"משחק לא טוב שלנו, שחקנים ישלמו את המחיר"

כך אמר פאהד חסון מאמן בני פרדיס, לאחר התבוסה 5-0 היום לטירה. עוד הוסיף:" יהיו שינויים בסגל השחקנים, שחקנים ישוחררו". סירוטקין:"קל לנצח משחקים שאתה כובש בהתחלה, יש יריבויות חזקות, חייבים להמשיך כך", סירוטקין הקדיש את הניצחון לעבד טיטי ולהנהלה שנמצאים בדובאי

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 11-12-2020
  • 14:34

הצגת כדורגל ענקית!! רק כך אפשר להגדיר את המשחק שראינו היום מצד מ.ס. טירה הקבוצה החזקה בליגה א' צפון שהביסה במשחק רת בני פרדיס 5-0. פרדיס נחשבת קבוצה חזקה, והביאה שחקני רכש טובים מאד ביחס לליגה א'. אך למרות הסגל האיכותי הקבוצה פשוט התפרקה היום, לעומת טירה ששמאותת לכל הליגה שהעונה זו העונה שלה.

 

טירה שלטה מהפתיחה וניר עזריה פתח את המשחק כבר בדקה ה-7 עם שער יפה של מיקום. עידו גונן הכפיל וסארי חאג יחיא סגר מחצית ענקית עם 3-0 לטירה. במחצית השנייה טירה המשיכה את המגמה מהמחצית הקודמת והעלימה את פרדיב כמעט לגמרי! רן רול כבש שער נוסף בפנדל, ודודו אדרי סגר עניין.

 

יש לציין שמחצית שניה טירה הורידה הילוך וכבשה רק שני שערים, ואם לא הייתה עושה זאת היא הייתה יכולה להביס את פרדיס בתוצאה הרבה יותר גבוהה. הניצחון הוקדש להנהלת טירה ולעומד בראשה עבד טיטי שנמצאים בדובאי והמשחק הועבר אליהם בשידור חי בפייס בוק.

 

סירוטקין יכול להיות מרוצה מהיכולת של שחקניו!!! (צילום: עודד חסין)

 

חיים סירוטקין מאמן טירה אמר בסיום: "המשחק עבר בשידור ישיר לדובאי שעבר והנהלה נמצאת שם, אך מעורבת בכל מהלך שקורה על המגרש. אנחנו שמחים שהמשחקים נהיים יותר קלים, חשבנו שיהיה יותר קשה למרות שכל פעם משחקים מול קבוצה חזקה שמפתיעה אותי מחדש, אבל אנחנו נותנים גול בדקות הפתיחה והכל משתבש להם. האמת זה משחק שלישי שלנו על סינטטי ככה שהתרגלנו. רוצה להודות לעבד שבנה לי סגל כל כך עמוק שאני יכול לתת לעמאשה ולראול מנוחה טוטאלית. שזה חשוב להמשך."

 

לגבי המשך אמר: "עדיין לא גמור בועיינה וגם טמרה עושים תוצאות טובות הכל פתוח והכל יכול להתהפך חייבים לשמור על כושר גבוהה.  גביע יום שלישי נגד רמת השרון איך מכין את השחקנים:"יש עומס מטורף על השחקנים זה משחק 4 שלנו ב 12 יום. 15 יום 5 משחקים זה עומס מטורף."


מן העבר השני, פאהד חסון מאמן בני פרדיס אמר: "נפילה רצינית לא יודע מה קרה לנו היום, הגענו להזדמניות לא ניתלנו אותם. הם קבוצה עם איכות גבוהה, כל הזדמנות כובשים. לגבינו, משחק לא טוב שלנו, שחקנים ישלמו את המחיר, יהיה שינוי רציני בקבוצה שחקנים ישוחררו שחקנים יגיעו. אנחנו נשיג את המטרות שלנו ."

חיים סירוטקין עם טירה הביסו את בני פרדיס ופאהד חסון. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. אולטראס (אוהד 11-12-2020, 15:53)
    טירה קבוצה חזקה מאוד ויציבה ❤❤❤❤❤