"ההחלטה להפסיק את המשחקים הייתה אחראית"

כך אמר עיסא נוג'ידאת, מאמנה של בני ריינה מליגה ב׳ צפון שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי בעקבות משבר הקורונה. עוד מוסיף עיסא: "לדעתי צריך להקפיא את היורדות ולהגדיל את הליגה לשנה אחת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-03-2020
  • 18:24

עיסא נוג'ידאת, מאמנה של  בני ריינה מליגה ב' צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "ראשית לדעתי ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל להפסיק את המשחקים בתקופה הזאת היא החלטה נכונה ואחראית".

לגבי המשך העונה אמר עיסא: "את האמת המצב באי וודאות גדול על מה הולך להיות ואיך ואיך והרבה סימני שאלה על המשך העונה. יש כל מיני הצעות ורעיונות מכל הכיוונים להמשך העונה. לדעתי צריך למצוא נוסחא טובה שמקובלת על כולם, כי יש  קבוצות שהשקיעו הרבה כסף העונה במיוחד קבוצות הצמרת, לכן הרעיון וההצעה להקפיא את העולות והיורדות תגרום לנזק עצום ועוול גדול לקבוצות הצמרת".

 

אז מה לדעתך צריך להיות הפיתרון?

"אני חושב שהפיתרון הכי מקובל זה להקפיא את היורדות ולהגדיל את הליגה לשנה אחת, להעלות את המקום הראשון והשני, או משהו דומה כמו משחקים מכריעים בין המקום הראשון והשני".

האם לדעתך נוכל לחזור לעונת המשחקים הנוכחית?

"אני לא חושב שיהיה קל  לחזור לשחק השנה במידה ותקופת ההסגר תהיה ארוכה, מכיוון שהשחקנים לא מתאמנים תקופה ארוכה ויקח זמן כדי להחזיר אותם לכושר ראוי להמשך העונה".

עיסא נוג'ידאת, מגיב למשבר הקורונה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות