גביע המדינה: ריינה מנצחת 2-1 את באקה לאחר 120 דקות

ממש בתום 120 דקות ארוכות בני ריינה מנצחת את באקה אל גרבייה 2-1 ומתקדמת שלב בגביע. איתי מורנו הראה לכולם שאסור לתת לו לקבל כדורים בתוך הרחבה. עיסא: "היה משחק קשה מאוד. כרגע אנחנו מתרכזים בהכנות למשחק הליגה הראשון." בראון: "מרוצה ממה שראיתי, נשפר את מה שצריך לשפר".

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-11-2020
  • 10:30

המשחק נפתח בצורה שקולה, ככל שהדקות חלפו שחקני באקה הראו שליטה במשחק וכבר בדקה ה - 18 זיקו מכניס כדור עומק למשה דבורה שלא מתבלבל וקובע- 1-0 לבאקה.

 

משה דבורה - יודע את העבודה

 

באקה ממשיכה ליזום ומגיעה למצב נוסף, כאשר זיקו מקבל כדור של אחד על אחד מול חיים זיסקין ומחמיץ. לפני סוף המחצית הראשונה, ריינה מגיעה למצב מסוכן כאשר אבירן תורג'מן בועט כדור חד, אבירם - שוער באקה הודף את הכדור.

 

ויקטור מרעי מריינה בלבן מול פיטר מבאקה. צילום: חגאג רחאל

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של ריינה, אבל דווקא באקה היא זאת שהגיעה למצבים קורצים, אך לא השכילו לכבוש ומי שלא כובש בסופו של דבר מקבל. בדקה ה - 83 הכדור מגיע לאוסאמה שעבן בתוך רחבת ה - 16, שוער באקה יוצא ואוסאמה בועט את הכדור לפינה הרחוקה ומשווה את תוצאת המשחק והמשחק הולך להארכה.

 

פיטר מבאקה מול ויקטור מרעי צילום: ראחל חגאג

 

ריינה ממשיכה לשלוט במשחק, אבל שוב זאת באקה שמנסה לעקוץ במתפרצות. בחלק השני של ההארכה דווקא זאת באקה שלחצה והגיעה לעוד 2 מצבים קורצים. בדקה ה - 115 כדור נשלח לעבר חלוצה של באקה שמגיע למצב של אחד על אחד מול חיים זיסקין ,אך ידו של זיסקין על העליונה, הכדור חוזר שוב לידו של חלוץ באקה שמוסר לאודי כהן בתוך רחבת ה - 16, אודי בועט כדור מצוין, אך הוא פוגע במשקוף השער ושוב- מי שלא מבקיע, מקבל! בדקה ה - 120 איתי מורנו מקבל כדור בתוך ה - 16, בועט את הכדור לפינה ומעלה את ריינה לשלב הבא.

 

אשרף מריינה מול מג'ד אגברייה מבאקה בשחור. צילום: חגאג רחאל

 

אלעד בראון מאמן באקה אל גרבייה: "קודם כל אני שמח מאוד שהכדורגל חזר וכולי תקווה שנגיע לקו הסיום ללא עצירות נוספות. בסה"כ אני יכול להיות מרוצה ממה שראיתי, כמובן שמאכזב להפסיד את המשחק בדקה ה - 120. אני גאה בשחקנים שלי שנתנו את כל כולם ובסופו של דבר מה שחשוב זה לשפר את הדברים הפחות טובים ולהביא אותם לידי ביטוי במשחק הקרוב שבסופו של דבר הליגה זה הלחם שלנו."

 

אלעד בראון - גאה בשחקניו למרות ההפסד

 

עיסא נוג'ידאת מאמן בני ריינה: "ראשית אני שמח שחזרנו לשחק אחרי תקופה ארוכה. היה משחק קשה מאוד, באקה קבוצה ביתית וקשה מאוד. תנאי המגרש הקשו מאוד עלינו, הקבוצה עדיין לא מחוברת היטב. יש הרבה שחקנים חדשים וייקח זמן להתחבר. לכן, צריך סבלנות ושקט וטוב שזה יהיה אחרי ניצחון. אני שמח מאוד על הניצחון במיוחד אחרי פיגור מוקדם. כרגע, אנחנו מתרכזים בהכנות למשחק הליגה הראשון."

 

עיסא נוג'ידאת -  עבר עוד שלב בגביע

 

איתי מורנו ואוסמה שעבן - עשו את המהפך

 

זיקו מבאקה מדלג פמי חליבי מריינה. צילום: חגאג רחאל

 

 

פמי חלבי מרחיק כדור לפני אודי כהן מבאקה. צילום: חגאג רחאל

 

 

סעיד דיאב מול אודי כהן. מי ינצח?

 

קפטן ריינה ואיתמר גייטה. צילום: חגאג רחאל

 

 

שרון לוי עולה מעל כולם ומרחיק את הכדור. צילום: חגאג רחאל.

120 דקות של מלחמה על כל כדור במגרש הסינטטי בבאקה אל גרבייה. צילומים: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לגבי ויקטור מרעי (תומר 24-11-2020, 18:47)
    מה זה הוא נהיה שמן לא זז כבר כמה חודשים הייתי במשחק חלש מאוד !!! ורק מתלונן
  2. ריינה לשמוח הרבה . כי עוד מעט אתם מתפרקים . נתראה בסוף (הוגה דעות 25-11-2020, 06:23)