עו"ד שי אבני מארח את עודד קוטר: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 26

לקראת המחזור ה-26, עו"ד שי אבני מארח את מאמנה של 'רובי שפירא' חיפה - עודד קוטר. מכבי פ"ת שחזרה למסלול הניצחונות תצא למשחק חוץ מול אום אל פאחם, ניר ברקוביץ מארח את קטמון, אשקלון אולי בסיכוי האחרון שלה לתפוס את הרכבת תארח את כפר קאסם ואיך ראשל"צ תחזור מהמשחק הקשה בלוד??

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-02-2020
  • 19:50

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

השבוע אני מארח את עודד קוטר- מאמן הפועל רובי שפירא חיפה מליגה א' צפון.  עודד אימן בעונה שעברה בבני סכנין בליגת העל  ונחשב למאמן יסודי מאוד. עודד עושה עונה טובה מאוד ברובי שפירא ,שנמצאת במקום השלישי בליגה עם תקציב שפוי, ניהול מצוין וסטנדרטים של מועדון בליגות הבכירות.

 

הפועל אשקלון-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: כפר קאסם עם שני הפסדים רצופים ולא ידעו לנצל את המעידות של ראשון לציון.  אם קצת אמונה אולי יכלו להתמודד על עלייה כמו שסכנין ידעו לבוא מלמטה ולנשוף בעורף של ראשון לציון. אשקלון ירדה למקום האחרון לאחר הניצחון של עפולה ואם לא תשיג בבית את הנקודות-יהיה להם מאוד קשה להתרומם אחרי זה. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

עודד קוטר: אשקלון במשחק בית ואחרי תקופה ארוכה שלא ניצחו. אחת ההזדמנויות האחרונות להשיג נקודות להישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

הפועל רמה"ש-הפועל עכו

שי אבני: רמה"ש בעונה טובה עם כוונה להתברג בפלייאוף העליון מול הפועל עכו שדווקא אחרי שני ניצחונות רצופים הפסידה בבית לאחרונה מעפולה. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

עודד קוטר: רמה"ש קבוצה טובה עם מאמן טוב אבל מולם תבוא עכו שעושה עונה יחסית טובה עם סגל צעיר. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה-הפועל נוף הגליל

שי אבני: עפולה חזרו עם שלוש נקודות מעכו , לאחר שני ניצחונות רצופים, ורחוקים כעת רק שש נקודות מהמקום שמוביל למשחקי המבחן. עפולה יגיעו בטירוף למשחק הזה מול נוף הגליל המנומנמת. עפולה צריכים לקחת את הנקודות בבית ולספק המון מתח בתחתית. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

עודד קוטר: עפולה לאחר שני ניצחונות רצופים בדרבי מקומי מול נוף הגליל. שתי הקבוצות יתייחסו למשחק בשיא הרצינות ותהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל פ"ת-בני סכנין

שי אבני: הפועל פ"ת כבר אחרי 3 משחקים עם מסאי דגו על הקווים אך עדיין לא ניצחו. כעת הם פוגשים את הקבוצה המלהיבה מסכנין עם מהראן ראדי, שיוביל אותה לליגת העל על חשבון ראשון לציון. סכנין הפתיעה את כולם שחזרה למאבק העלייה וכעת הם נמצאים מרחק של 4 נקודות בלבד מראשון לציון. אל תתפלאו אם הם יעלו ליגה בסוף העונה. הניחוש שלי: בני סכנין.

עודד קוטר: סכנין בתקופה מצוינת עם סגל טוב מאוד וזה תלוי יותר בסכנין מאשר הפועל פ"ת. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל ר"ג

שי אבני: טסלפפה פתח עם תיקו מאופס מול אחי נצרת וכעת יוצא למשחק חוץ מול בית"ר ת"א שנעצרה בתקופה האחרונה.  אני מאמין שטסלפפה יביא איתו את "אפקט המאמן החדש" וייקח 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

עודד קוטר: בית"ר ת"א קבוצה מוכשרת מאוד אבל לא יציבה ור"ג לאחר חילופי המאמנים תבוא ותנצח. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל קטמון

שי אבני: קטמון לא יציבים מספיק לחזור ממשחק חוץ בעילוט עם שלוש נקודות. אחי נצרת חייבים כל נקודה במאבק ההישארות. הניחוש שלי: אחי נצרת.

עודד קוטר: אחי נצרת נלחמת בכל הכח נגד הירידה והמגרש הביתי ייתן לה יתרון והיא תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

הפועל אום אל פאחם-מכבי פ"ת

שי אבני: הפועל אום אל פאחם הורידה רגל מהגז ונדמה כי הם לא רוצים יותר מהישארות בליגה. מכבי פ"ת חזרה למסלול עם ניצחון על אשקלון במחזור הקודם וגם הפעם תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

עודד קוטר: מכבי פ"ת עברה את המשבר שלה. היא וסכנין הן הקבוצות הטובות בליגה.  מכבי פ"ת ייקחו את הנקודות. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

בני לוד-הפועל ראשל"צ

שי אבני: בני לוד קטעה שני הפסדים רצופים עם תיקו מול נוף הגליל. ראשל"צ עם שני משחקים רצופים ללא ניצחון. בני לוד צריכים כל נקודה. הניחוש שלי: תיקו.

עודד קוטר: ראשל"צ בתקופה לא טובה ובני לוד תמיד מתעוררים בחצי השני של העונה. משחק שיסתיים ללא הכרעה. הניחוש שלי: תיקו.

עו"ד שי אבני מארח את עודד קוטר: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 26

הוסף תגובה
תגובות