סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 19

המחזור הקרוב הוקדם בשל הסגר שיחל מחר ועל כן נקבל מחזור מלא באותה שעה עם שמונה משחקים מעניינים. הסגר יהיה טוב לקבוצות אשר צריכות מקצה שיפורים וייתן להם אוויר לבנות את עצמן מחדש עם פחות לחץ. במוקד המחזור יעמוד משחק הצמרת בין איכסל לנס ציונה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-01-2021
  • 12:47

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל עכו

שי אבני: הפועל עכו יודעת להתיש כל קבוצה בליגה שמשחקת נגדה. בית"ר ת"א קבוצה טובה יותר עם שחקנים טכניים ומוכשרים שצריכים לדעת לפרוץ את המשחק הסגור של עכו.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל פ"ת-הפועל ירושלים

שי אבני: משחק שישוחק כבר בצהריים. הפועל פ"ת במצב אנוש ואיבוד נקודות כאן יוביל למסע הישרדות קשה מאוד. הפועל ירושלים במקום השני וחושבת להביא את החלוץ חוליו סזאר מאיכסל על מנת לעלות ליגה.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

האם החבורה של רומן זולו תרשום ניצחון הערב? (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר ONE)

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל עפולה

שי אבני: אום אל פאחם עם ארבעה משחקים רצופים ללא נצחון פוגשת את השכנה מעפולה שהיא אחד הסיפורים היפים בלאומית. קבוצה שהיתה לפני חודשיים עם 6 נקודות ומקום לפני אחרון, מינתה את רומן זולו למאמן וכעת היא עם 21 נקודות במקום העשירי, מרחק 8 נקודות מעל הקו האדום.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נוף הגליל-הפועל רמה"ש

שי אבני: נוף הגליל חיזקה את הקבוצה על מנת לסגור מעגל של העונה לפני שנתיים ולעלות לליגת העל. רמה"ש  במקום החמישי מרחק שתי נקודות מהמקום השני אך לא נראה שהיא מכוונת לעלייה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

האם נוף הגליל תגבר על רמת השרון (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר one)

 

הפועל רעננה-הפועל ראשל"צ

שי אבני: הפועל רעננה רק במקום ה-12 ומולה אחת מההפתעות הנעימות של העונה-הפועל ראשל"צ. איסמאעיל עאמר עושה שם עבודה נהדרת ובנה קבוצה של צעירים שקשה מאוד לנצח. הקבוצה נמצאת רק שלוש נקודות מהמקום השני ממנו עולים לליגת העל בתום העונה.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

 

הפועל כפר שלם-מכבי אחי נצרת

שי אבני: אחי נצרת הפסידה לכפר קאסם בשבוע שעבר וכעת תפגוש את האחרונה מכפר שלם במשחק בו היא חייבת לקחת שלוש נקודות. אחי נצרת בעונה גרועה והיא נמצאת רק במקום ה-13 עם 18 נקודות למרות סגל של עליית ליגה. כפר שלם מצידה יודעת שזהו קרב תחתית וזו הזדמנות שלה לצמק את הפער מיריבותיה בתחתית.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

אלירן חודדה רוצה לרשום ניצחון (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל איכסל-סקציה נס ציונה

שי אבני: משחק צמרת עם כדורגל פתוח ומעניין אמור להיות במפגש הזה. איכסל עם עונה חלומית ונס ציונה רוצה לעלות ליגה בתום העונה. משחק שבו שום תוצאה לא תפתיע.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל ר"ג

שי אבני: כפר קאסם ניצחה בחוץ את אחי נצרת גם בגביע וגם בליגה. הקבוצה מגלה סימני השתפרות ועושה מאמצים להישאר בליגה. הפועל ר"ג כבר חמישה משחקים רצופים ללא נצחון ושחררה כמה שחקנים שאכזבו.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הוסף תגובה
תגובות