מכבי "דודו" קריית גת פותחת עונה

הקבוצה המחודש שהוקמה מחדש בליגה ג' , פתחה רשמית את אימוניה השבוע. על הקווים יעמוד עדן אלדבח, מאמן צעיר ומוכשר, כשמרבית הסגל מבוסס על שחקני נוער, בתקווה לבנות קבוצה אטרקטיבית שתהיה מועמדת לעליית ליגה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-09-2020
  • 17:10

אחרי שהעמותת הקבוצה לא רשמה את מועדון הכדורגל מכבי קריית גת בהתאחדות, וגרמה לכאוס מוחלט בקרב האוהדים ותושבי העיר המועדון בעל מסורת רבת השנים התפרק. משה סבאג יחד עם אנשים נוספו החליטו להחזיר את החיוך לאוהדים, והם לקחו צעד קדימה את המשימה להקים את מועדון הכדורגל מחדש. המאמצים הניבו פירות והם הצליחו לרשום את המועדון בהתאחדות לכדורגל, והשבוע הקבוצה פתחה רשמית את אימוניה לקראת עונת 20/21 , הפעם בליגה ג'. הקבוצה תוסיף לשמה , את השם דודו לזכרו של דודו בן לולו ז"ל סגן ראש העיר ויקיר האוהדים, שפעל רבות למען הספורט בעיר קריית גת ונפטר בטרם עת, הקבוצה תנציח את זכרו ופועלו. 

 

עדן אלדבח יעמוד על הקווים ויוביל את הקבוצה העונה (צילום: ארגון הלב הצהוב)

 

הקבוצה ערכה השבוע את אימון הפתיחה אליו הגיעו כשלושים שחקנים, רובם יוצאים מחלקת הנוער של קריית גת. יחד עם זאת גם שחקנים מנוסים ביניהם הבלם המוכשר דויד מנשירוב, ושחקן העבר דניאל אסור שמשחק בעמדת הקבוצה. מי שיוביל את הקבוצה הוא המאמן הצעיר עדן אלדבח יחד עם עוזרו אסאל בן לולו. כמו כן, הקבוצה מתכנן להתחזק במס' עמדות נוספות כדי להעמיד העונה את אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה ג' דרום, ובכדי להתמודד על עלייה כבר העונה. 

 

 

 

 

 

 

 

מכבי "דודו" קריית גת פותחת עונה (צילום: ארגון הלב הצהוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה יוגב מאיר ודור אלקבץ (קרית גת מאז ולתמיד 11-09-2020, 22:19)
    תחזירו את יוגב מאיר דור אלקבץ,עומר מולאי,פבל קומקומב,האחעם בנטיח,דודו ארואס האחים מור יוסף
  2. בהצלחה קרית גת (רמלאי 12-09-2020, 09:48)
    בהצלחה
  3. תעשו ותצליחו (old school 10-12-2020, 11:08)
    בעזרת השם