התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג' והשבוע: יוסי גורדנה

לקראת השבוע הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע ולתחזית הוא מארח את יוסי גורדנה, מאמנה של בית"ר כפ''ס. בשבוע שעבר בתחזית השבועית, סיימו יניב לוזון ואלי שמואלי בתיקו

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 12-03-2020
  • 08:39

בית"ר כפ''ס – הפועל קריית אונו

משחק חשוב לשתי הקבוצות. כפר סבא רוצה לברוח מהמבחנים והיא חייבת ניצחון שיכול לקרב אותה לחלק העליון, לעומתה קריית אונו רוצה להבטיח מקום בפלייאוף ולסיים במקום השני.

שמואלי - 2

גורדנה - 1

 

שמשון בני טייבה - שמשון תל אביב

שמשון בני טייבה מגיעה לאחר תבוסה לקריית אונו והיא חייבת ניצחון כדי להגיע לפלייאוף, לעומתה שמשון תל אביב במקום החמישי מגיעה לאחר ניצחון על בית"ר פ''ת וניצחון יקרב אותה למקום גבוה יותר.

שמואלי - 2

גורדנה - 2

 

הפועל מחנה יהודה - עירוני בית דגן

מחנה יהודה מגיעה לאחר הפסד לקלנסווה ועוד לא איבדה סיכוי להגיע לפלייאוף, לעומתה בית דגן רוצה לסיים במקום השני בטבלה והיא חייבת לנצח. משחק קשה לשתי הקבוצות.

שמואלי - 2

גורדנה - x

 

בית דגן יוצאת למשחק חוץ במחנה יהודה

 

מ.ס באר שבע - עירוני כסייפה

קרב צמרת מרתק! שתי הקבוצות צמודות בטבלה ורוצות להבטיח מקום טוב בפלייאוף, באר שבע תנסה להפתיע...

שמואלי - 2

גורדנה -  2

 

בית"ר יבנה - עירוני נתיבות

קרב תחתית! בית"ר יבנה חייבת ניצחון כדי לברוח מהמבחנים והיא מארחת את נתיבות שצמודה אליה בטבלה, אבל רחוקה ממנה ב-6 נקודות. הסיכוי האחרון ליבנה לברוח.

שמואלי - 1

גורדנה - x

 

יבנה רוצה לברוח סופית מהתחתית

 

בני טובא זנגריה - הפועל בועיינה

בני טובא קצת רחוקה מהפלייאוף וניצחון אולי ייתן לה הזדמנות להתקרב לצמרת, היא מארחת את בועיינה שנמצאת במקום השני ונלחמת על העלייה מול איחוד בני מגדל כרום.

שמואלי - 2

גורדנה - 2

 

איחוד כפר קרע - בני ריינה

קרב צמרת מעניין! כפר קרע רוצה לנצח כדי לצמק את היתרון מבני ריינה, לעומתה בני ריינה חייבת ניצחון כדי שבני פרדיס לא תברח לה... משחק מרתק על 6 נקודות.

שמואלי - x

גורדנה - 1

 

אור יהודה – השקמה רמת גן

אור יהודה פתחה טוב את העונה והובילה כמחצית העונה את הליגה, אך היא נחלשה בגלל פציעות רבות. היא מארחת את השקמה רמת גן שנמצאת במקום השני נקודה פחות מהמוליכה רו"ח תל אביב.

שמואלי - 2

גורדנה - 2

 

בית"ר אשדוד רוצה לשמור על הפסגה

 

בית"ר אשדוד - נחלת יהודה

המוליכה בית"ר אשדוד תארח לקרב צמרת מעניין את נחלת יהודה והיא חייבת ניצחון כדי לשמור על המקום הראשון. סגניתה, נחלת יהודה רוצה להפתיע כדי להוביל את הטבלה.

שמואלי - 1

גורדנה - 1

 

 

 

כפר יונה יוצאת למשחק חוץ לא פשוט מול טירה

 

צעירי טירה – כפר יונה

צעירי טירה נלחמת על מקום בפלייאוף, מגיעה לאחר ניצחון על בני הרצליה ומארחת את כפר יונה שמגיעה לאחר ניצחון על בית"ר שומרון.

שמואלי - 1

גורדנה - 1

 

מרחבים רוצה לחזור מבית שמש עם ניצחון

 

בית שמש - הפועל מרחבים

בית שמש במקום הרביעי, רחוקה מאוד מהפלייאוף לאחר שהתעוררה מאוחר. היא מארחת את מרחבים שנמצאת במקום השני ורחוקה רק נקודה מהמוליכה ערד.

שמואלי - 2

גורדנה - 1

התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-והשבוע: יוסי גורדנה (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות