איכסל כובשת את הפסגה, נוף הגליל ור"ג מסיימות ללא הכרעה

המחזור השביעי בליגה הלאומית הביא איתו תוצאה בולטת אחת והיא הפועל איכסל עם ניצחון יפה על כפר שלם ועולה למקום הראשון. ביתר ת"א הביסה את רמת השרון. שתי המובילות ערב המחזור נוף הגליל והפועל ר"ג סיימו את המשחק ללא הכרעה. אבל מה היו שאר התוצאות?

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 06-11-2020
  • 17:28

המחזור השביעי של הליגה הלאומית נפתח היום (שישי) וסיפק לנו לא מעט דרמות. העולה החדשה, הפועל איכסל עלתה לראשות הטבלה לאחר שניצחה את כפר שלם שממשיכה להסתבך בתחתית. רמת גן ונוף הגליל חלקו בנקודה אך נשארו חזק בעניינים. עכו פספסה הזדמנות ענקית לנצח לאחר שספגה שער בדקה ה-95. החבורה הצעירה של עמיר נוסבאום הרשימה כשהביסה את רמת השרון 3-0. הפועל עפולה ושלומי דורה ספגו שער נאיבי ורשמו הפסד נוסף, הפעם לראשון לציון שמצידה ממשיכה את המומנטום הנהדר לאחר ניצחון שלישי ברציפות.

 

הפועל נוף הגליל – הפועל רמת גן 1-1
שתי המובילות ערב המחזור השביעי נפגשו לקרב צמרת רותח. עופר טסלפפה פתח עם חמישה שחקנים בהגנה כשלב כהן קיבל את הקרדיט. הקפטן ישראל זגורי חזר להרכב וצוות לצד מיקו ממן.  מנגד, נוף הגליל ערכה שינוי אחד בהרכב כשרועי דיין פתח ע''ח מתיאוס לימה.
רמת גן פתחה את המשחק בצורה נהדרת כשעלתה ליתרון כבר בדקה ה-2 מפנדל מוצלח של מיקו ממן, שכבש את השער השלישי שלו העונה. נוף הגליל השוותה את התוצאה לקראת סיום המחצית מנגיחה נהדרת של ג'ניה ברקמן שממשיך את היכולת הנהדרת שלו. המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות מיעטו לבעוט לשער והסתפקו בנקודה שמשאירה את שתיהן חזק בעניינים.

 

הפועל כפר שלם – הפועל איכסל 2-1 
שתי העולות החדשות נפגשו לקרב קצוות. המארחים מכפר שלם קיוו לרשום ניצחון ראשון העונה, מנגד, החבורה של אלירן חודדה רצתה להמשיך את רצף המשחקים ללא הפסד ולהיצמד לצמרת.
כבר בדקה השלישית חוליו סזאר הנהדר כבר גול אדיר לאחר שהתנער בקלות מהגנת כפר שלם ובעט לחיבורים, שלוש דקות מכן טימור אביטן הכפיל את היתרון מפנדל מדויק. טל קידרון הצעיר הורחק לאחר ההכשלה ברחבה. 
עשר דקות לסיום תומאס פרינס צימק את התוצאה לאחר כדור חופשי מדויק, המאחרת ששלטה במשחק מאז כיבוש השער לא השכילה להשוות ורשמה הפסד נוסף שמשאיר אותה אחרונה בטבלה.
דוד מרטן, שמונה לתפקיד המאמן בכפר שלם בתחילת אוקטובר, עדיין לא הצליח להטביע חותם במועדון. מנגד, פועל איכסל תפסה את המקום הראשון בטבלה וללא ספק שמה עצמה כמועמדת בחירה לעלייה. 

 

עופר טסלפפה, נעצר בנוף הגליל. צילום: איתן ידגר.

 

הפועל עכו – כפר קאסם 1-1
שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה רעה וטרם ניצחו בליגה ערב המחזור.  בדקה ה-6 ערן ביטון היטל בהגנת כפר קאסם ושלח כדור נהדר ליובל אורן שהעלה את האורחת ליתרון מוקדם בדקה ה-72, חלוצה של עכו, רז טוויזר, מלך השערים של הליגה עד כה, החמיץ מהנקודה הלבנה. עמוק בתוך תוספת הזמן. עכו נענשה על החמצת הפנדל כשספגה שער דרמטי ופספסה הזדמנות לנצח. למרות התיקו הדרמטי, החבורה של תומר קשטן ממשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה. הקבוצה כבשה רק חמישה שערים העונה וזאת למרות שלרשותה עומדים מספר שחקני התקפה איכותיים כגון יובל אבידור, עמראן אלקרנאווי, סאמח מרעב, עוז פרץ ועוד..

 

בית''ר תל אביב – רמת השרון 0-3

המאחרת קיוותה להתאושש מההפסד המאכזב לראשון לציון במחזור שעבר ולהיצמד לצמרת, מנגד רמת השרון באה למשחק במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שצברה רק שתי נקודות בשלושת המחזורים האחרונים.
בית''ר תל אביב עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-14 משער של יניב מזרחי שהוכפל בדקה ה-28 לאחר שער נהדר של רואן הומאן  שניצל חור בהגנת האורחת. כ-5 לסיום ביתר תל אביב בת ים עלתה ל3-0 לאחר פנדל מדויק של מזרחי שכבש את השני שלו במשחק.
החבורה של עמיר נוסבאום שיחקה על כדורים ארוכים וניצלה את המהירות שלה בחלק התקפי ורשמה ניצחון קליל, רמת השרון נראתה רע ואם לא תתאושש כבר במחזור הבא, לא מן הנמנע שנראה שינויים במועדון..
 השוער אביחי דהן רשם משחק נהדר.

 

הפועל עפולה – הפועל ראשון לציון 1-0 
החבורה של שלומי דורה הגיעה למשחק במטרה לקטוע את רצף ההפסדים, מנגד, האורחת, שהתאוששה מפתיחת העונה הרעה, קיוותה לצבור ניצחון שלישי ברציפות.
המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, שתי הקבוצות שיחקו באופן דיי סגור. כדקה לסיום, אורי זוהר כבש שער אדיר מזווית קשה ונתן לראשון לציון ניצחון סופר קריטי. הקשר ששיחק אשתקד בהכח רמת גן רשם שער בכורה בליגה הלאומית.
הפועל עפולה, שניצלה אשתקד מירידה, רושמת פתיחת עונה רעה כשלרשותה רק שלוש נקודות בשבעה משחקים ועדיין ללא ניצחון.

מתן פלג מנוף הגליל, הוסיף הרבה למועדון שרוצה לעלות ללאומית. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות