תחזית ליגה א צפון: אוהד רון מארח את אסי אברהמי

אסי אברהמי, דמות מוכרת בעולם הכדורגל בצפון. בשנים היפות שלו חילץ כדורים במכבי והפועל חיפה, ולפני הפרישה כיכב בליגה א' צפון, ועלה ליגה עם אום אל פאחם. אברהמי מכיר את ליגה א' כמו כף היד שלו, הוא היה פרשן רדיו קול רגע של הליגות הנמוכות ומכיר כל פיסת דשא בצפון. לאחרונה אברהמי החל לאמן במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ומתרגש מאוד לקראת חזרת הליגה ביום שני הקרוב. אברהמי חושב שטבריה תנצח את פרדיס, שטייבה תגבר על ערערה אבל מה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-02-2021
  • 10:01

בית א:

מכבי צור שלום-הפועל הרצליה

אוהד: שתי המועדונים בנו קבוצות חזקות מאד בקיץ. צור שלום עם סגל טוב, אך מאמן כנראה שלא מצליח לעלות את הקבוצה למסלול הניצחונות. ומנגד הפועל הרצליה שבנו קבוצה חזקה, אך כנראה צעירה מדי שהשחקנים קרסו בפתיחת העונה, ולכן מומו ניסטל עשה הפיכה בקבוצה והתחזק במספר שחקני מפתח וותיקים וטובים, והקבוצה תחזור למאבקי הצמרת. הרצליה עדיפה, אך צור שלום בבית חזקה מאד ולכן המשחק לדעתי יסתיים ללא הכרעה.

 

אסי: צור שלום מאכזבים מאוד העונה, וחבל כי הקבוצה הסימפטית מהקריות הייתה אמורה לרוץ בצמרת. אני הולך עם הרצליה.

 

הפועל בני פרדיס-עירוני טבריה

אוהד: פרדיס נמצאת החלק העליון של הטבלה, ובשביל עולה חדשה זה מכובד, אך עירוני טבריה שבנו קבוצה חזקה מאד ציפו להרבה יותר. טבריה יש מאמן ושחקנים מהטובים בליגה, והם חייבים לעלות על מסלול הניצחונות. המקום שלהם בטבלה מאכזב ואם הם רוצים להאבק העונה בצמרת הם חייבים לנצח בפרדיס. אני אישית חושב שתיקו ישקף את מאבק הכוחות במשחק זה. 

 

אסי: כשבסגל יש לך יש את לירון אלימלך, כפיר בן דוד, ועידן ויצמן. מבחינת אסי אברהמי אתה פייבוריט בכל משחק אני הולך עם טבריה.

 

האם לירון אלימלך יביא את הניצחון הנחשק לטבריה? (צילום: עודד חסין)

 

הפועל כפר כנא- מגדל כרום

אוהד: אבי מלכה בכפר כנא עושה את ההבדל בינם ובין מגדל כרום החלשה בבית. מגדל כרום אין תקציב , ואין עזרה מספקת ולכן היא במקום האחרון ונחשבת ליורדת בטוחה. אבי מלכה וחבריו חייבים לנצח ואין סיבה שלא יעשו את זה. הימור: ניצחון קל לכפר כנא.

 

אסי: בשנה האחרונה לפני הפרישה שיחקתי בכפר כנא, אני יודע כמה המגרש הזה קשה וכמה קשה לחזור משם עם נקודות .אני הולך עם הקבוצה הביתית

 

משחק שהסתיים: מ.ס. טירה- הפועל בועיינה- 1-2

 

בית ב:

צעירי טייבה- בני ערערה

אוהד: שתי הקבוצות החליפו מאמנים והתחזקו מאד לאחרונה. שתי הקבוצות חייבות את הניצחון. טייבה בבית חייבת לנצח אחרת היא תסתבך חזק, מנגד ערערה יודעת שהפסד שלה יסבך אותה עוד יותר. טייבה עדיפה בבית אבל לדעתי יסתיים בתיקו.

 

אסי: טייבה קבוצה דינמית עם כמה שחקנים טכנים, אני מאמין שבמגרש הסינטטי המצויין בכפר קאסם טייבה תדע לחזור עם 3 נקודות.

 

איך יסתיים המפגש בין טייבה לערערה (צילום: איתן ידגר)

 

רובי "שפירא" חיפה- בני זלפה

אוהד: ששתי הקבוצות במרכז הטבלה והתחזקו במעט. אני חושב שרובי מועדון טוב יותר, ובטח בבית הם ינצחו את בני זלפה שחולמים כבר על סיום העונה ללא הסתבכות בתחתית. הימור שלי: רובי ינצחו.

 

אסי: השבוע אני עם הקבוצות הביתיות, החתמה מעניינת מאוד של הקבוצה האדומה איתי מורנו תוספת כוח משמועתית. ראיתי את האימונים הקשים של הקבוצה אני מאמין שהניסיון של דנין וחבריו יחזרו הביתה עם ניצחון.

 

עבד מורגאן משמאל, יכול לעשות את ההבדל בין הקבוצות. צילום: חגג רחאל.

 

הפועל מגדל העמק- הפועל כאוכב

אוהד: מגדל החליפו מאמן ואני אוהב שנותנים למאמן צעיר הזדמנות, אבל העזיבה של חיים לוי שעשה קסמים במגדל העונה והוביל אותה עם תקציב נמוך לצמרת הגבוהה לא מתפרשת טוב וכולם יודעים שמגדל זה מקום שקשה לאמן בו, בעיקר כששחקני הבית כנראה שולטים בנעשה שם. מגדל מתנהלת לא טוב, ואני רק מקווה שכאוכב תגיע ותנצח אותם. הימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

 

עומרי ביטון, יערוך בכורנה על הקווים במגדל העמק (צילום: יח"צ)

 

אסי: מגדל העמק חקוקה בליבי עוד מהשנים היפות שרפי בוסקילה כיכב על הקווים. השבוע מונה מאמן הנוער לאימון קבוצת הבוגרים מאמן מוכשר מאוד שאני בטוח שעוד נשמע עליו .אני הולך עם הקבוצה הביתית

 

נדחה ל 15.2 הפועל בקה אל גרביה- בני ריינה

אוהד: קבוצת החולומות של בני ריינה מגיעה למשחק קשה בבאקה אל גרביה. ריינה עדיפה עם הסגל הנוצץ שלה, ואני לא נותן לחניכיו של אלעד בראון בבאקה הזדמנות מול ריינה החזקה. למרות שבאקה עושים עונה נהדרת ואלעד המאמן יכול לזקוף לעצמו הרבה נקודות זכות בכך. ריינה עדיפה ותנצח השאלה רק בכמה הפרש.

 

אסי: משחק מסקרן מאוד שתי הקבוצות צריכות ניצחון כל אחת מסיבותיה שלה אני מאמין שייגמר בתיקו.

אוהד רון מארח את שחקן העבר אסי אברהמי. תחזית ליגה א צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. רבי (דוד 08-02-2021, 10:32)
    משה דוברה מס 1
  2. מגדל (יוסי 08-02-2021, 18:17)
    אוהד רון את הכתב שמנצל שאתה יכול לכתוב מה שבא לך אתה לא יודע כלום ואתה כותב רק לפי מה שבא לך ולרצות
  3. אסי אברהמי המלך (דני עפולה 08-02-2021, 19:34)
    אוהבים אותך בעפולה והעמקים אברהמי תותח