"אני רוצה להתקדם לליגה גבוהה יותר ולמועדון כדורגל גדול"

שגיא בן יצחק נחשב לשוער מוכשר מאוד, שפתח את העונה בעירוני מודיעין ובמהלך העונה עשה מעבר למעלה אדומים מליגה ב' דרום ב' , במטרה לעזור לקבוצה להישאר בליגה. הוא רשם עונה אישית טובה מאוד, כשכעת הפנים קדימה לעונה הבאה במטרה להתקדם למועדון גדול.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-05-2020
  • 18:12

שגיא בן יצחק נחשב לשוער מוכשר מאוד ששיחק בעבר בהפועל ירושלים. את העונה הנוכחית הוא פתח עירוני מודיעין מליגה ב' דרום ב', אך הדברים לא התחברו והוא חזר לקדנציה נוספת במעלה אדומים. "התאמנתי בטרום עונה עם כמה קבוצות מליגה א, ובסוף החלטתי לחתום בעירוני מודיעין. החלטתי כי הם בנו קבוצה לעלות ליגה, והחתימו שחקנים משמעותיים, בסופו של דבר זה לא הסתדר ולא היה לי טוב בפן האישי, אז החלטתי לעבור בינואר לבית"ר מעלה אדומים כדי לעזור להם להישאר בליגה"

 

שגיא איך אתה מסכם את העונה הנוכחית ברמה האישית והקבוצתית?

"מהרגע שהגעתי עם עוד כמה שחקנים משמעותיים והמאמן ציון זקן. התחלנו לצבור נקודות בסיבוב השני, ועד שהעונה הסתיימה בגלל הקורונה, היינו מקום שני בצבירת נקודות אחרי דימונה. נהנתי מכל שניה במעלה אדומים אני מאחל להרבה מועדונים בליגות גבוהות יותר להתנהל כמוהם."

 

שגיא בן יצחק "נהנתי מכל רגע במעלה אדומים, אני מקווה להתקדם לליגה גבוהה יותר" (צילום: מוטי קדוש)

 

איך התרשמת העונה מליגה ב' דרום ב'?

"העונה בליגה ב' דרום ב', היו לא מעט קבוצות ברמה גבוהה יחסית לליגה, הרבה קבוצות רצו לעלות ליגה והשקיעו לא מעט כסף."

 

האם לדעתך ההחלטה לסיים את העונה שלא על המגרש הייתה מוצדקת?
"קשה לדעת איך היה נכון להתנהל במצב של הקורונה, אבל בסוף האחראים החליטו לבטל את הליגות הנמוכות ולצערי זה הוכרע מחוץ למגרש."  

 

לשוער המוכשר יש הרבה שאיפות לעתיד, והמרכזית שבהן היא לקבל הצעה ראויה ממועדון גדול ולהתקדם ברמה האישית, "אני מקווה שבעונה הבאה נוכל לחזור לשגרה של אימונים ומשחקים, ושאוהדים יוכלו לחזור למגרשים. השאיפות שלי לעונה הבאה להתקדם לליגה גבוהה יותר ולהגיע למועדון כדורגל גדול", סיכם השוער

 

 

הגעתי למעלה אדומים במטרה לעזור לה להישאר בליגה (צילום: מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות