במעמד צד אחד: הפועל נוף הגליל הביסה את מכבי אחי נצרת בדרבי

" אני מאוד שמח על השער שהבקעתי זה בשבילי עוד בונוס על העבודה הקשה באימונים, מבחינת ההכנה הגענו מוכנים מאוד למשחק הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מצוינת. ראו במחצית הראשונה את השליטה הברורה שלנו במשחק ואני מקווה שנמשיך להשתפר כקבוצה". כך אמר מגן הקבוצה מתן פלג לאחר הניצחון המרשים של קבוצתו אמש על אחי נצרת, נוף הגליל נראו מצוין בחצי הראשון עם שליטה בקצב המשחק לחץ גבוה ומספר לא מבוטל של מצבים.

  • על ידי: דולב קרקו
  • 03-11-2020
  • 15:06

בדקה 3 המגן מתן פלג העלה את נוף הגליל ליתרון, בהמשך עוד הספיק להחמיץ ממצב קורץ והיה יכול היה להשלים צמד, הקבוצה לא השכילה לכבוש את השער השני שלה עד המחצית. כמו בכדורגל הקלישאה הידוע מי שלא כובש עלול לספוג וזה מה שאכן קרה, אחי נצרת יצאו טוב יותר למחצית השנייה לחצו את שחקני נוף הגליל והצליחו לכבוש עם מסירה מצוינת של יובל שבתאי שמצא את עלי כנאנה, החלוץ המוכשר לא התבלבל מול שגיא מלול ושלח את הכדור לרשת.

 

ירון הוכנבוים הגיב ושלח למערכה את גיא דיין הוותיק, כעבור עשר דקות על המגרש הוא החזיר למאמן עם כדור אדיר משלושים מטר לחיבורים של גד עמוס, לא היה שום סיכוי לשוער אחי נצרת בעיטה מושלמת של קשר נוף הגליל.אחי נצרת ביצעו חילופים התקפיים והכניסו את החלוץ המצוין אלון בוזורגי, הלחץ על השער של נוף הגליל עלה ובוזורגי ואנס דבור מצאו את משקוף השער של שגיא מלול.

 

נוף הגליל הגיבו בהתקפות מעבר ובדקה 81 כדור קרן מדויק של גיא דיין, מצא את דויד אקואה הגנאי שכבש את השלישי של נוף הגליל, אקואה בשערו השני בקבוצה מפתיחת העונה. שחקני אחי נצרת נשברו והקורד הסיום הגיע בדקה ה,87 הוא היה שייך למחליף עודד צוקול המוכשר שניצל טעות בהגנת אחי נצרת, קיבל מסירת רוחב ומקצה הרחבה שלח בעיטה אדירה לחיבורים של גד עמוס שנותר ללא סיכוי.

 

ניצחון מרשים של הבחורים של ירון הוכנבוים ורועי כהן, שמתבססים במקום השני בליגה לאחר שישה מחזורים. הקבוצה תפגוש במחזור הבא את הפועל רמת גן מהמקום הראשון לקרב צמרת בין שתי קבוצות מהטובות בליגה.

 

 

 

נוף הגליל עם עוד ניצחון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות