משחק העונה בלאומית: הפועל ירושלים תארח את הנוף הגליל

ביום שני יתקיים משחק העונה בליגה הלאומית, השנייה בטבלה הפועל ירושלים מארחת את מוליכת הטבלה הפועל נוף הגליל. אין ספק שאלו שתי המועמדות לעלות לליגת העל בתום בעונה הנוכחית. לקראת המפגש המסקרן הכנו עבורכם השוואה בין שני המועדונים

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 07-02-2021
  • 07:43

ארגון:
הפועל ירושלים:

אין ספק שזהו הארגון הכי גדול בליגה הלאומית. קבוצת האוהדים היא הרבה מעבר לקבוצת כדורגל. הקשר לקהילה, מחלקת הנוער, קבוצות הנשים. פשוט מודל לחיקוי עבור כל קבוצה בליגה.
ציון 9
הפועל נוף הגליל:
מועדון שבנוי אחרת מהיריבה הירושלמית, ומרכז הכוח שלו זה ההון האנושי, המקצועי, והניהולי של המועדון ותמיכת ראש העיר רונן פלוט.
ציון 8

 

הנהלת נוף הגליל, עושים עבודה נהדרת. קבוצות חייבות לאמץ את המודל של "ניהול נכון" בקבוצת כדורגל. צילום: יח"צ

 

איכות הקבוצה:

הפועל ירושלים:

קבוצה צעירה, שאפתנית, בצלמו של מאמנה זיו אריה. קבוצה מאוד טקטית וממושמעת, והיא בהחלט בדרך בנכונה.
ציון 8.5
נוף הגליל:
הקבוצה שנבנתה בצורה מצוינת אשר התחזקה בשלושה שחקנים שוברי שיוויון (דובב גבאי,מוטי מלכה,ואיתן וולבלום) והיא המועמדת מס' 1 לעלייה. מאוד מחוברת למאמנה ירון הוכנבוים, והשקט הצפוני ביחד עם האיכויות צריכים להסתיים בחגיגות בסוף מאי.
ציון 9 

 

קהל:
הפועל ירושלים:

אומנם תקופת קורונה ולכן זה לא מורגש,אך לירושלמים קהל של ליגת העל בכמות (אלפים) ובאיכות שלו.
ציון 9
הפועל נוף הגליל: 
עקב אכילס של המועדון הצפוני שיש לו בימים טובים גרעין של כמה מאות אוהדים.
ציון 5

 

הקהל המרשים של הפועל ירושלים לפני ימים הקורונה (צילום: מיכה בננו באדיבות אתר one)

 

תמיכת ראש עיר: 
הפועל ירושלים:

ראש העיר משה ליאון, בגלל מבנה הקבוצה לא מעורב בנעשה במועדון, וחוץ מתמיכה כספית ומתקנים ההשפעה שלו מינורית.
ציון 5 

הפועל נוף הגליל:
ראש העיר רונן פלוט, הוא הכוח המניע מאחורי הקבוצה, ויש לו השפעה גדולה החל מהמתקן המדהים שבנה, תקציבים ראויים לליגה הזו ועד שילוב אנשים איכותיים ששילב בקבוצה הבוגרת (רועי כהן ושרון סויסה)
ציון 8.5


מנכ"ל:

הפועל ירושלים:
אורי שירצקי, נציג המנהלת עושה עבודה טובה כארגון הטוב בליגה החיבור אותו מוביל בין הקבוצה לקהילה הוא פשוט מושלם.
ציון 8.5 

נוף הגליל:
גיל ברעם המנכ"ל הותיק בליגה 12 שנה, וביחד עם עמיתו הירושלמי נציג המינהלת ,ברעם המון שנים ניהל מועדון רע וכושל הן מבחינת מתקנים ובעיקר מבחינה כלכלית ומקצועית עד הגעת הפטרון ראש העיר רונן פלוט, אך בשנים האחרונות נהנה ממערכת איכותית ועושה עבודה טובה. 
ציון 8.5 

