יו"ר נתיבות זועם על הרצון של קבוצות להפסיק את הפעילות בליגה ב'

יו״ר מכבי עירוני נתיבות, ישראל שריקי, מגנה את הרצון של קבוצות מליגה ב׳ לסגור את הליגה עקב המצב ואומר: ״מי שאכפת לו מהשחקנים שלו והצוות המקצועי שלו, לא מחפש לסגור את הליגה״. למרות הרצון של חלק מהקבוצות לסיים את העונה שלא על המגרש מההתאחדות נמסר: ״ סיום העונה לא עמד ולא עומד על הפרק״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-01-2021
  • 16:43

מס' קבוצות מליגה ב' בשני המחוזות, החליטו להתאחד במטרה לנסות ולהביא לסיום הליגה שלא על המגרש. זאת לאור העובדה שהליגות נפתחו מאוחר מהרגיל, ונאלצו לשחק רק שני מחזורים ולהיסגר בשנית עקב הסגר. הקבוצות טוענות כי אין שום ערך ספורטיבי להמשיך ולקיים את הליגה. מנגד, מס' קבוצות מליגה ב' מגנות את המהלך, ביניהן מכבי עירוני נתיבות מליגה ב' דרום ב'.

 

ישראל שריקי, יו"ר מכבי עירוני נתיבות בתגובה: "מי שלא רוצה ליגה פוגע רק במועדון שלו. לא יתכן שיש קומץ של יושבי ראש שיוציאו מכתב בשם ליגה ב', יש יותר מ-90 אחוז מהקבוצות שרוצות להמשיך את העונה. מי שאכפת לו מהשחקנים שלו והצוות המקצועי שלו לא מחפש לסגור את הליגה. צריך להילחם שהליגה תמשיך כדי שלא לפגוע בכושר של השחקנים לא רק בשביל העונה, אלא גם לעונה הבאה כולנו ידענו לאיזה עונה אנחנו נכנסים כמו שנכנסו נדע גם לגמור אותה."

 

גיא גולדפארב נציג ההתאחדות בליגה א-ג מסר: " סיום העונה לא עמד ולא עומד על הפרק. לפני הידוק הסגר הוצאנו לקבוצות מכתב הבהרה בו צוין במפורש כי העונה תתחדש מהנקודה בה הופסקה. כפי שצוין באותו מכתב, המשחקים הגמיש שנבנה העונה מאפשר לנו גמישות וסיום העונה מעבר לתאריך המקורי שנקבע.סיום הסגר נראה באופק וגם אם הליגה תתחדש בפברואר, אפשר לסיים אותה בסוף מאי."

בנתיבות רוצים להמשיך את הליגה (צילום: ניר שמיר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ב (אוהד 11-01-2021, 20:15)
    אייל אפשר לקיים ליגה עים שיחקו 2משחקים ואנחנו אמורים לחזור לשחק בחודש מרץ
  2. חלמאות לשמה (צרפתי 12-01-2021, 06:16)
    צריך לסגור את הליגה כבר היום הבריאות חשובה יותר קשקשים שב בשקט
  3. הקומץ (דודו 12-01-2021, 15:25)
    "הקומץ" שאתה אומר,הוא הרוב בליגה ב דרום א שכל מחוז יעשה הצבעה כמו שאנחנו עשינו ונראה מי הקומץ