״בשפערם נבנתה קבוצה על מנת לעלות ליגה״

חנא פרהוד אחד מהמאמנים הטובים והוותיקים בליגה ב'. פרהוד בנה השנה את קבוצת החלומות בשפרעם עם שחקנים כמו עלי חטיב, אחמד דיאב ועוד... ״אם לא נעלה זו תהיה אכזבה גדולה״

  • על ידי: ליאד סופר
  • 07-07-2020
  • 08:34

חנא איך אתה מסכם את העונה האחרונה שלך?
"העונה האחרונה הייתה מורכבת מאוד. בנינו בריינה קבוצה בשביל לעלות ליגה, פתחנו את העונה לא טוב מפני שהייתה לנו תקופה שהיינו משחקים שלושה משחקים בשבוע בגלל גביע המדינה. לאחר חילופי המאמנים וברגע שהקבוצה הודחה מגביע המדינה, כולם ראו עד כמה הקבוצה שבניתי הייתה טובה 
וזה הזמן להגיד תודה רבה לריינה ולחברי ההנהלה שלא החסירו דבר ושיהיה להם בהצלחה."

השנה בשפרעם נבנתה קבוצת כוכבים מה אתה חושב על בניית הקבוצה שלך?
"קודם כל בנינו קבוצה חזקה מאוד! אין ספק ששפערם נבנתה בשביל לעלות לליגה א', אבל בשביל לעלות ליגה צריך לדבר במגרש. יהיה מאבק עם המון קבוצות חזקות ואני מקווה שבעזרת השם נעלה ליגה."

פחות מעלייה יחשב כאכזבה?
"אין ספק אם הקבוצה לא תעלה ליגה זו תהיה אכזבה גדולה מאוד, אבל כמו שכבר אמרתי נצטרך לעבוד קשה ולדבר במגרש."

מי הקבוצות שאתה חושב שתאבקנה איתכם השנה על כרטיס העלייה במחוז שלכם?
"אני חושב שבמחוז שלנו יש הרבה קבוצות חזקות שהביאו שחקנים טובים, אם זה כפר כנא, עראבה, צפת, שעב, כפר מנדא ועוד קבוצות שתמיד מתחרות בליגה הזאת."
האם לדעתך בעקבות משבר הקורונ העונה הבאה תפתח כרגיל?
"אני מקווה מאוד שהעונה תפתח, אך קודם כל חשובה הבריאות לפני הכל. במידה וידחו את הליגה אנחנו נתכונן בהתאם, אבל נקווה שזה לא יקרה ושכולם יהיו בריאים."
לסיכום, במידה והליגה תיפתח, איך אתה חושב שהיא תיראה כשיש 18 קבוצות?
"זה היופי במה שהולך להיות השנה, מהשנייה הראשונה ועד האחרונה של הליגה כל משחק יהיה אש גם בצמרת וגם בתחתית ואין ספק שתהיה ליגה מעניינת מאוד."

מה תאחל לעצמך לעונה הקרובה?
"קודם כל בריאות, זה הדבר הכי חשוב לכולנו ושיחלוף הנגיף הזה. מקווה לחגוג עלייה עם שפערם בסוף העונה."

חנא פרהוד רוצה לעלות ליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם לא יעלו אז יש כתובת (צפוני 07-07-2020, 18:45)
    עם תקציבים כאלה בלי מאמן עולים
  2. מס1 אין דבר כזה לעלות בלי מאמן, (עבד 08-07-2020, 14:35)
    להפך קבוצה כזאת צריכה מאמן וותעק וחזק, שיחזיק את כל הכוכבים ובמיוחד את חדר ההלבשה, הרבה קבוצות עם כוכבים לא הצליחו כי המאמן היה לא ברמה של השחקנים, הגלאקטיקוס של מכבי תל אביב, נכשלו בגדול,,אם היה מאמן ברמה גבוהה היו מצליחים. כנל עם שפרעם חנא מתאים לו כי הוא וותיק וחזק. בהצלחה
  3. קבוצה לא מנוהלת נכון (מאמן חלש 11-07-2020, 10:22)
    כבר בורחים להם שחקני בית כי הם לא רוצים לשלם תוספת מהשנה שעברה, אבל שחקני רכש בכיף לוקחים 14 אלף והם לא שווים גרוש. נור אבו גליל שחקן ענק שכבר ברח להם, ואת החיסרון בעמדה שלו הם יצטרכו לשלם כפול ממה שהוא היה מקבל כדי לגבות. הנהלה בשקל.