"ההתאחדות פועלת במלוא המרץ להחזיר את הכדורגל במהרה"

כך אמר גורם רשמי בהתאחדות לכדורגל, לאור הביקורת שנשמעה מראשי הקבוצות. זאת לאחר שיו"ר מ.ס. דימונה דיבר אמש עם השר חילי טרופר, שציין שאין מתווה לחזרה לאימונים ואולי יהיה כזה עוד שבועיים. ההתאחדות לכדורגל :"מקווים שעם הלחץ הציבורי, המאמצים ישאו פרי והכדורגל יחזור לפעילות במהרה."

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-10-2020
  • 10:37

אמש, התקיים חניכת איצטדיון חדש בדימונה. שר הספורט חילי טרופר נכח באירוע ונשאל ע"י שמואל אטיאס, יו"ר מ.ס. דימונה האם יש מתווה חזרה לאימונים לליגות הנמוכות. השר הכחיש שקיים מתווה כזה ורק ציין שבעוד שבועיים יהיה אחד כזה, אולי. 

 

שאלנו את ההתאחדות לכדורגל לפשר העניין, שכן ההתאחדות נתנה להבין שהליגות הנמוכות יחזרו בתחילת חודש נובמבר והליגה באמצע חודש נובמבר. 

 

מההתאחדות לכדורגל מסרו בתגובה:
"ראשי ההתאחדות לכדורגל פועלים במרץ מול משרדי הבריאות והספורט על מנת להחזיר את כל הכדורגל לפעילות מלאה. אנו מקווים שיחד עם הלחץ הציבורי, המאמצים יישאו פרי בקרוב מאד. "

 

כולנו תקווה שנגיע למתווה בו כל מחלקות הנוער והבוגרים יוכלו לחזור לפעילות, כי ספורט זה מעבר לבריאות. זה דרך חיים."

כולם יחד רוצים לחזור לפעילות מלאה!! ונקווה כמה שיותר מהר...

הוסף תגובה
תגובות
  1. קופה רושמת (בוב 29-10-2020, 10:42)
    בחייאת בעלי קבוצות,תפסיקו להסתכל על הקופה הרושמת,תפעילו רק מה שתחרותי מנערים ב ומעלה, הילדים הקטנים יותר הם ממילא נשאי המחלה הכי גדולים והפעלה שלכם תסגור שוב את כל הפעילות.שילכו לחוגים בבי"ס במקום לסגור את הכדורגל שוב.תהיה נה כלכלית קשה אבל תשרדו. קודם הבריאות הכסף אחר כך
  2. ליגות נמוכות מיותרות (נצמי 29-10-2020, 17:43)
    מה כל המלחמות די מספיק אפשר לחשוב איזה רמה שבו בשקט אנשים מתים ואתם מבלבלים את המוח