"חייבים לחזור לשגרה, אחרת זה ייפגע כלכלית, בריאותית ובעיקר נפשית באנשים"

סמיר עבדלחי, שגדל ושיחק בשנים האחרונות בטירה חתם בבני ריינה. על קבוצתו לשעבר "היה קשה לעזוב, אבל צריך להתרגל." על קבוצתו החדשה: "התחזקנו מאד וקבוצה חזקה מאוד שמכוונת מאוד גבוה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-10-2020
  • 15:42

סמיר עבדלחי, נחשב לאחד הקשרים הבכירים בליגה א' בשנים האחרונות. לאחר 4 עונות רצופות בקבוצת נעוריו טירה, חתם השנה עבדלחי בבני ריינה, העולה הטרייה לליגה א'. אמנים, הקבוצה רק עלתה ליגה, אך היא מכוונת גבוה. 

מה דעתך על המצב?
"הקורונה השפיעה על כולם. לתקופה מסוימת היה טוב לשבת עם עצמנו ולהתחבר יותר לאנשים הקרובים, אך במצב של היום, במידה וזה יימשך, זה ייפגע בחברה שלמה בריאותית, כלכלית ונפשית. הגיע הזמן שנתחיל לחיות עם הקורונה ולשמור על הכללים כחלק מהשגרה."


עזבת את טירה העונה ועברת לריינה. מה התחושות?
"אני מודה שהייתה לי את הזכות לייצג את טירה למשך 4 עונות. גדלתי בקבוצה קודם כל כבן אדם לפני השחקן ואני שלם ובטוח שייצגתי את העיר שלי בכבוד. נכון, קשה לעזוב את הבית, אבל דברים משתנים וצריך להתרגל. יאמר לזכות ריינה שנותנים לי הרגשה של בית. יש הנהלה וצוות מקצועי שנותנים מעצמם הכל למען הקבוצה. אני וחברי לקבוצה צריכים להחזיר להם במגרש."

 

סמיר עבדלחי, אחד הקשרים הטובים בליגה א. צילום: אנס אבודעבס. 

 

מה אתה חושב על הקבוצה העונה? ועל הליגה בכלל
"קודם כל בוא נקווה שהליגה תיפתח בקרוב. לא מזמן הודיעו לנו על זה שעלינו לליגה א'. בריינה בונים קבוצה חזקה ומאוזנת, עם שילוב של שחקנים צעירים ומנוסים. כמעט חצי סגל השתנה, אני מאמין שעם עבודה קשה תחת המאמן עיסא נוג'ידאת נוכל להתחבר ולכוון כמה שיותר גבוה. הליגה תהיה ליגה מעניינת. קשה ואגרסיבית. ישנם מגרשים ביתיים קשים מאוד ויהיו הרבה הפתעות. אני מאמין שהשנה נראה יותר מתמיד כישרונות מהמגזר."

 

 מה אתה חושב על הבית שהוגרלתם לשחק? יש לכם סיכוי לעלות?
"יש הרבה קבוצות חדשות בליגה והרבה שחקנים חדשים שהצטרפו. יש כמה קבוצות שמכוונות גבוה ומעוניינות לעלות ליגה. אני מאמין שהקבוצה שתעשה פתילה טובה תרוץ עד סוף העונה מכיוון שהליגה קצרה. כמו כל קבוצה שמכבדת את עצמה, אנחנו נכוון ונשאף גבוה. עם עבודה קשה, אמונה וחיבור השמיים הם הגבול."


היו כאלה שהציעו לבטל את הליגה העונה ולקיים טורנירים ללא קבוצות שיורדות. מה דעתך בעניין?
"אני חושב שצריך להסתכל על מדינות מתקדמות בעולם שמתמודדות עם הקורונה, לא בושה ללמוד מהן. אין טעם לשחק כדורגל ללא קבוצות עולות ויורדות."

 

מילה לסיום?
"אני מקווה שהכדורגל יחזור. לא צריך לזלזל בליגות הנמוכות, יש מלא שחקנים מוכשרים שמחכים לפרוץ. לא חסרים כאלה שכבר עשו זאת. חשוב מאוד שנחזור לשחק כמה שיותר מהר, יש הרבה משפחות שמתפרנסות מהכדורגל וכולם תלויים באוויר. אני מקווה שנחזור לדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות. מאחל לכל חבריי הכדורגלנים שתהיה לנו שנה של בריאות, אושר והצלחה.".

סמיר עבדלחי, בטוח שקבוצתו תדבר חזק בעונה הקרובה. צילום: אנס אבודעבס.

הוסף תגובה
תגובות