צל"ש-טר"ש מחזור ראשון ליגה א' צפון

עונת המשחקים 2020/21 בליגה א' צפון נפתחה וכבר במחזור הראשון שנערך בסוף השבוע, אתר גולר מביא בפנינו את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מי קיבל צל"ש בצפון? ומי טר"ש וחייב להשתפר...שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-11-2020
  • 16:07
צל"ש השבוע: הפועל בועיינה.
העולה החדשה לליגה א' פתחה את העונה נהדר. קבוצתו של אחמד סבע, שחקן העבר המפואר, פתחה את העונה בניצחון במסגרת גביע המדינה מול הפועל כאוכב. בשישי אירחה הקבוצה את עירוני טבריה, מי שסומנה על ידי רבים כמועמדת להעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית, עם סגל שחקנים מהטובים בליגה. על כר הדשא הוכיחו שחקני בועיינה שבכדורגל מדבר רוח לחימה, רצון ובעיקר מלחמה. שלוש דקות מפתיחת המשחק לואב כיאל כבש את שער הניצחון במשחק מי האמין שהמועדון הקטן הזה מהכפר המקסים בצפון, שרק עלה לליגה א', יפתח את העונה בניצחון במסגרת גביע המדינה ואחריו ניצחון ביתי מול עירוני טבריה.
 
טר"ש השבוע: מכבי צור שלום/אתא.
רבות דובר על האיחוד המגרש בין צור שלום וקרית אתא. קיץ בו עירוני קרית אתא נמחקה ממפת הכדורגל הישראלי והפכה ביום בהיר לקבוצה אחת עם סגל שחקנים ותקציב האמור להוביל את הקבוצה לחלק העליון של ליגה א'. על כר הדשא הקבוצה אירחה בשישי את מ.ס טירה. הפתיחה האירה פנים לקבוצה הביתית כשבר שמש העלה את הקבוצה ליתרון במחצית הראשונה 0:1. במחצית השניה התהפכו היוצרות ומ.ס טירה הפכה את התוצאה לניצחון 2:1. ןהפסד שידוע מראש...ואנחנו שואלים, האם האיחוד היה מתבקש? על כר הדשא לא היה שינוי מיוחל מהעונה שעברה, ולמעשה ראינו את אותה צור שלום לה אנו רגילים לראות עם תקציב יותר גדול. מישהו חייב להתעורר ויפה שעה אחת קודם....בזמן שסוגרים קבוצה אחת ומאחדים שתי קבוצות לקבוצה אחת, מן הראוי שתהיה קבוצה בעלת סגל שחקנים ותקציב גבוה שיציב את הקבוצה בצמרת הליגה, ולא כפי שראינו במחזור הראשון יכולת חלשה ומאכזבת.  
 
שיהיה בהצלחה בהמשך לכל הקבוצות!
 

צל"ש לעולה החדשה מבועיינה. טר"ש מגיע לכביכול איחוד בין צור שלום לקרית אתא שלא רואים הבדל...צילום: רחאל חגאג

הוסף תגובה
תגובות
  1. ידע (גלזר א . 30-11-2020, 18:46)
    למערכת גולר , מי אתם שתקבעו מה התקציב שצריך להיות לקבוצה . אתם חבורה של אפסים . ידע אפסי בכדורגל , ופה גדול . העובדות הן שמטרת האיחוד לחסוך כסף לעירית קרית אתא ועירית קרית ביאליק . כבר הצליחו ואלה שקוראים לעצמם סוכנים יגנבו פחות . תקראו את הדוח החמור שהמבקר כתב נגד השיפוט ותבינו איך טירה ניצחה . שני פנדלים שנמנעו מהקבוצה מהקריות , שתי הרחקות של שחקני טירה שלא בוצעו , ופנדל מפוקפק שנשרק לטובת טירה . בלי קשר למשחק זה , לטירה קבוצה מצוינת .שכחתי הקריה פגשה את המשקוף פעמיים . תיקו היה משקף .
  2. בועינה ניצחה את כאוכב בגביע (אביב 30-11-2020, 23:08)
    לא את רובי שפירא
  3. גלזר (יהודה 01-12-2020, 00:47)
    גלזר תגיד שאתה יוצא מהבית אתה לא מפחד מהקורנה בגילך המופלג אתה רק ממשיך לדבר שטויות לא יעזור לך כלום צור שלום שכונה של נרקומנים שבורים תמיד כל השנים להיות קבוצה תחתית חבל על הזמן שלך לך לבית גיל הזהב לך לחוף הים תעשה עמידת ראש ותהנה לך צור שלום לא בשבילך ולך לישון גלזר חורף עכשיו
  4. גלזר (יהודה 01-12-2020, 00:49)
    דני אסולין יש לך בידיוק עד מחזור 5 ללכת הביתה יחלש 0 נקודות אתה תיקח כבר נגד טמרה אתה מפסיד אכלת אותה