 

מנהל מקצועי:

הפועל ירושלים:
שי אהרון, שחקן העבר המצוין של האדומה מוביל את המערכת המקצועית מזה שנים, ולעונה הזו יש משקל גדול על המשך דרכו. התקציבים,המתקנים זה חלום של כל מנהל מקצועי, בטח בליגה לאומית ואי הגעת הבוגרים והנוער לליגת העל תהיה כשלון גם מבחינתו.
ציון 8


נוף הגליל:
רועי כהן, שחקן העבר של נוף הגליל ועירוני קרית שמונה. עד הגעתו הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער היו במצב אנוש (הקבוצה הבוגרת הפכה למצוינת,וקבוצת הנוער חברה בליגת העל) בין היתר החיבור שלו למכבי חיפה הביא איתו שחקני טופ לליגה הזו, רק העונה ההשפעה על הגעת הבלם דיויד אקווה (עד כה השובר שיוויון של העונה), ואת תגלית העונה(מחמוד גאבר) או הבאת איתן וולבלום בעבר (חזר שוב בחלון הנוכחי). העין המקצועית שלו ,הבאת שחקני רכש בכירים ואיכותיים בכל עמדה החיבור  והאיזון המושלם למאמן הקבוצה ירון הוכנבוים הפכו אותו למנהל מקצועי בכיר אולי הטוב בליגה 
ציון 8.5 

 

שי אהרון, כשלון גדול שלו לאחר שבשנים האחרונות הוא כנראה קבע מאמנים וסגל שחקנים... (צילום: אורן בן חקון באדיבות אתר one)

 

מנהל קבוצה:

הפועל ירושלים:
אשר גולה, איש מאוד אהוב ומעורך בבירה שנותן את כל כולו למען הצלחת המועדון עושה הכל במועדון החל ממחלקת הנוער, דרך חיבור לקהילה ובסוף היום מנהל הבוגרת. פשוט נכס למועדון.
ציון 8.5

נוף הגליל:
שרון סויסה, בניגוד לעמיתו הירושלמי מתעסק רק בקבוצה הבוגרת, אך עושה זאת בצורה מושלמת. הוא אחראי על החדר הלבשה הבריא של הקבוצה הצפונית, מאוד אהוב, אכפתי ועובד מכל הלב וכמו מקבילו הירושלמי, סויסה הוא נכס.
ציון 8.5

 

מאמנים:
הפועל ירושלים:

זיו אריה, מאמן שהחל דרכו במחלקת נוער של מכבי תל אביב, אימן בנוער ולאחר מכן בביתר ת"א/בת ים. מאמן קפדן שיורד לפרטים הקטנים,טקטיקן גדול ומאוד פדנט, יש לו פוטנציאל גדול להפוך למאמן בכיר החיבור למנהל המקצועי שי אהרון טעון שיפור.
ציון 8

נוף הגליל: 
ירון הוכנבוים, המאמן הבכיר בליגה עובד כ-25 שנה כמאמן, וברוב שנותיו בליגות הבכירות נראה שהשנה הבשיל ללכת צעד קדימה לליגת העל. כמאמן הקבוצה החיבור שלו לנוף הגליל לאנשים,לשחקנים ולחלום ביחד עם היסודיות שלו,הרעב והתשוקה על הקווים אולי אלה יביאו אותו לעונה הטובה בחייו.
ציון 8.5

נוף הגליל מגיעה למשחק העונה במטרה לחגוג בסיום המשחק...צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יפו רק להתראיין בגולן (אתר גולר מספר 1 07-02-2021, 09:24)
    פינוקיו קריסטל רק עושה בלאגן בליגה מכבי יבנה עולים השנה
  2. הכל מתחיל ונגמר בניהול נכון (נוף הגליל 07-02-2021, 13:41)
  3. ישר כוח חברים. נוף הגליל ללאומית (להנהלה 07-02-2021, 13:42)