חג גביע

היום ישוחק סיבוב ז' בגביע המדינה,מי תהיה הסינדרלה התורנית?.מכבי יפו יוצאת לטמרה,נתיבות מתארחת ברמת השרון,הפועל כפר קנא יוצאת לפגוש את הכח,כפר יונה מארחת את אחי נצרת ומעל הכל,דרבי באום אל פאחם,יהיה מעניין!.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-01-2011
  • 09:48

היום ישוחקו משחקי סיבוב ז בגביע המדינה כשקבוצות הליגה לאומית נכנסות גם הן לפעילות.

כולם מחפשים את הסינדרלה התורנית וסביר מאוד להניח כפי שנהוג בכל שנה,שתהיה לנו לפחות אחת כזו בסיבוב הזה.

מכבי יפו עם מאמן חדש ישן על הקווים בדמותו של עופר ראובן,תצא למשחק חוץ לא פשוט בטמרה מול מכבי המקומית ותנסה לחזור משם עם נצחון שירומם מעט את רוח אוהדיה שמסתכלים בעגמומיות על טבלת הליגה ורואים את קבוצתם כבר ב 4 נקודות מרחק מהמוליכה הפועל ירושלים.

אם כבר עסקינן בירושלים,היא תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול כרמיאל צפת שתנסה להתאושש מתבוסת ה 4:0 שחטפה הקבוצה בשבת ממכבי אום אל פאחם.

 

האם לופא קדוש והפועל ירושלים יעברו את משוכת כרמיאל צפת?.(צילום:לירן דורף)

 

באום אל פאחם במשחק המרכזי של הסיבוב,יתקיים דרבי מסקרן בין ג'ת אלאהלי מהליגה הלאומית למכבי אום אל פאחם סגנית המוליכה בליגה א' צפון,אם מחפשים מיני הפתעה,יתכן מאוד שכאן נמצא אותה כשיחסי הכוחות בין הקבוצות נראים די שוויונים.

במשחק על טהרת ליגה ב,יפגשו שתי המוליכות משני מחוזות הצפון,מכבי דלית אל כרמל וסקציה מעלות,גם כן צפוי משחק די שקול עם יתרון קל לדליית אל כרמל שנמצאת בפורמה מעט טובה יותר מיריבתה ששוב נוצחה בסוף השבוע בליגה.

באילת הרחוקה תארח הקבוצה המקומית את הפועל ראשון לציון למשחק מסקרן שעלול אף להיגרר להארכה אם אילת תאמין בעצמה,ראשון צפוייה לעלות בהרכב מעט שונה וזו ההזדמנות מצד חניכיו של איברהים אבו רקייק לנסות ולהפתיע.

עירוני כפר יונה תארח את אחי נצרת מהלאומית ותנסה לשכוח מהמשבר שפוקד אותה בליגה בזמן האחרון,המגרש הביתי בתוספת הרכב מעט משני של האורחת,עלול לגרום למשחק צמוד ומרתק.

בוינטר הכח עמידר ר"ג עמוסת הבעיות בליגה,תנסה לשכוח מהן לשעה קלה ולנצח את הפועל כפר קנא מליגה א' צפון.

 

האם איברהים אבו רקייק ובני אילת יצליחו לדגדג את הפועל ראשון לציון?.(צילום:לירן דורף)

 

הפועל עפולה מוליכת ליגה א' צפון תארח במגרשה את מכבי יבנה מהמחוז הדרומי שמגיעה לאחר תבוסה קשה של 5:0 בליגה לשקמה,האם דווקא במשחק זה חניכיו של יוסי זוזוט יתעשתו ויחזרו לעצמם?.

בדרבי השרון תארח הפועל רעננה מהלאומית את בית"ר כפר סבא מוליכת ליגה ב דרום א'.

האם כפר סבא ללא אלעד שיק הפצוע ויתכן שם ללא מלך שעריה מושיקו אסולין,תצליח לגרום לסנסציה?.

 

יתר המשחקים:

עירוני קרית אתא-אחווה עראבה:

הפועל הרצליה-מכבי באר שבע:

הפועל כפר סבא-בני לוד:

בית"ר שמשון-סקציית נס ציונה:

עירוני רמת השרון-עירוני נתיבות:

מכבי הרצליה-הפועל נצרת עילית:

עירוני בת ים-מכבי עמישב פ"ת:

 

הוסף תגובה
תגובות