אוהד רון מארח את בדר גואגנה, מחזור מס.2 ליגה א צפון

המחזור השני בליגה א צפון הגיע, והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב בדר גואגנה, יו"ר בני ערערה לתחזית משחקי הליגה. בדר חושב שטירה, טבריה וטמרה ינצחו ויתמודדו על העליה. ומה הוא חושב על קבוצתו מול ריינה? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-12-2020
  • 09:50

בדר גובגאנה יו"ר ערערה בשנתיים האחרונות, הוא מגיל 17 מלווה את הקבוצה בכל התפקידים ונבחר ליו"ר המועדון בשנתיים האחרונות. בדר מכיר את ליגה א ולהלן התחזית שלו למחזור הקרוב...בדר חושב כמו אחרים שיוכל לנצח אותי בתחזית, ולכן התערבנו על ארוחה..מי ינצח? מי יזמין את מי לארוחה? שווה לראות ולבדוק אחרי המשחקים...

בית א

מג'דל כרום- מ.ס. טירה-נדחה ל 8.12

טירה מתגלה כקבוצה הכי חזקה בבית, עם סגל שחקנים מצויין ומאמן מעל הליגה שמוכיח שוב שהקבוצה שלו משחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה. מנגד מגדל כרום, העולה החדשה לליגה א ללא מגרש ביתי וללא תאריך ידוע למשחק, תבוא ותנסה לעצור את הקטר הטיראי. טירה עדיפה ולכן היא גם תנצח.

בדר: טירה תנצח. טירה קבוצה שרוצה לעלות ליגה. מגדל כרום קבוצה שרוצה רק להישאר בליגה. טירה קבוצה יותר חזקה ולכן היא תנצח.

 

ראול גרשונוב מטירה. טירה חייבים לקחת עוד 3 נקודות. צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל בני פרדיס- הפועל כפר כנא

פרדיס חזרה עם נקודה מהפועל הרצליה ובגביע הם ניצחו את ערערה והם עדיפים על הפועל כפר כנא שפתחה עם הפסד בליגה והפסד בגביע. פרדיס בבית יכולים לנצח כל קבוצה והם ינצחו את כפר כנא למרות שהם התחזקו באבי מלכה צכונת השערים של הצפון. תוצאה: בני פרדיס תנצח.

בדר: תיקו. מדובר בשתי קבוצות חזקות. שני מאמנים עם טקטיקות מיוחדות, ואני מאמין ששני המאמנים ושתי הקבוצות יהיו מרוצים מהתיקו.

 

מכבי טמרה-מכבי צור שלום

טמרה התחזקה בצוות המקוצעי והביאה עוזר לשמעון הדרי בדמות אבי סבג. סבג איכזב ובגדול בשנים האחרונות כמאמן ראשי , הבין את יכולתו והצטרף לצוות המקצועי של המנהל המקצועי הוותיק והתותח בדמות שמעון הדרי. צור שלום זאת אכזבה אחת גדולה, לקחו 2 קבוצות חלשות בקייץ בדמות קרית אתא וצור שלום ואיחדו לקבוצה חלשה אחת.. ממש קוסמים יש בצפון...צור שלום כרגיל יפסידו וטמרה החזקים ימישכו קדימה לאחר ניצחון מרשים.

בדר: טמרה סולו. טמרה התחזקו בשחקנים טובים והמטרה אצלהם ברורה והיא לעלות ליגה. צור שלום קבוצה בינונית ואין לה סיבות למעלה. 

 

שחקני טבריה, חייבים לחזור למסלול הניצחונות מול הרצליה. צילום: עודד חסין.

 

עירוני טבריה-הפועל הרצליה

טבריה קבוצה חזקה מאד אשר הופתעה שבוע שעבר ע"י בועיינה. הרצליה קבוצה חזקה מאד אבל יודעת שהמגרש בטבריה הוא מגרש קשה לשחק אשר סופג נקודות. טבריה חייבת להראות את היכולות שלה ולנצח ובעיקר להראות לכל הקהל שלהם שיש להן קבוצה מהטוובת בליגה. טבריה תנצח. 

בדר: טבריה תנצח. טבריה קבוצה ביתית חזקה מאד. והיא יכולה לנצח כל קבוצה בבית. הפועל הרצליה זו קבוצה שמשחקת יפה עם מאמן מצויין כמו מומו ניסטל אבל קשה מאד להוציא נקודות בטבריה. 

