שביעייה בדרך למקום השני

ספורטינג תל אביב חזרה ליכולתה מתחילת העונה והרשימה עם ניצחון גדול במשחק שנערך במגרש בכפר יונה והביסה 1-7 את המקומיים, עם שלושער של ציון אשטגה ושער בכורה לשי כחלון בקבוצה. לאחר התיקו המאכזב בשבוע שעבר מול צעירי טירה ,הגיעו ספורטינג תל אביב למגרשה הביתי של כפר יונה למשחק החשוב ביותר כשידעו שרק ניצחון יקרב אותה לפלייאוף

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 25-02-2020
  • 08:49

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

ספורטינג תל אביב פתחו בלחץ על שערה של כפר יונה ובדקה ה-12 קיבלנו התקפה של ספורטינג תל אביב משמאל, דניאל ביטון מוציא כדור חוץ לרחבה, הגנת כפר יונה התבלבלה וציון אשטגה בועט לשער, הכדור נהדף על ידי השוער הכדור חוזר לאשטגה שמשתלט על הכדור החוזר ומקרוב קובע 0-1 לספורטינג תל אביב. 

 

ספורטינג עולה ליתרון מהיר (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-20 כפר יונה יצאה להתקפה, דניאל כחמון מרים לרחבת ספורטינג תל אביב וארז כובני יוצא מחוץ לרחבה ונוגע בידו - השופט נותן כדור עונשין על קו ה-16 לזכותה של כפר יונה. שאול אברהם בועט את כדור, מסובב לחיבורים וקובע שוויון 1-1 לאחר שלארז כובני לא היה סיכוי. 

 

בדקה ה-30 ספורטינג מוציאה כדור קרן, עירון כהן מרים כדור לרחבה שיוצר ערבוביה בהגנת כפר יונה, יעקב יואבוב משתלט על הכדור עם החזה ובמספרת אדירה בועט לחיבורים ומעלה את ספורטינג תל אביב ליתרון חשוב, 1-2. 

 

בדקה ה-35 דניאל ביטון מוציא כדור חוץ ארוך לאברהם ימרהן שחוסם בחוכמה את שחקן כפר יונה ומשאיר כדור לציון אשטגה שמגיע מול השוער, בועט פנימה וקובע 1-3 מוצדק. 

 

ציון אשטגה מסיים את המשחק עם שלושער נהדר (אלי שמואלי)

 

בשלב זה נראתה קבוצה אחת על כר הדשר שכפר יונה לא מצליחה להגיע למצבים מסוכנים ליד שער ספורטינג תל אביב מלבד כמה מצבים בודדים ולא מסוכנים. בדקה ה-40 ארז כובני שוער ספורטינג בועט כדור לרחבה, הכדור מגיע לאברהם ימרהן שנוגח כדור ליעקב יואבוב שמוריד כדור לציון אשטגה ומול השוער לא מתבלבל ומשלים שלושער במשחק וקובע את תוצאת המחצית, 1-4 לספורטינג.

 

ספורטינג חוגגים בדרך לניצחון גדול (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-50 ספורטינג יוצאת לעוד התקפה, דניאל ביטון שולח כדור עומק לעמרם אוטמזגין על קו הקרן, האחרון מוציא כדור רוחב לאברהם ימרהן שבחצי מספרת בועט פנימה וקועב 1-5 גדול לספורטינג תל אביב. 

 

בדקה ה-70 עוד התקפה לספורטינג תל אביב, סהר דנן עוקף את ציון אשטגה המצטיין במגרש ומקבל כדור על קו הרחבה, ציון מוציא כדור רוחב עם העקב לשי כחלון שלא מתבלבל ועם הניסיון שלו בועט פנימה וכובש את שער הבכורה בקבוצה, 1-6 לספורטינג. 

 

בדקה ה-80 ציון אשטגה מובי עוד התקפה של ספורטינג ומוציא כדור רוחב, הגנת כפר יונה מרחיקה את הכדור שמגיע לשי כחלון שמוסר כדור לסהר דנן שעל קו הרחבה בועט לשער ופנימה וקובע את תוצאת המשחק, 1-7 לספורטינג שעולה למקום השני לאחר ההפסד של צעירי טירה להפועל פרדסיה.

כובשי השערים של ספורטינג (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות