נשארים בתמונה

בית"ר חיפה לא אומרת נואש במאבקי הפלייאוף העליון ובשישי גברה 2:1 על קבוצה עם אותה מטרה,הפועל סכנין שיכלה להצמד למוליכה סקציה מעלות אך כשלה.שלומי ביטון וערן בן עזרי בפנדל כבשו לחיפה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-01-2011
  • 23:28

בשישי אירחה בדוחא הפועל סכנין את בית"ר חיפה במטרה אחת,להמשיך ולהיצמד למוליכה סקציה מעלות,בפסגה.

מנגד בחיפה ידעו שנצחון כאן והקבוצה חוזרת ובגדול למאבקי הפלייאוף העליון.

סכניו פתחה את המשחק טוב יותר ובהזדמנות הממשית הראשונה שלה היא גם כבשה כשבדקה ה-12 אחמד אסדי השאיר כדור ענק למוחמד שלאעטה שבעט חזק כדור למרכז,קאופמן הדף אך על הריבאונד שעט שוב שלאעטה שהפעם לא פיספס,0:1 לסכנין.

 

מאור גולן מחיפה בורח מאסדי המקומי.

 

האורחת לא התרגשה ובדקה ה-25 חזרה למשחק כשליעד לבנסולד שלח כדור ארוך על 60 מטרים,הגנת סכנין התקשתה להרחיק ושלומי ביטון הסתנן בין כולם,הגיע לכדור ומול גנאם גנאים שוער סכנין בעט פנימה,1:1.

עד ההפסקה יזמה סכנין מעט יותר אך לא הגיעה למצבים מסוכנים ליד שער חיפה.

בדקה ה-55 החליט בן עזרי האורח שמספיק לו,לקח כדור ממחצית המגרש ודהר בלא מפריע אל תוך רחבת סכנין כשבדרך הוא עוקף שלושה שחקנים,רגע לפני שהוא כובש שער נדיר ביופיו החליט נאדר גאנים להכשילו והשופט רחמיאן סימןבצדק לפנדל,בן עזרי לקח את הבעיטה בעצמו וקבע מהפך 1:2 לחיפה.

 

דהוד אבו קמיר(בצהוב)וסאמר זבידאת מסכנין.

 

מכאן והלאה סכנין לקחה את היוזמה בחזרה במשחק אך בעיטותהם של אסדי,אחמד זידאן ורביע לא מצאו את המסגרת וקאופמן בשער חיפה לקח בקלילות את כל ההגבהות הסתמיות לרחבה.

בסיום 2:1 לאורחים שמטפסים למקום החמישי בטבלה,סכנין לעומתה,יכלה לצמק את הפער מהמוליכה סקציה מעלות לנקודה בלבד אך תסתפק בכך שמעלות נוצחה.

 

הוסף תגובה
תגובות