נס ציונה גברה על הפועל פתח תקווה, אום אל פאחם ניצחה את הפועל ירושלים.

המחזור השביעי בליגה הלאומית נחתם הערב בשלושה מוקדים שונים, סקציה נס ציונה גברה על הפועל פתח תקווה וסיבכה אותה, הפועל אום אל פאחם חזרה לנצח והעמיקה את הבור בקטמון והפועל רעננה ואחי נצרת נפרדו בתיקו מאופס

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 09-11-2020
  • 21:51

סקציה נס ציונה של אורי גוטמן רשמה ניצחון שני ברציפות לאחר משחק נהדר בו הצטיין דור גלילי, מנגד, החבורה של מסאיי דגו ממשיכה להיראות רע כשהיא רושמת חמישה הפסדים ברציפות. הפועל אום אל פאחם גברה על הפועל קטמון ועלתה למקום השישי בטבלה. רעננה ואחי נצרת נפרדו ב0-0 משמים בבכורה המחודשת של אדהם אדיה על הקווים של האורחת מנצרת.

 

הפועל פתח תקווה נגד סקציה נס ציונה 1-0

שתי הקבוצות חוו פתיחת עונה לא מספקת. הפועל פתח תקווה הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים ורצתה לברוח מהתחתית, מנגד, היורדת הטרייה רשמה ארבעה תוצאות תיקו בשישה מחזורים. המחצית הראשונה הייתה קצבית בשליטה של האורחת שהגיעה למספר מצבים אך לא השכילה לכבוש. בדקה ה-63 סקציה נס ציונה עלתה ליתרון משער של דרוויש לאחר בלבול בהגנת הכחולים.

 

החלוץ שכבש אשתקד 13 שערים במדי מכבי צור שלום מראה יכולות גבוהות מול השער גם בליגה הלאומית. שער זה הספיק לסקציה לנצח את המשחק ולרשום ניצחון שני ברציפות. החבורה של אורי גוטמן יכולה להיות מסופקת גם מהיכולת ותקווה להמשיך את רצף הניצחונות גם במחזור הבא מול נוף הגליל. מנגד, מעמדו של מסאיי דגו התערער עוד לאחר הפסד חמישי ברציפות. במחזור הבא היא תפגוש את איכסל החזקה, במידה ולא תצליח לנצח, לא מן הנמנע שנראה שינוי על הקווים של המלאבס.

 

הפועל רעננה נגד אחי נצרת 0-0

לאחר שהרשימה מאוד במחזור האחרון , המאחרת רצתה להמשיך את המומנטום החיובי ולהיצמד לצמרת הצפופה. מנגד, אחי נצרת לא עונה עד כה על הציפיות, אדהם האדיה ערך הערב הופעת בכורה על הקווים לאחר שהחליף את ניר ברקוביץ'.שני הקבוצות הציגו יכולת ירודה והספתקו בתיקו ללא שערים. רעננה לא הצליחה לנצל את המומנטום משבוע שעבר וכעת ממוקמת רק במקום העשירי. האורחת מנצרת שמינתה השבוע את אדהם האדיה לא הרשימה במיוחד ותנסה לתקן במחזור הבא.

 

גל כהן על הקווים של רעננה (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר one)

 

הפועל אום אל פאחם מול הפועל ירושלים 0-1

אום אל פאחם הגיעה למשחק במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שפתחה את העונה עם שני נצחונות רצופים אך מאז הדרדרה, מנגד, האורחת קיוותה להתאושש מהתבוסה במחזור הקודם להפועל רעננה. לקראת סיום המחצית הראשונה, נירן רוטנשטיין העלה את המארחת ליתרון, המגן שהגיע הקיץ מהפועל אשקלון כבש את שער הבכורה שלו בלאומית, רוטשטיין זכור לאוהדי הליגות הנמוכות בזכות יכולתיו המרשימות במדי עירוני טבריה לפני כ3 שנים.

יתרון זה נשמר עד לסיום.

 

אום אל פאחם חוזרת לכבוש לאחר שני מחזורים שחונים ולנצח. במחזור הבא תצא למשחק חוץ נגד אחי נצרת. הפועל ירושלים הציגה יכולת חלשה ורושמת הפסד שני ברציפות. יש לזיו אריה ושי אהרון סיבות רבות לדאגה, במחזור הבא הקבוצה תארח את ביתר תל אביב החזקה.

 

 

 

אחי נצרת בלבן, עולה לכדור. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מסאיי החלש (אלמוג 09-11-2020, 23:02)
    המלך עירום חברים מספיק עם בגונבי דעת האלה לקחת אימונים מהאינטרנט גם אני יודע להעיף את דגו מהר איפה שהוא נוגע לא צומח עשה מאמי חלש מאוד