ספורטינג תל אביב פותחת עונה

ספורטינג תל אביב, מי שסיימה את העונה הקודמת במקום השני בליגה ג' שרון, פתחה את אימוניה לקראת משחק ההכרעה מול השקמה רמת גן, משחק שיכריע איזו קבוצה תשחק בליגה ב' בעונה הבאה. בעלי הקבוצה: "מקומנו לא בליגה ג' "

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 17-07-2020
  • 09:15

ספורטינג תל אביב שסיימה במקום השני בליגה ג' שרון, מי שתשחק מול השקמה רמת גן על הכרטיס השני לליגה ב' דרום א', פתחה את אימוניה עם הסגל המלא והמצוין מהעונה שעברה. הבעלים של הקבוצה, יונתן מיימון, אמר לאחר פתיחת האימונים: "תמיד כיף לפתוח עונה חדשה ואני בטוח שנגיע מוכנים למשחק וב''ה נעלה השנה לליגה ב', כי מקומנו לא בליגה ג'."

 

הקבוצה השאירה את הסגל הקיים מהעונה שעברה והתחילה בהכנות לעונה הקרובה, בצירוף שחקנים חדשים שהגיעו להיבחן בקבוצה. הקבוצה תמשיך לשחק במגרשה הביתי שבמושבה פ''ת, כשאת הקבוצה ימשיך לאמן אלן מסודי ואיתו יהיה מוטי יעיש שמחליף את מיכאל אשכנזי. לפני המשחק מול השקמה רמת גן, תערוך ספורטינג משחקי אימון מול קבוצות מליגה ב' עליהם נפרסם בהמשך.

 

מאמני ספורטינג ת"א, יעלו לליגה ב'? 

 

הקבוצה תבנה את הסגל המושלם מבחינתה ותתחזק משמעותית לאחר שתדע באיזו ליגה תשחק בעונה הבאה. מהקבוצה נמסר שהם מתכוונים להשאיר את כל הסגל הקיים ולחזק במספר עמדות בשחקנים צעירים וכישרוניים.

ספורטינג תל אביב פותחת עונה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי שתעלה ממלא תרד אחרי שנה לא תספיק לבנות סגל משמעותי לליגה עים 4 יורדות. (דוד 17-07-2020, 10:01)