"נפגעתי מהצורה בה דברים התנהלו, הפנים לאתגר הבא"

כך אמר מור בן עמי, מי שמזוהה יותר מכל עם מ.ס באר שבע מליגה ב' דרום ב', ומוצא עצמו בפתיחת עונת המשחקים מחוץ לקבוצה. עוד מוסיף מור:"לא מפתיע אותי ההתנהלות של שלומי בן רגע, הוא בא לחרב את המועדון".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-12-2020
  • 11:22
אחרי אינספור דחיות וחששות עונת המשחקים בליגות הנמוכות (ליגות ב' וג') תפתח רשמית בסופ"ש, תוך ציפייה לסיים את העונה על המגרש. מור בן עמי מאמנה של מ.ס באר שבע אשתקד,יפתח את עונת המשחקים מחוץ לכר הדשא. המאמן המזוהה יחד עם אביו במועדון מבירת הגנב, בנה במהלך הקיץ את סגל הקבוצה והביא שחקני רכש במטרה להיאבק העונה בצמרת הליגה. בחודש האחרון ניהול המועדון עבר לידיו של שלומי בן גרא מנהל מחלקת הנוער ומי שישמש כיו"ר הקבוצה. בן עמי קיבל הודעה בתחילת השבוע על סיום דרכו כמאמן הקבוצה ואמר: "מפתיע אותי לאור ההצלחה משנה שעברה, אני זה שהתחיל דרך במועדון הזה גם בעונה הזו. הופתעתי מהחלטה יחד אם זאת צריך להבין שמדובר בשלומי בן גרא ואיתו שום דבר לא מפתיע הוא בא לחרב את המועדון".
 
מור, בנית בקיץ סגל במטרה להיאבק בחלק העליון של הליגה. לא היו סימנים למה שקרה בחודש האחרון ?
"התבססתי על השלד שבניתי בשנה שעברה שהתחיל מכלום, ולאט לאט עם המון רצון והשקעה נבנה תלכיד שרץ עד למקום ה-3 בליגה עונה שעברה. בתחילת השנה צירפתי מספר שחקני מפתח ויחד כיוונו לעלות ליגה ולקחת את המועדון היקר הזה לקדמת הכדורגל הישראלי. אבא שלי העביר את זכויות הניהול שלומי בן גרא שאין לו שום קשר לענף הכדורגל, וכלל לא רשום במסגרת העמותה וקבע שהוא המנג’ר של המועדון והבעלים ככה הוא הגדיר עצמו. הוא החליט שהקבוצה שנבנתה היא ״יקרה״ מידי והשחקנים האלה לא שווים כלום והוא משחרר את כולם".
 
איך מתמודדים עם המצב?
"זה המצב ואני לא מתכון להיות באבל. נכון זה כואב זה קשה כי אני מגיל אפס במועדון הזה כאוהד, כשחקן, כמאמן. אני יכול לספר לך שהקבוצת ווצאפ של השחקנים עדיין קיימת ואני עדיין בקשר שלא מעכלים את הבשורה.  השחקנים הפכו למשפחה ואני לא ראיתי דבר כזה בשום מקום שהייתי בכדורגל. הכי כואב לי על השחקנים ששבוע לפני פתיחת העונה היו צריכים ללכת ולחפש את עצמם, הם יודעים את זה שאני תמיד כאן בשבילם ואני אישית דברתי עם המון מאמנים וראשי קבוצות בשביל לסדר להם קבוצה אני שמח ש90 אחוז הצלחתי, גם מי שנותר בחוץ אני לא אשן בלילה עד שאדע שהוא משחק כדורגל וטוב לו".
 
אתה חש פגוע ומאוכזב מההתנהלות וסיום התקשורת ?
"כן, נורא נפגעתי מהצורה שבה הדברים התנהלו אני יכול לספר לך שעד אתמול לא ידעתי מה קורה איתי. ניזונתי משמועות שמחפשים מאמן לקבוצה כאשר יש לי חוזה עם המועדון שאני מאמן הקבוצה לעונת  20-21 עד שאתמול הגעתי וקבלתי הודעה מאדון בן גרא שאני לא חלק מהקבוצה ואני לא המאמן וזו זכותו המלאה".
 
לאן מועדות פנייך בעונה הזאת?
"אני בימים אלה ממשיך בלמידה שלי בעיצומו של קורס מאמנים בכירים, ממשיך ללמוד ולעשות קורסים בתחום הכדורגל על מנת להתפתח ולפתח את קריירת האימון שלי. כולי תקווה שבקרוב אמצע מועדון שנותן לי להמשיך ולמנף את ההצלחה ואת הרצון שלי להצליח אני רעב לזה יותר מתמיד ומחכה לזה בכיליון עיניים".
 
משהו לסיום ?
"רוצה להודות לכל הצוות שהיה איתי ועבד איתי יעקב תורג’מן, אשר חפר, אורטל אברהם, שמעון לנגר, הרצל שדה,  דני ציבולסקי,  אמיל ברי,ל רותם קדוש ומעל כולם אבא שלי היקר כמובן לכל השחקנים היקרים שאצלי ישארו חרוטים בלב כל החיים אני תמיד כאן בשבילכם".
 
תגובתו של שלומי בן רגע תפורסם כשתתקבל.

מור בן עמי, בנה קבוצה נהדרת בב"ש, עכשיו הפנים לאתגר הבא. צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחצה את הכביש,הפועל או מכבי ישמחו לקבל אני מקווה (פז 08-12-2020, 13:01)
  2. עצוב (שרלי 08-12-2020, 13:09)
    יום עצוב למועדון מ.ס באר שבע
  3. אחלה מאמן (צ'יקו 08-12-2020, 14:02)
    מור בן עמי מאמן מצויין שכל קבוצה שתיקח אותו רק תרוויח! גם בסוני הוא טוב
  4. הכתובת הייתה על הקיר (הרצל חן 09-12-2020, 18:00)
    מור היקר בהצלחה בהמשך הדרך הכל מבורא עולם ורק החולמים מגשימים❤️❤️
  5. חבל מאוד (אלירן ביטון 09-12-2020, 18:19)
    ראיתי אותם שנה שעברה בהרבה משחקים וגם השנה במשחק אימון נגד ערד קבוצה מצויינת רואים שיש שם טביעת אצבע של מאמן השחקנים מאוד מאוד אוהבים אותו ומכבדים אותו ומשחקים בשבילו תצליח גבר