"רוצים כבר לחזור לשחק כדורגל בליגה, לא בטורנירים ולא משחקי אימון"

סעיד דיאב כוכבה של בני ריינה מדבר על המצב הכללי, על קבוצתו שמוכנה כבר לליגה ומחכה להפתיע את כל ליגה א. לגבי הליגה הצפויה:"אנחנו בבית מאד שיוויוני, כל קבוצה יכולה לנצח את השניה. המטרה שלנו להתמודד בצמרת כשגם לעלות ליגה אפשרי עם סגל השחקנים שהביאו".

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-10-2020
  • 15:41

סעיד, ספר לנו מה קורה בקבוצה?

"הפסקנו את האימונים כמו כולם, והצוות המקצועי שלח לנו תוכנית אימונים ואנחנו עובדים לפי התוכנית כל יום. בינתיים אין אימונים בקבוצה אבל אנחנו מאד רוצים לחזור. "

 

איך נראית הקבוצה עד סגר? יש קבוצה חזקה בריינה?

"בנו קבוצה חזקה  מאד בריינה. הביאו שחקנים טובים וממש לפני הסגר הביאו את אוסאמה שעאבן שהוא חיזוק מצויין. מחכים לטירוף של הליגה..ובינתיים אני נוסע על אופניים שעה וחצי כל כיוון ורואה את הנופים שלנו. וזה כמובן מותר לפי ההנחיות. "

 

יו"ר ערערה הציע טורנירים במקום ליגה, מה דעתך?

לפי דעתי זה דבר לא נכון. אנחנו בליגה א שואפים למקצוענות שואפים לתחרות והטורנירים יכול להרוס את הכדורגל בליגה א יכול להרוס את השחקנים, אנחנו השחקנים מרוויחים כסף מליגה א ולא שיחקנו כבר חצי שנה ואנחנו רוצים לחזור לפעילות מלאה עם ליגה חזקה ככל האפשר. והטורנירים האלה טובים כהכנה לליגה. 

 

מה אתה חושב על הליגה הצפויה?

"אנחנו בבית הפחות קשה לדעתי, יותר שיוויוני וכל קבוצה יכולה לנצח ולעלות לפלייאוף משם. אני מאמין שעם הסגל שיש אצלנו בריינה אנחנו מסוגלים להגיע לפלייאוף וגם לעלות ליגה.ולא מפריע שאנחנו רק עלינו מליגה ב כי הביאו שחקנים מצויינים עם הרבה נסיון בליגה א ככה שזה לא משנה.המגרש בריינה יהיה מוכן בחודש דצמבר ואז נהיה עוד יותר חזקים בליגה. "

 

מילה לסיום:"מקווה שהתקופה הקשה הזאת תעבור כמה שיותר מהר ומאחל לכולם רק בריאות".

סעיד דיאב, כוכב כדורגל. האם הוא יוביל את ריינה לצמרת הגבוהה? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד הזוי (פביטי 10-10-2020, 19:18)
    תגיד תודה עים יתאפשר לעשות טורינירים מה אתה מבלבל את המוח