תחזית ליגה א' צפון - בית 2: כאוכב וריינה ראש בראש

קבוצות ליגה א׳ החלו את האימונים ולאור ההגרלה של הבתים, אנחנו באתר גולר ננסה לחזות מי תילחם על העלייה? ומי יכולה להפתיע ולהיאבק על העלייה...? בית 2 נחשב לבית החלש יחסית שבו הפועל כאוכב ובני ריינה יאבקו על הפלייאוף... וכל היתר? יחגגו אם יישארו בליגה... אבל מי תעלה לפלייאוף? ומי תתמודד על הירידה? עונה מעניינת צפויה להיות, רק תנו לנו לשחק...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-09-2020
  • 10:02

קבוצות ליגה א׳ צפון רק מתחילות את האימונים, ונכון, מאוד מוקדם לחזות מה צפוי לנו בליגה, אך כבר עכשיו לאור ההחתמות החלשות של הקבוצות מהבית זה או אי החתמות המרשימות, ברור לכולם שהפועל כאוכב הולכת לעשות את זה בקלות מהבית הזה וכבר עכשיו הם יתחילו במעקב על קבוצות הבית השני כדי להתכונן לפלייאוף העליון.

 

מי תצטרף לכאוכב מהבית הזה? בני ריינה , בנו קבוצה מאד חזקה ולא נתפלא אם הם יתמודדו מול כאוכב על הבכורה בבית זה למרות החוסר נסיון של המועדון בליגה א והעובדה שרק עלו מליגה ב',.  ומה לגבי השאר? נהיה אופטימים ונקווה שקבוצה שתפתח את העונה טוב, תתחזק בהמשך העונה ויהיו עוד יריבות להפועל כאוכב...כי בשלב זה כל היתר חלשות מדי כדי לחבר מספר ניצחונות יחד..

 

מה לגבי יתר הקבוצות?

יש קבוצות שיכולות להפתיע ולהתמקם במקום השני שמוביל לפלייאוף, אבל למעט ריינה שתתמודד כאמור חזק, רובי שפירא חיפה ובאקה אל גרביה יכולות להפתיע ומהניסיון שלנו, אם באקה אל גרביה תפתיע ותגיע למקום בפלייאוף, הם יתחזקו מאד ויבנו קבוצה מרשימה תוך כדי תנועה בליגה. 

 

מי תתמודד נגד הירידה?

מ.ס. דבוריה נראים חלשים מאד ועם חובות גדולים מאד, כשגם צעירי טייבה שבינתיים מפסידה לקבוצות מליגה ב' לא נראית טוב וצפויה להתמודד נגד הירידה. למאבק הזה יצטרפו עוד קבוצות כמו ערערה שלא ברור הכוח שלה וגם בני זלפה ששחררה הרבה שחקנים מאשתקד, אבל עליהן לא הייתי מהמר שיירדו ליגה, כי הם יבנו על צעירים מוכשרים וינסו להפתיע את כולם בטח כשיש לשתיהן מאמנים צעירים ומוכשרים..

 

מעניין כבר אמרנו? רק תנו לנו לפתוח את העונה בזמן...כי ספורט חשוב לכולנו וכדורגל פי כמה...

 

כאוכב צפויה לעלות מבית זה ללא בעיות גדולות מדי כשגם ריינה יצטרפו למרות שרק עלו ליגה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוד רון אתה כמו עצם בגרוןלהיות סנדלר זה הכי מתאים לך לא מבין אתה מפרשן כדורגל או מוכר בצל בשוקאתה מש (אדום 26-09-2020, 13:40)
    אתה אפס מאופס ואיך זה שאתה פרשן ספורט אני לא מבין אתה כלום לא מבין בכדורגל לך תמכור בצל או להיות סנד
  2. חכה אוהד ריינה עוד לא עלו! (אוהד 26-09-2020, 20:15)
  3. רק ריינה תעלה לליגה לאומית (מוחמד 26-09-2020, 23:37)
    ריינה בנו קבוצה מעולה החתימו שחקנים מנוסים מליגה לאומית וליגה א , בינואר בע"ה נחזור הביתה וניתן לכולם בראש
  4. בתים (גלזר א . 27-09-2020, 10:14)
    לא יודע כיצד הוחלט איזה קבוצה תשחק באיזה בית . בית 2 חלש מהותית מבית 1 . רובי וכאוכב נחלשו והבעיות הכלכליות יפגעו בכל הקבוצות ולכן יש סיכוי סביר שריינה יצליחו להפתיע .