"רוצים להבטיח מקום בפלייאוף"

כך אמר אמיר ראדי, מאמנה של אחי איכסל מליגה ב' צפון ב' שרוצה להבטיח יחד עם קבוצתו את המקום בפלייאוף. ראדי שהיה שחקן נהדר, שואף להגיע לרמות הגבוהות בכדורגל: "מאמין שבורא עולם רואה הכל והוא ייתן לי מה שמגיע לי"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-02-2020
  • 10:21

אמיר, איך אתה מסכם את הניצחון הגדול על בני ג'ת..? ספר לנו על הניצחון...
"ניצחון של אופי! שיחקנו נכון, הנענו כדור כמו שצריך עם הרבה סבלנות והשחקנים פרגנו בהתקפה. יצרנו הרבה מצבים, לחצנו גבוה והשחקנים היו ממושמעים טקטית עם חזרה לעמדות המוצא. מאוד נהניתי לראות אותם רצים גם בדקה ה-90 ומגיע להם שאפו ענק".

 

נכון להיום אתם מקום חמישי - מקום שמוביל לפלייאוף. מה המטרות שלכם?
"המטרה ברורה - לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה, ללא ספק המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף עליון".

 

השבוע אתם משחקים נגד מוסמוס? מה צפוי במשחק...
"צפוי להיות משחק קשה. כל משחק מעכשיו הוא קשה וזה כמו גמר גביע, אם זה בחלק העליון או בתחתון. זה משחק בו שתי הקבוצות חייבות ניצחון לכן צפוי משחק קשה, אני אכין את הקבוצה כמו שצריך ומאמין שיהיה בסדר".

 

למי שלא מכיר, ספר לנו על התנאים שיש באיכסל, מבחינת סגל השחקנים, הנהלה, קהל וכו'...
"יש כאן בית חם, תנאים שלא פחות טובים מליגה א' ומעלה. לשחקנים לא חסר כלום מכל הבחינות, חדר הלבשה, מקלחות, ציוד ברמה טובה ויש לנו הכל כדי להצליח. מבחינת הסגל יש לנו סגל טוב, מהשוער עד החלוץ. בכל עמדה יש לנו שני שחקנים, הסגל משולב בשחקנים וותיקים וצעירים שחיברתי ביניהם מצוין. נכון שאין לנו שמות, יש לנו שחקנים מקצוענים שבאים לשחק ונותנים את הלב והנשמה לסמל וזה מה שחשוב. לדעתי יש כאן יש שחקנים שיכולים לשחק בליגה א' ומעלה ללא ספק, אני בכוונה לא אומר שמות כי כולם כוכבים במובן החיובי לטובת הקבוצה".
לגבי ההנהלה מוסיף אמיר: "יש לנו הנהלה של מקצוענים שמכבדים ומנהלים את הכל בצורה מדהימה. הנהלה שמגיעה לכל אימון ומשחק, דואגים שיהיה טוב לכולם, אני מאוד מעריך אותם ויש להם חלק נכבד מאוד מהצלחה של הקבוצה ושלי אישית. תודה רבה להם על הכל, נמשיך לעשות להם טוב כדי גם שהם ייהנו כמו שאנחנו נהנים מהם. מגיע שאפו ענק לחלילה ופהים דראוושה שהם פשוט אגדות".

 

באופן אישי, היית שחקן ענק. מה השאיפות שלך? 
"תודה רבה על הפרגון. אני רוצה ללמוד עוד מהבית ספר שנקרא כדורגל ולהמשיך בדרך שלי. עם עבודה קשה באימונים, אמינות, רצון ואהבה למשחק, צניעות וכבוד לאחרים. כמו כן אני רוצה להכניס את הכריזמה שיש לי לתוך השחקנים, ללמד את הטוב ביותר למען ההצלחה". 
לגבי השאיפות אמר ראדי: "השאיפות שלי  ברורות - להצליח כמה שיותר עם מכבי איכסל העונה, ולסיים כמה שיותר גבוה בטבלה".

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים? באיזו ליגה?
"אני מאמין בדרך שלי אבל אסור לשכוח שכדורגל זה עולם שאי אפשר לדעת מה יהיה, אבל אני מבטיח לכולם שאיפה שאני אהיה אני אעשה הכל למען הקבוצה שתעסיק אותי, ואני מאמין שבורא עולם רואה הכל והוא ייתן לי מה שמגיע לי, אני מאמין שזה יהיה בליגה בכירה בעזרת השם".

אמיר ראדי, היה שחקן גדול ויש לו הכל כדי להצליח כמאמן. צילום: חגרג רחאל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה של נוכלים מושחתים. מוכרים כל מה שזז. שחקנים מוחרים לחוד, הנהלה כרא מוחרים לחוד. עם היה זם ביכו (פרדיס 25-02-2020, 11:43)
  2. ריינה בירנסו אותם קנו מהם את המשחק ושילמו להם לנצח נשר (פרדוס 25-02-2020, 11:45)
  3. פרדיס שבו בשקט (איכסאל 25-02-2020, 20:26)
    את באקה לא הצלחתם לקנות.. الي بيته من قزاز براجدش الناس بحجار