הסטוריה בבירה

בראשון האחרון התקיים דרבי בירושלים בין הפועל ירושלים להפועל קטמון.אמנם זה קרה רק במסגרת ליגת נערים א' אך בכל זאת אי אפשר היה להתעלם מהפיקנטריה.זה נגמר 2:4 להפועל ירושלים.צפו בתקציר המשחק.

  • על ידי: דודו עמוס
  • 21-12-2010
  • 20:37

נכון ש"גולר" לא עוסק בליגות הנערים אלא רק בנוער לאומית אך לא יכלנו לוותר על ההזדמנות להביא לכם את הסיקור של הדרבי ההיסטורי במסגרת נערים א' בין הפועל ירושלים להפועל קטמון.

אומנם מדובר רק  בגילאים הללו   אבל דריכות הייתה באוויר לפני המשחק שהתקיים ביום ראשון בשעה 14:30 במגרש האימונים של הפועל ירושלים,יד המורה ברמת אשכול .


משחק גדול לא היה וגם תנאי המגרש לא מהמשובחים שיש וזאת למרות כל השיפוצים שנערכו במיתחם חדרי ההלבשה,המשרדים וחדר השופטים שהם ברמה טובה שלא מביישת אפילו את מתחם וולפסון או קרית שלום.

רק משטח הדשא זקוק עדיין לשיפוץ יותר מעמיק מה שלוקח הרבה זמן  וזה יטופל כנראה רק בעונה הבאה.
ועכשיו למשחק עצמו ראינו 6 שערים אך התוצאה יכלה להיות הרבה יותר גבוהה אילו  חלוצי הפועל ירושלים היו מרוכזים מעט יותר.


במחצית הראשונה הייתה קבוצה אחת במגרש והיא הפועל ירושלים שכבר בדקה הראשונה כבשה את השער הראשון מרגלי אוראל בלדב לאחר מסירת רוחב אותה הוא דחק לרשת.

 

כעבור 7 דקות בלבד,הוצאת כדור חוץ התרומם בלדב גבוה מעל כולם ונגח פנימה,השלים צמד פרטי משלו,קבע 0:2 ופתיחה חלומית להפועל ירושלים מה ששיבש את משחקה של קטמון ההמומה.

 

כעבור 20 דקות הצליחה קטמון משום מקום לחזור למשחק כאשר אבירם כהן מצא עצמו לבד מצד שמאל, לא מכוסה לאחר בילבול בהגנה של הפועל י-ם ומשם שלח את הכדור מצד לצד וצימק את התוצאה ל 1:2.

לא חולפות 3 דקות והפועל ירושלים מגיבה משער משלה מרגליו של עידן אשכנזי שגם חותם את תוצאת המחצית 1:3.


המחצית השנייה הייתה ממש משעממת מאמן הפועל ירושלים מנו ניצל את כל החילופים שמותר לעשות ובכך העביר את השליטה לקטמון שלא ידעה ללחוץ את היריבה לשערה אלא רק במרכז המגרש.

השער הרביעי של הפועל ירושלים הובקע בדקה ה-67 והיה גם אחד היפים במשחק כאשר אסף לוי מספר 10 על גבו מקבל כדור במרכז המגרש מקפיץ מעל הבלם,רואה את השוער רחוק משערו ובאלגנטיות מקפיץ גם מעליו ברגל שמאל ועל הלוח 1:4 מוחץ להפועל ירושלים.

 

5 דקות מאוחר יותר הצליח יואב גולדשמיט להמתיק את הגלולה המרה של קטמון ל-2:4 צודק.

את סיכום המשחק מצד שני המאמנים תוכלו לראות בתקציר המשחק.

 

 

הוסף תגובה
תגובות