באקה: שחררה 7 שחקנים, מתי אלעד בראון ישוחרר?

באקה אל גרביה מליגה א' צפון, שחררה בימים האחרונים לא פחות משבעה שחקנים עקב בעיות תקציב. המאמן אומנם אישר את המהלך, אבל לא דאג לדרוש מהקבוצה לחזק בשחקנים אחרים. הנהלת הקבוצה מלאת הערכה למאמן שממשיך לעמוד על הקווים ללא דרישות, אך סביר להניח שבעתיד הקרוב גם אותו ישחררו ואז ימצאו כסף לחיזוק .נראה לכם מוזר? זה תמיד קורה בליגות הנמוכות, אבל מאמנים והנהלות צריכים להבין שלא לשחרר שחקנים אלא לדאוג לתקציב נוסף

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-12-2020
  • 10:37

עירוני באקה אל גרביה מליגה א' צפון, הודיעה בימים האחרונים על שחרור של שבעה שחקנים מסגל הקבוצה. לטענת מקורבים המאמן הסכים לשחררם בגלל בעיות תקציב, והתוצאות בהתאם מההפסד למגדל העמק בשבוע האחרון, ולפני רק תיקו ביתי. מופתעים מהתוצאות? אין צורך זה היה ברור מאליו. המאמן שחרר שחקנים שחלקם יכלו לעזור לו, אך התבקשו לקצץ ומשלא הסכימו נאלצו לשחרר אותם. 

 

ואנחנו רק שואלים, המאמן הסכים לבוא לקראת ההנהלה ולשחרר שחקנים, אבל לא הביא רכש במקום השחקנים המשוחררים, או דרש מההנהלה להביא 2-3  שחקנים אחרים במקומם ובהתאם לתקציב. כששרשת ההפסדים תגיע את מי יאשימו? את ההנהלה שלא הביאה למאמן רכש? או את המאמן על התוצאות, וכל הסיבות לא יהיו מקלות. לכן לא ברור למה המאמן הסכים להיות נחמד עם ההנהלה ולא עמד על שלו.

 

אז מה כן אפשר כמאמן לעשות? לדרוש חיזוק! כן לעמוד על שלך, לעשות לחץ על ההנהלה ולעשות הכל כדי שהיא תחזק את הקבוצה. מאמן לא נמדד שהוא עשה תקציב מאוזן. ההנהלה לא תקל ראש שיגיעו הפסדים, אלא ישלחו אותו הביתה ויביאו מאמן אחר וכנראה גם יביאו לו חיזוק, למה? כי מאמן אחר כנראה ידע לדרוש.

 

אז מאמנים יקרים, אל תיפלו בפח שלהיות עם תקציב מאוזן כי אתם נמדדים על תוצאות, וכל שחקן שאתם משחררים תדאגו להביא חיזוק אחר במקום, או שתקחו בחשבון שאתם בדרך לחפש קבוצה חדשה בדיוק כפי שקרה לשחקנים שזה הרגע שחררתם.

אלעד בראון. שיחרר שחקנים כדי לאזן תקיב . האם גם אותו ישחררו כדי לאזן תקציב?

הוסף תגובה
תגובות
  1. נותן לו הפסד אחד או שתים (מוחמד 16-12-2020, 16:16)
    אד שגם אותו יפטרו
  2. אלעד (דוד 16-12-2020, 19:51)
    מאמנים מכשילים את עצמם פשוט ככה הוא ימצא קבוצה אל תידאגו לאלעד
  3. מי שלא מתאים ישוחרר כך נהג אבי סבג וכך נוהג בראון שבו בשקט! (ראמי 16-12-2020, 23:22)
  4. כתב הגנה למאמן... (עלי דראושה 17-12-2020, 09:46)
    ממש נהיית סינגור למאמן, כאילו אתה כבר יודע שהוא כשלון, וכבר מוציא אותו מהכישלון ומאשים את ההנהלה בשחרור שחקנים, די כבר, המאמן הזה לא הצליח בשום מקום, הוא מאמן של סוכנים ואתרים... בושה שהרמה של האתר שלך מתחת לכל ביקורת, וחבל
  5. תגובה ל 4 (אשר 17-12-2020, 18:50)
    אהלן עלי המאמן אלעד בראון יוצא למשחק עם רובי שפירא שלפני 2 עונות הצעיד אותה קדימה וכך יעשה עם באקה בע״ה
  6. אלעד בראון מאמן תותח בהצלחה רבה (דוד 17-12-2020, 18:53)