 

בית ב

הפועל כאוכב- הפועל בני זלפה- נדחה ל 15.12

כאוכב קבוצה חלשה העונה, היא עדיין לא התחברה וכבר סופרת שני הפסדים אחד בליגה ואחד בגביע וזה הסימפטום של קבוצה קטנה שעושה עונה אחת טובה עונה לאחר מכן חושבת שהיא צהיה יותר טובה אבל בגלל המנטליות של קבוצה קטנה הם יפסידו ולא משנה שבני זלפה קבוצה בינונית. זלפה אומנם נחלשו מאד העונה אבל לדעתי יפתיעו את כאוכב שעדיין חולמים על פלייאוף רק שהשנה הם יגיעו לפלייאוף התחתון...

בדר: כאוכב ינצחו. למרות שהמשחק ידחה אני חושב שכאוכב קבוצה עם שאיפות לעלות ליגה. וזלפה רוצה רק להישאר בליגה וההתייחסות למשחק היא שכאוכב יותר רציניים וחייבים את הנקודות ולכן הם ינצחו.

 

אלעד בראון, בנה קבוצה חזקה בבאקה ומול דבוריה החלשה הוא חייב לנצח. דבוריה מתפללת למען הקורונה שתציל אותה שוב מירידה. צילום: חגאג רחאל.

 

עירוני בקה אל גרביה- מ.ס. דבוריה

באקה אל גרביה חילצה תיקו מול ערערה בחוץ שבוע שעבר ואם הם ינצחו את דבוריה הם ידברו חזק העונה. באקה קבוצה טובה עם מאמן מצויין.  דבוריה זו קבוצה ברמה של ליגה ב שאני בספק אם ישחקו עד סוף העונה ולא יודע אם לא עדיף שירדו כבר עכשיו במקום להמתין לסוף העונה...... לא ברור מצבם הכספי רק ברור שהם חולמים על קורונה בלילות כדי שהעונה תיפסק שוב והם יחגגו הישארות נוספת בחסות הקורונה. באקה עדיפים ומקווה שיהיה צדק ויביסו את דבוריה. 

בדר: באקה סולו. באקה קבוצה צעירה עם מאמן טקטקי כמו אלעד בראון, שיכול וחייב לנצח את המשחק הזה. דבוריה קבוצה חדשה סגל שחקנים חדש וייקח להם זמן להתחבר.

 

מ.ס. רובי חיפה- צעירי טייבה

רובי פתחה את העונה בליגה בצורה טובה עם ניצחון על דבוריה החלשה וחייבים להמשיך את המומנטום החיובי. טייבה מגיעה למשחק לאחר תיקו מרשים מול מגדל העמק. טייבה קבוצה ביתית מאד ותיקח נקודות בבית אבל בחוץ יהיה להם קשה ואם יסגרו את המשחק ויחלצו תיקו הם יוכלו לחגוג. אני חושב שרובי חיפה עדיפים והם גם ינצחו.

בדר: רובי ינצחו. רובי קבוצה צעירה וקשה לקחת להם נקודות בבית. טייבה קבוצה בינונית והמטרות שלה להישאר בליגה. 

 

ויקטור מרעי, חלוץ ריינה. יכבוש מול ערערה? צילום: חגאג רחאל

 

בני ריינה- בני ערערה

הקבוצה החזקה מריינה סיימה בתיקו מול כאוכב ההחלשה והזחוחה, ריינה קבוצה חזקה מאד והם תריכים עם הסגל שלהם לנצח כל קבוצה בליגה בטח בבית. מנגד ערערה קבוצה חזקה מנטלית שהמאמן שלה, מוחמד סמארה יודע את העובדה ומכיר את ליגה ויודע שתיקו במשחק הזה יהיה טוב בשבילו. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו למרות היתרון הברור של ריינה מבחינת סגל שחקנים. 

בדר: ערערה סולו. ריינה קבוצה חזקה עם שחקנים מוכשרים והמטרות שלהם ברורות. וערערה קבוצה שהמטרות שלה כמה שיותר למעלה. ולא תוותר על המשחק הזה ואנחנו חייבים להוציא נקודות משם. גם אם נשחק מול ליברפול תמיד אני הולך על ערערה ובטוח שאנחנו ננצח.

 

מילה לסיום:"מאחל לכל השחקנים שיהיו בריאים שישמרו על עצמם ואני מקווה שהליגה תסתיים במועד שלה ושהכדורדל ינצח". 

אוהד רון ובדר גואגנה, תחזית ליגה א צפון. מי ינצח בתחזית השבוע? צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיך לנבוח (עלאא חטיב 01-12-2020, 10:41)
    דווקה עושה טוב לכאוכב שאתה כל הזמן מנסה להראות שכאוכב קבוצה חלשה תמשיך ככה לתיקון כאוכב הוציאה תיקו 70דקות בעשרה שחקנים מול הגלאקטיקוס של רינה תמשיך בסוף עונה ניפגש