"למרות האיחור, טוב שביטלו את משחקי הכדורגל"

כך אמר אסף פחימה, שחקנה של טובא זנגרייה מליגה ב' צפון א' שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי. עוד אומר פחימה: "צריך להודיע על השבתה מלאה לעוד חודש, בעוד חודש לעשות הערכת מצב חדשה", "לדעתי העונה לא תושלם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-03-2020
  • 10:11

אסף פחימה שחקנה של טובא זנגריה מליגה ב' צפון א' אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "לפני הכל אני רוצה לאחל לכולם בריאות איתנה, להמשיך לגלות אחריות ולהישמע להוראות הבטיחות. בסיטואציה שנוצרה קשה לחשוב על לשחק כדורגל שהכל מסביב הולך ומתמוטט. עוד לפני שהתקבלה ההחלטה ביום שישי שעבר על ביטול מחזורי המשחקים הקרובים, לא הבנתי והאמת גם חבריי לקבוצה ובכלל חברים מכל הקבוצות מדוע משתהים עם זה. אנשים חולים, המון אחרים בבידוד, משפחות שלמות לא עובדות, ילדים לא הולכים למסגרות, אירועים ומסיבות מבוטלים והדבר האחרון שהיה בראש הוא איך מתרכזים במשחק שיש. אז נפרגן שלמרות האיחור, טוב שבוטלו המשחקים".


על המשך עונת הכדורגל אמר פחימה: "לדעתי המצב הטוב ביותר כרגע זה להודיע על דחיית המשחקים מיידית לחודש. בעוד חודש בע״ה לעשות הערכת מצב מחדש ולבחון את המשך העונה. במידה ואנחנו בע״ה אחרי כל הבלאגן חוזרים לשגרה יומית רגילה, חייב להמשיך את העונה מהיכן שהסתיימה משום שערך הספורט הוא מעל הכל! חס וחלילה המצב לא משתנה וממשיך הנגיף הארור להיות באוויר, בהתאחדות יהיה חייבים להודיע על הקפאת היורדות באופן מיידי ולעשות סדר לקראת עונה הבאה שהכל יהיה ברור. במצב הקיים אי אפשר להמשיך לשחק ולהתרכז בדבר שאנחנו הכי אוהבים.

 

האם לדעתך עונת המשחקים תחזור להיות משוחקת ויהיה ניתן לסיים את הליגות?
"כמו שאני רואה את המצב וכמובן שנבואה ניתנה לשוטים, הלב מאוד רוצה שהסיוט ייגמר אבל הראש מבין שאנחנו באמת במשבר עולמי רציני ולדעתי העונה לא תושלם ותיגמר במועדה החוקי. כל שנותר זה למסור מפה לכל החברים מכל הקבוצות דרישת שלום חמה , בריאות למשפחותיהם ושנדע רק בשורות טובות".

(עובאדה אכתילאת)

הוסף תגובה
תגובות