רו''ח תל אביב מביסה 0-8 את אליצור יפו

המוליכה של מחוז תל אביב, רו"ח תל אביב הביסה בקלות את אליצור יפו 0-8, נעם דוידסון כבש שלושער, אורן כוכבי הוסיף צמד משלו, מתן מלכה עמית קמחזי וישראל בורוכוב כבשו שער כ"א

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 08-03-2020
  • 08:28

שחקני שתי הקבוצות (אלי שמואלי)

 

רו"ח תל אביב ממשיכה ביכולת הטובה שלה בסיבוב השני ומוליכה בצדק את טבלת מחוז תל אביב. רו"ח תל אביב שמארחת במושבה פ''ת אירחה את אליצור יפו מתחתית הטבלה, וכבר בדקה ה-7 איתי כספי בדאבל פס עם נעם דוידסון שמול השוער בועט לפינה הימנית וקובע 0-1 מהיר לרו"ח תל אביב. 

 

אליצור יפו התגוננה ברחבה וניסתה לצאת למתפרצות, אבל הגנת רו"ח תל אביב הייתה במקום. בדקה ה-16 התקפה מימין של רו"ח תל אביב בה מתן מלכה מרים כדור לרחבה, הגנת יפו מרחיקה והכדור מגיע לנועם דוידסון שמהאוויר בועט פנימה, 0-2 לרו"ח.

 

רו"ח חוגגים בדרך לניצחון גדול (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-35 ישראל בורוכוב שולח כדור לרחבה למתן מלכה שבועט לרשת הגבוהה פנימה 0-3 , בדקה ה-37 נועם דוידסון כובש את הרביעי של רו"ח ומשלים שלושער אישי במשחק. 

 

רו"ח מנצחת את אלימור וממשיכה להוביל את הטבלה (אלי שמואלי)

 

לפני סיום המחצית הראשונה, אליצור יפו קיבלה הזדמנות לעלות על לוח התוצאות,  כדור עונשין מרחק 20 מטרים משער רו"ח תל אביב אותו לירון טחן בועט ליד הקורה. 

 

המחצית השנייה נמשכה בשליטה מוחלטת של רו"ח תל אביב, בדקה ה-57 עמית קמחזי מעלה את המארחים ליתרון של 0-5. ישראל בורוכוב ואורן כוכבי הוותיק (צמד) כובשים גם הם וחותמים את התוצאה, 0-8 לרו"ח בסיום.

רו"ח תל אביב חוגגים ניצחון גדול מול אליצור יפו (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות