שיר טהא למעלות

מכבי דליית אל כרמל גברה במשחק בין מוליכות ליגה ב 2:4 על סקציה מעלות והוכיחה שהיא השולטת בצפון.טהא זבידאת כיכב כשכבש את כל ארבעת השערים עבור דליה.שערים של איציק בן חמן ופאדי זיאדה לא ממש עזרו למעלות.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-01-2011
  • 20:30

מכבי דלית אל כרמל אירחה את סקציה מעלות במשחק על טהרת ליגה ב כששתי הקבוצות מוליכות את מחוזות הצפון ושואפות להראות אחת לשנייה מי באמת השולטת מבין השתיים.

 

חיים בן דוד ממעלות מנסה לעבור את רדא ווהב מדליה.

 

המשחק נפתח בלחץ אדיר של דלייה שרצתה להראות מהפתיחה עליונות וכבר בדקה הרביעית היא עלתה ליתרון כשעלא ווהב בעט מ 16 מטרים לא טוב והכדור הגיע לטהא זבידאת שבבעיטה חדה משישה מטרים הכניע את גיא סלמה,0:1 לדליה.

 

כוכב המשחק טהא זבידאת(בירוק)לא מתרגש מחגי עייש שחקן מעלות.

 

בדקה ה-11 חזרה מעלות למשחק כשאלי עייש קיבל כדור קרן קצר והרים במדוייק לראשו של איציק בן חמו שמשישה מטרים נגח פנימה,1:1.

הקצב המטורף נמשך ובדקה ה-16 חזרה דלייה ליתרון כשעלא ווהב הרים כדור חופשי לתיבת החמש ומשם זבידאת בעט לחיבורים ופנימה,1:2.

 

ואסים אגבריה מנסה להתל בחגי עייש ועלי חמזה ממעלות.

 

מעלות לא ויתרה,החלה לתקוף ובדקה ה-30 שוב שוויון כשפאדי זיאדה קיבל את הכדור 30 מטרים מהשער,התקדם,הטעה מגן ומ 16 מטרים בעט כדור ושטוח לפינה השמאלית,אבי עמוס היה במקום אך שמט את הכדור אל תוך שערו,2:2.

דלייה לא התרגשה יתר על המידה וחזרה ליטול את היוזמה כשרק חוסר ריכוז של זבדיאת בתוך הרחבה מנע ממנו שלושער עוד במחצית הראשונה.

 

תמיר ברשישת(בירוק זוהר)מנסה לברוח מרדא ווהב.

 

גיא סלמה שוער מעלות,לא היה במיטבו בשער.

 

גם את פתיחת המחצית השנייה החלה דלייה היטב ובדקה ה-52 דורון אשכנזי הרים כדור מאגף ימין על 30 מטרים והיישר אל ראשו של זבידאת שהקדים את סלמה שיצא לא טוב ונגח מעליו פנימה,2:3 לדלייה.

מעלות ניסתה לחזור וברשישת ניסה להפעיל את החוד אך בדקה ה-68 נסתם הגולל על סיכוייה כשזבידאת נגח את הרביעי לאחר אי הבנה בהגנה וקבע 2:4 ענק לדלייה.

 

אבי עמוס,שוער דלייה ספג פעמיים אך קבוצתו עברה שלב.

 

עד הסיום לחצה דלייה להשיג שערים נוספים והיא אכן עשתה זאת אך הם נפסלו בטענות אופסייד מוצדקות.

בסיום נצחון ענק לדלייה שתחפש להיות הסינדרלה בסיבוב ח'.

 

דורון אשכנזי מאושר בסיום.

 

הוסף תגובה
תגובות