"אנחנו נהיה קבוצה מפחידה ומסוכנת"

קשר הפועל עירוני כרמיאל, סהר דהן, שופע אופטימיות לאחר הניצחון מול טובא זנגריה. אחרי שבוע חופש, משחק החזרה היה פנטסטי מבחינתם עם 1:3 קליל נגד טובא זנגריה ואמש ניצחון על סכנין 1-2. דהן: "עלינו למגרש במטרה אחת להביא 3 נקודות והמטרה הושגה"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-12-2020
  • 08:37

בכרמיאל שמחו מאוד השנה לחזור לליגה ב' ופתחו את העונה בסערה. במחזור החולף ארחה כרמיאל את האורחים מטובא - ולארח שמונה חודשים של אימונים לא סדירים, המארחים שמחו לחזור למשחקים ובעיקר לכבוש שערים. קשר הקבוצה, סהר דהן, מספר על השמחה לחזור ולשחק כדורגל, הניצחון החשוב וגם: מה השאיפות של הקבוצה השנה?

 

סהר, איך התחושה לפתוח את העונה עם ניצחון?

"תחושה מדהימה, זה היה משחק ראשון לאחר שמונה חודשים שבהם לא שיחקנו. עלינו למגרש במטרה אחת להביא 3 נקודות והמטרה הושגה וכבר אמש השגנו עוד 3 נגד סכנין בחוץ".

 

האם הקבוצה כבר התחברה לדעתך?

"בגדול עדיין לא התחברנו במאה אחוז וכשזה יקרה אנחנו נהיה קבוצה מאוד מפחידה ומסוכנת. רוב השחקנים בקבוצה שיחקו זה עם זה במהלך הקריירה ביחד. אני, נתן נודלמן, מיידן, אהוד מערבי ואוהד עדי שיחקנו ביחד בליגה א' ואנחנו מכירים אחד את השני טוב. אני מאמין שעוד 2-3 משחקים זה יגיע בגדול."

 

עוד יומיים משחק נוסף ביר אל מכסור, ניתן להשיג תשע נקודות ברציפות?

"המשחק נגד ביר אל מכסור הולך להיות משחק מאוד קשה. יש לביר אל מכסור קבוצה מצוינת עם שחקני בית צעירים ונמרצים. לנו יש את הניסיון והיכולת. יש לנו סיכוי טוב לעשות 9 נקודות. אני מאמין מאוד בחבר'ה שלי בכרמיאל."

סהר דהן - סומך על חבריו לקבוצה (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות