כפר שלם.

 

תימור אביטן בעונה גדולה. איכסל ינצחו את רעננה? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רמה"ש-הפועל עכו

שי אבני:  עכו עם שתי תבוסות רצופות של 1-4. רמה"ש עם שתי תוצאות תיקו רצופות של 1-1. הכל תלוי אם רמה"ש תבקיע שער מוקדם ואז כל תוכנית המשחק של עכו על תיקו 0 תישבר. אם רמה"ש לא יבקיעו מוקדם-יהיה להם קשה מאוד לנצח את עכו ההגנתית.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל ירושלים

שי אבני: ההפתעה של המחזור. ראשל"צ הצעירה יכולה להפתיע כל קבוצה בליגה ותעשה חיים קשים גם לראשונה בטבלה.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל רעננה-הפועל איכסל

שי אבני: חודדה הוא אחד ממאמני העונה כי מה שהוא עושה באיכסל שווה לאליפות. הקבוצה של חודדה רחוקה רק 3 נקודות מהמקום השני וצריך להוריד בפניו את הכובע על העבודה האדירה שהוא עושה שם עם תקציב לא גבוה. רעננה הפסידה במחזור הקודם לנס ציונה דווקא אחרי שני נצחונות רצופים. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, מבין ומכיר כל קבוצה בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות