פותחת פער: כאוכב גברה על רובי שפירא

הפועל כאוכב פגשה את רובי שפירא וניצחה 1-0 קטן מפנדל של עבד מורג'אן. לאור הניצחון, החבורה של עודד קוטר ביססה את מקומה בראש טבלת הבית ופתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי וכרגע היא נראת בדרך הבטוחה לפלייאוף. מנגד, האורחת תצא בעיקר עם המחמאות. קוטר: ''השחקנים השקיעו מאמץ גדול''. פרו: ''אני חשוב שחלוקת נקודות הייתה מאוד צודקת במשחק הזה''.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 14-02-2021
  • 11:33

הפועל כאוכב אירחה את רובי שפירא למשחק ליגה במסגרת המחזור השמיני בבית ב' של ליגה א׳ צפון. החבורה של עודד קוטר הגיעה למשחק במצב רוח מרומם לאחר הניצחון האדיר 0-7 על מגדל העמק בתחילת השבוע וקיוותה להמשיך את המומנטום החיובי. מנגד, רובי שפירא, שסיימה בתיקו מול בני זלפה במחזור הקודם, וידעה שניצחון על מוליכת הטבלה יעלה אותה למקום השני בבית.

 

כבר מהפתיחה הקצב היה טוב וניתן היה לראות ששתי הקבוצות מחפשות לעלות ליתרון, בדקה ה-14 כאוכב יצאה להתקפה כשמוחמד חלאיילה שלח כדור גדול לחלוץ אחמד חלאיילה שפספס לאחר שנותר לבד מול השוער, אך הוא בעט גבוה. בחלוף הדקות קצב המשחק נרגע, המארחת ניסתה לייצר התקפות, אך נתקלה בהגנה קשוחה מצד רובי שפירא שלא נתנה לשחקני ההתקפה להתקרב לאיזור המסוכן. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש, והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס.

 

עמית תקתוק ונביל עלי במאבק על הכדור (צילום : חגאג רחאל)

 

המחצית נפתחה בקצב דומה אך בדקה ה-50 כאוכב סוף סוף מצאה את הפרצה, עלאא בכר השתלט יפה על כדור שנשלח לעבור והוכשל ברחבה ע''י אחמד צביח, שופט המשחק, שי מגירא, לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. עבד מורג'אן לא התבלבל והעלה את המאחרחת ליתרון. חמש דקות לאחר השער עבאדללה חורי ביצע עבירה חריפה על וויאם זחאלקה והורחק מהמגרש לאחר שקיבל את הצהוב השני, כאוכב בעשרה שחקנים.

 

אחמד צביח מפיל את עלאא בכר (צילום : חגאג רחאל)

 

שוערה של רובי חיפה, ולדימיר ליבשיץ נכנע. (צילום : חגאג רחאל)

 

מרגע זה כאוכב הסתגרה על מנת לשמור על היתרון, ומנגד ענאן פרו ביצע שינויים וניסה לשלוח יותר שחקנים קדימה. אך כל ניסיונותיה של רובי שפירא לחזור לעניינים עלו בתהו והמשחק נגמר ב1-0 לכאוכב.

 

לסיכום : עודד קוטר יכול לרשום לעצמו ''וי'' ענק על המשחק וזאת לאחר שקבוצתו ניצחה בפעם החמישית ברציפות, וכעת היא ממוקמת ראשונה עם 17 נקודות וספגה שער בודד בליגה מפתיחת העונה. אין ספק שכאוכב מוכיחה שהיא מועמדת בכירה לעליית ליגה. מנגד, רובי שפירא עמדה נכון מול יריבתה החזקה, אך לא הייתה מספיק יצירתית בחלק ההתקפי והיא בעיקר תצא עם המחמאות.

 

עבד מורג'אן הוא גיבור המשחק עם שער הניצחון. (צילום : חגאג רחאל)

 

המאמן המנצח, עודד קוטר בסיום : ''משחק קשה מאוד ,שהצלחנו לנצח והשחקנים השקיעו מאמץ גדול, מדקה 55 נשארנו ב10 שחקנים.אנחנו עובדים קשה ומנצחים ואני שמח על זה והדבר הכי חשוב זה המשחק בשבוע הבא .אני לא חושב רחוק. אני שמח שהקבוצה ניצחה משחק קשה נגד קבוצה טובה ומקווה שנשמור על יציבות.''

 

עודד קוטר רושם עוד ניצחון והפעם ניצחון על האקסית.  חסר לרובי?  (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן רובי חיפה, ענאן פרו בסיום : ''אני חושב שהמשחק לא התעלה לרמה המצופה, לא הצלחנו להבקיע שער במשחק למרות שלוש הזדמנויות ממש טובות שלנו.מצד שני הצלחנו לבטל את שחקני כאווכב לחלוטין. חוץ מנסיונות בעיטה משלושים מטר שחקני כאווכב כלל לא איימו על שערנו.לצערי כדור ארוך אחד שלהם לרחבה גרם לפנדל מאוד מפוקפק שהכריע את המשחק, אני חשוב שחלוקת נקודות הייתה מאוד צודקת במשחק הזה. שבוע הבא הנקודות חשובות לנו יותר מול קבוצה שעשתה ניצחון מאוד משכנע השבוע.''

 

עבדאללה חורי בסיום : ״משחק קשה נגד קבוצה קשה וטובה. מחצית ראשונה היה משחק של הזדמנויות לשתי הקבוצות ובמחצית שניה הבקענו את הראשון וידענו שאנחנו ננצח גם אחרי שקיבלתי צהוב שני ואדום, אני חושב שהשופט יכל לוותר על הצהוב השני אבל השחקנים גברים אחד אחד, ועמדו מצוין והשגנו את ה 3 נקודות. אני חושב שהגיע לנו לנצח כי עשינו את העבודה שלנו כמו שצריך וידענו שצריכים לעמוד נכון ולהיות חכמים כי הגול שלנו יבוא וזה מה שקרה וניצחנו את המשחק. המטרה שלנו להיות למעלה ולבוא ממשחק למשחק כדי לנצח ולתת את הכל ואם נמשיך ככה אין קבוצה שתעצור אותנו. אנחנו שמחים בעבודה שאנחנו עושים גם ההתנהלות במועדון  רמה גבוה מאוד שנותנים לנו את השקט ולעשות מה שאנחנו יודעים גם צוות המאמנים ואני חושב אם נמשיך כך ובהתנהלות הזאת אנחנו נשאר למעלה''

כאוכב ניצחה את המשחק (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות