"העלייה שלנו לא הייתה מוטלת בספק"

כך אמר, אורן זילכה בעבר חלוץ מהגדולים בליגות הנמוכות, וכיום מאמנה של בית"ר חיפה שכבר בעונתו הראשונה כמאמן עלה ליגה עם קבוצתו... לקראת העתיד: "אי אפשר לדעת מה יהיה, הקורונה הוכיחה לנו שאי אפשר לתכנן כלום"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-04-2020
  • 10:00

אורן, ברכות על העלייה, תן לנו כמה מילים על העלייה של קבוצתך לליגה ב'...

"אני חושב שהעלייה שלנו לא הייתה מוטלת בספק לאורך כל העונה, הוכחנו שאנחנו הקבוצה הטובה בליגה ולא במקרה סיימנו ראשונים. במשך שנתיים שאני מאמן הקבוצה, היינו ללא שום הפסד ועם נתונים מטורפים".

 

לאחר שהשלמתם את עליית הליגה, איך אתה מסכם את העונה? 
"אני באופן אישי מאוד שמח בשביל המועדון ובשביל השחקנים שעבדו קשה במהלך העונה ונתנו 100% בכל אימון ומשחק, שמרו אחד על השני בחדר הלבשה שהיה הכי שמח שהכרתי. אני רוצה בהזדמנות זאת להודות ליושב ראש המועדון, אבי ליטמן, על תמיכה והבנה על כל ״השגעות״ שלי בשעות לא שעות והשקט התעשייתי שנתן לקבוצה, ובכך הוכיח שבניהול נכון ועם תקציב שפוי אפשר להצליח".

 

מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה? אתה ממשיך בחיפה? 
"בוא נחכה ונראה מה יהיה עם נגיף הקורונה ומתי יסתיים הדבר ההזוי הזה. נשב יחד ונראה מה התוכנית וננסה לגבש קבוצה טובה שתגרום נחת לכולנו. 


אורן היית שחקן בכיר, היום אתה מאמן צעיר. איפה לדעתך נראה אותך בעוד 5 שנים?

"אם היית שואל אותי לפני חודש הייתי עונה משהו אחר... אבל עכשיו עם משבר הקורונה, אנחנו לא מתכננים כלום! כי התקופה הזאת הראתה לנו שהכל זמני בחיים האלה". 

 

"מאחל לכולם בריאות וחזרה לשגרה במהרה".

אורן זילכה רושם עליית ליגה בעונתו הראשונה כמאמן (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברכות לבית ר חיפה (יוסי 19-04-2020, 15:24)
    ללא ספק הגיע להם לעלות. כבר בשנה שעברה היו צריכים לעלות לליגה ב
  2. ⚽️ (צאבי 19-04-2020, 16:10)
    בתור אחד שיצא להכיר , אורן הוא אדם ואישיות זהב לא סתם ככה כולם התחברו בקבוצה שמח בשביל המועדון ביתר חיפה ומאחל המון בהצלחה בהמשך
  3. ברכות (אריה כהן 19-04-2020, 17:25)
    אורן קודם כל אדם וזה מה שבעצם הביא אותו למקום שהוא נמצא בו עכשיו אדם פרופקציוניסט. ומקצועי..מוכשר מבין וחי כדורגל אדם עם שאיפות ודבק במטרותיו ואין לי ספק בכך שהוא עוד יגיע להישגים בעונה הבאה אני מאחל לו דרך צלחה אוהב אותך אורן
  4. עלו בזכות נגיף (משבית שמחות 19-04-2020, 23:50)
    לא להתלהב
  5. עובדות (גלזר אבי 20-04-2020, 09:53)
    טירת הכרמל ליפנכם בליגה . אתם עדין צריכים לשחק במגרש של טירה . טירת הכרמל הפקיעו יותר מכם . ניצחתם אותם במזל מפנדל שלא הגיע לכם . טירה וביתר הפגינו כדורגל של מקומות 6-8 בליגה ב . שתיהן עלו .
  6. האמת? לשתיהן מגיע לעלות. 2 קבוצות מהטובות בליגה ג' (ברק 24-04-2020, 14:01)
    עם מאזן כמעט שווה. טירה איבדה 3 נק' במשחק העונה וחיפה איבדה 2 בתיקו נגד אחת מקבוצות הצמרת.