"המצב גרוע מכל הבחינות"

כך אמר דורון ממן, המנהל המקצועי של עירוני מודיעין מליגה ב' דרום ב' שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. ממן שחגג את הולדת נכדו (מזל טוב) בשבוע האחרון אמר: "היינו שישה אנשים בברית - מראה סוריאליסטי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-04-2020
  • 10:03

דורון ממן, המנהל המקצועי של עירוני מודיעין בליגה ב' דרום ב' אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "המצב גרוע מכל הבחינות. אם אני מסתכל באופן כללי אז כולנו במצב גרוע מאוד, בכדורגל יצאנו לחל"ת, בחיים האישיים העסקים לא עובדים ואנחנו מגרדים את מה שאין... התקווה הגדולה שזה יסתיים בע״ה אחרי פסח ונתחיל לחזור בהדרגתיות לשגרה". 
עוד הוסיף ממן: "אם בהתחלה לא כל כך התייחסתי ברצינות לקורונה, אז בימים האחרונים ישנו לחץ ויותר שומרים ונזהרים. בשבת האחרונה הייתי בברית של הבת שלי - נולד לי נכד (פה המקום להגיד מזל טוב!) אז עשינו את זה בבית ומלבד ההורים, הסבים והסבתות אף אחד לא היה בברית. היינו בסך הכל שישה אנשים עם מסיכות וכפפות - זה מראה סוריאליסטי אבל זה המצב".

 

יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. מה דעתך, האם בכלל נחזור לשחק?
"אני לא רואה את הכדורגל חוזר וזה לא יהיה רציני לחזור אחרי תקופה ארוכה שכולם רק משמינים בבתים. אני גם בעד שלא יהיו יורדות וזה יהיה הכי פייר ובשנה הבאה יהיו יותר יורדות, מכיוון שזה לא פייר להוריד קבוצה שהיא מתחת לקו האדום ויש לה סיכוי ריאלי להישאר בליגה. לגבי העולות זאת שאלה טובה, אני חושב שיהיה הכי פייר להכתיר את הראשונות כאלופות".

 

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"מבחינה כלכלית בעונה הבאה כולם יחזרו לשפיות ואני חושב שבאמת הגיע הזמן, מכיוון שבשנים האחרונות הקבוצות משתוללות ומשלמות סכומי עתק. שחקנים כבר לא מעניין אותם לשחק בליגות הגבוהות, מכיוון שבליגות הנמוכות מבטיחים משכורת עתק, אז הם מעדיפים לשחק בליגות הנמוכות וגם לעבוד וכך מבחינה כלכלית זה משתלם להם - אך צריך לזכור שלא תמיד כולם עומדים בהסכמים".
לגבי קבוצתו אמר ממן: "במודיעין כרגע הכל תקוע ואם אני מסתכל מהכובע של מנהל מקצועי של מחלקת הנוער, אז כרגע הכל תקוע מבחינת מינוי מאמנים והיערכות לעונה הבאה עד שלא נדע מה קורה עם העונה הזאת. לגבי הבוגרים שאני גם מעורב יחד עם פיני, גם שם הכל תקוע כרגע עד שלא נדע מה קורה מבחינת ההתאחדות לכדורגל. מה שבטוח שבכל מקרה בקבוצה הבוגרת אנחנו מתכוונים להעמיד קבוצה חזקה מאוד שתתמודד על עלייה ואני מקווה שסוף סוף הקבוצה תעלה ליגה".

 

"לסיום אני מאחל לכולם בריאות וחג פסח כשר ושמח".

דורון ממן, "עסקים מנסים לגרד מאיפה שאין..." (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני מודיעין (מודיעיני 11-04-2020, 16:33)
    בואו נקווה שזה באמת מה שיקרה ושישקיעו לעליית ליגה ולא רק ידברו.
  2. בגלל אנשים כאלה יש קורונה (חזי 11-04-2020, 17:11)
    אפס הייתה ואפס תישאר תיבדוק טוב טוב את הנשמה שלך
  3. מבין גדול (מודיעין 11-04-2020, 20:48)
    האיש הנכון במודיעין בהצלחה ממן והלווואי ונעלה ליגה
  4. ממן ענק (אדום בארשבעי 11-04-2020, 20:49)
    זכיתם במאמן מוכשר ומבוזבז. בהצלחה אדון דורון עשית שנים יפות בדרום
  5. אחלה דורון מזל טוב (עמוס 12-04-2020, 17:47)
    שנה הבאה נעלה
  6. אפס (בדוי 14-04-2020, 12:09)
    איזה בן אדם רע לא הייתי נותן לו לאמן בליגה ג מאמן כזה אפס עוש דווקא לזחקנים